piątek, 31 października 2014

Kolejna porcja nowości + jesienny, luźny zestaw

Wracam do Was po tygodniu przerwy z kolejną porcją nowości! 

Jak większość kobiet lubię od czasu (no, może trochę częściej ;)) pochodzić po sklepach czy poprzeglądać oferty sklepów online. Lubię też wybrać się na poszukiwania do SH, bo niezła rzecz za małe pieniądze cieszy mnie najbardziej :)

Poniżej przedstawiam owoce moich ostatnich poszukiwań.

W tym tygodniu liczba nowych kosmetyków jest już skromniejsza :)


Malinowy lakier do włosów got2b i nawilżający tonik Fitomed to moje sprawdzone klasyki. 

Natomiast na ustach postawiłam na nowości.


Beauty UK - Pink My Ride


MUA - Scarlet Siren



A teraz zapraszam na maraton odzieżowych nowości ;-)

Biała bluza, nie do końca sportowa





Niebieska bluza z nadrukiem





Koszulki ze sportowym nadrukiem



Granatowa, rozkloszowana sukienka






Ciepła kurtka z futerkiem






A jak mam już coś ciepłego na grzbiet to przydałoby się mieć jeszcze coś ciepłego na głowę.
Postawiłam na cieplutką, plecioną czapkę z puszystym pomponem, Od dawna szukałam tego typu modelu i nareszcie znalazłam ideał w świetnej cenie! (do tej pory spotykałam tylko takie powyżej 50/60 zł).




Blogi i Instagram opanowały swetry fluffy. Oglądałam, podziwiałam... i sama mam już swojego włochacza, a nawet dwa!

Pierwszy kupiłam w House za ok 50 zł (cena regularna to ok 70 zł, ale w weekend były kupony zniżkowe więc skorzystałam) a drugi kilka dni później znalazłam w SH za całe 11 zł :)




Również w SH znalazłam sukienkę z koronkowym dekoltem za 9 zł



A łącznie za 20 zł upolowałam dwie bluzy z Adidasa! ;-)




Chyba o niczym nie zapomniałam :)

Czas na zestaw.

Skórzana ramoneska to bez wątpienia mój ulubiony fason kurtki - pasuje do niemal wszystkiego! Teraz mogę tego typu kurtkę nosić przez cały rok, bez obawy o zamarznięcie. Gdy mam na sobie moją najnowszą ramoneskę z misiakiem, to zimno mi nie straszne! :) 
Do tego czapka-skarpetka na głowę i luźny, jesienny zestaw gotowy!






Kurtka - www.gorro.pl
Spodnie - Sinsay
T-shirt - Reserved
Czapka - Cropp
Komin - Sinsay
Zegarek - www.edibazzar.pl

Udanej zabawy w Hallowen Wam życzę! :)

Ja ten wieczór zamierzam spędzić bez makijażu (czyli charakteryzacja gotowa!), z lampką wina, przy kominku... :)


30 komentarzy:

  1. Super nowości i świetny zestaw :)
    Jaki rozmiar kurteczki posiadasz?
    Udanego i miłego wieczorku przy lampce wina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz wzrostu? Zastanawiam się nad tą samą sukienką z vubu tylko wydaje mi się po opisie, że jest bardzo krótka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, a można się dowiedziec w jakim SH łapiesz takie okazje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Przemyślu na ul. Mickiewicza, w miejscu dawnej hurtowni Ruchu :)

      Usuń
  4. Zegarek świetny i ta granatowa sukienka przypadła mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko uczysz się jeszcze czy pracujesz? jeśli tak to gdzie? jeśli można wiedzieć oczywiście ;) Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można :) studiuję w Rzeszowie na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania

      Usuń
  6. może masz jakieś rzeczy na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych, które pokazuję tutaj na bieżąco to niewiele :)

      Usuń
  7. a gdzie chodzisz na SH w Przemyślu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miejscu dawnej hurtowni Ruchu na ul Mickiewicza :)

      Usuń
  8. te czapke w croppie dawno temu kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazesz kolekcje swoich butow? Gdzie je trzymasz? ;) pokazywalas kiedys na inst ale kawałek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Chętnie bym to zobaczyla :)

      Usuń
    2. Raczej nie dam rady :( na Instagramie pokazywałam same szpilki, a do tego dochodzą jeszcze buty sportowe, zimowe itp. i nie zmieściłabym ich na jednym zdjęciu :D inna sprawa to taka, że gdy przychodzi sezon zimowy, to sandały itp. wędrują na strych (to samo jest w lecie z kozakami) więc nigdy nie mam wszystkich butów jednocześnie :)

      Usuń
  10. uwielbiam Cie, masz swietnego bloga i swietny styl :) nie raz jak pokazujesz nowosci ubraniowe- ciuszki nie wygladaja korzystnie, jednak w pozniejszych zestawiniach zaskakujesz !! POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd TY bierzesz kasę na te wszystkie ubrania i kosmetyki?? tez studiuje i pracuje, ale,aż na tyle ubrań i kosmetyków sobie pozwolić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje coś takiego jak stypendium - mam i odkładam. Obecnie mieszkam z rodzicami, więc sporo kosztów (np. z mieszkaniem związanych) mi na razie odpada. Oprócz tego są programy partnerskie, gdzie z fajnymi rabatami można kupić ciuchy online.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Hej mam pytanie i zwracam się do perfekcjonistki w tych sprawach :) czy wiesz coś na temat tego bronzera ? http://www.madlensklep.pl/Elf-studio-profesjonalny-bronzer-golden-74 czy jest dobry czy nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, bo nigdy się z nim nie spotkałam :( ale za profesjonalistkę bardzo dziękuję! :*

      Usuń
  13. Ta ramoneska ma futerko również w rękawach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej mogłabyś napisać jaki zamówiłaś rozmiar płaszcza jasnego z zamkiem po ukosie i futerkiem bo ja noszę roz s-m i się zastanawiam czy m czy l,jak wypada rozmiarówka duża czy mała? Dziękuję z góry za odp i fajnie że odp ludziom na wiadomości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardziej kurtka niż płaszcz ;) ja noszę rozmiar XS a zamówiłam S bo było najmniejsze i jest ok :)

      Usuń
    2. Dzięki:)W szoku jestem że tak szybko dostałam odp,chwali się:) Super dziewczyna z Ciebie i jaka śliczna:)

      Usuń
    3. Jak tylko mam chwilę to staram się odpisywać na wiadomości :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń