piątek, 24 października 2014

Moje pierwsze kroki na Blogspocie i duża porcja nowości!

Ten dzień musiał w końcu nadejść!

Pinger sam sobie na to zasłużył i niejako sam przegonił mnie tutaj. Czy był to dobry transfer? To się okaże...
(chociaż ciężko będzie się pożegnać z www.totallysexy.pinger.pl - w końcu spędziłam tam kawał życia!)

W ostatnim czasie miałam mała przerwę w blogowaniu. Oprócz problemów z Pingerem głównym powodem tej przerwy jest dwumiesięczna suczka rasy pinczer miniatura. Oszalałam na jej punkcie! Od tygodnia wszystko co robię, to robię z Mają na kolanach albo na rękach.. nawet teraz, gdy tworzę ten wpis, to maleństwo śpi wtulone we mnie :)



W ostatnim czasie nazbierało mi się sporo nowości.

Przede wszystkim diametralnie zmieniłam zawartość mojej kosmetyczki. Od jakiegoś czasu szukałam kosmetyków idealnych dla mnie, czytałam mnóstwo recenzji, przeglądałam fora i blogi. Obecnie mam już komplet i zebrałam wszystkie kolorowe kosmetyki, których potrzebowałam :)



Korektor z Catrice odcień 010 Ivory - mam go po raz pierwszy, zobaczymy czy jest taki cudowny, jak wszędzie o nim piszą :)

Podkład Maxfactor Facefinity odcień 60 Sand - to już moje drugie opakowanie tego podkładu. Poprzedni odcień miałam mniej trafiony, bo wpadał w róż. Tym razem udało mi się znaleźć idealny, żółtawy.

Rozświetlający korektor pod oczy Paese - ten korektor również mam po raz pierwszy i chętnie przetestuję jego działanie.


Sypki rozświetlacz Inglot Sparkling Dust for Face, Eyes and Body - kupiłam go z polecenia, jest świetny!

Puder ryżowy Paese - te wszystkie pozytywne opinie nie mogą być bezpodstawne, więc postanowiłam go spróbować :)

Bronzer Honolulu - większość z Was pewnie już go zna, ja dopiero się z nim zapoznaję :)


Zestaw do brwi Makeup Revolution - z poprzedniego z Catrice byłam zadowolona, ale postanowiłam spróbować jeszcze czegoś innego. Ten zestaw posiada trzy cienie oraz wosk.

Tusz do rzęs L'Oreal Falshe Lash Wings - to od dawna mój klasyk i numer jeden!

Tusz do rzęs Inglot False Lash Effect - ten tusz również jest mi już dobrze znany i przeze mnie bardzo lubiany :)


Pędzle Hakuro - kolejne dwa do kolekcji :)
Tym razem zdecydowałam się na:

H 21 - pędzel do różu i bronzera
H 60 - pędzel do korektora


Gumki do włosów Invisibobble - kupiłam przez ciekawość, zobaczymy czy u mnie się sprawdzą.


Lakiery do paznokci Essie - Boom Boom Room oraz School Boy Blazer.


Na drugi ogień idzie biżuteria :)


Zegarki, jak zawsze, zamówiłam na www.edibazzar.pl



Natomiast bransoletki i naszyjnik zamówiłam na Allegro
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11502715


Kosmetyki już były, biżuteria również... teraz czas na nowości w mojej szafie :)

Zakolanówki - był to mój absolutny must have wśród dodatków na tą jesień! :)
www.markowybutik.pl


Swetry - ich akurat w szafie mam mnóstwo, ale nigdy nie jest ich aż tak dużo, żeby nie mogło być więcej! ;)
www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy



Skórzana ramoneska z misiem w środku - idealne rozwiązanie dla mnie! Uwielbiam nosić ramoneski, ale przy niższych temperaturach było to do tej pory niemożliwe.. teraz mam ocieplaną i problem zniknął! ;)
www.gorro.pl



A kolejną tego typu kurtkę znalazłam w SH za 35 zł! ;)



Również w SH kupiłam futrzaną kamizelkę za 25 zł :)


W sukienkach nie chodzę zbyt często, ale tej nie mogłam się oprzeć! Bershka, 79,99 zł


Do mojej kolekcji dołączyła również kolejna pakowna torebka, którą kupiłam w Vero Moda za całe 40 zł :)



A mrozy i śniegi mi nie straszne, bo mam moje nowe, ciepłe śniegowce z odpinanym futerkiem! :)
http://czasnabuty.pl/?affiliate=justynna



A na większe wyjścia mam moje pierwsze kozaki za kolano :)
http://czasnabuty.pl/?affiliate=justynna



Uff.. pierwszy post mam za sobą! :)

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam na www.instagram.com/justyna.cz

27 komentarzy:

  1. Maja jest przeurocza!:) uwielbiam wszystkie jej zdjecia ktore dodajesz na insta! <3!
    pozdrawiam:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować w końcu ten puder ryżowy z Paese!
    Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynka ładnie układają się te kozaki? nie odstają? pytam ponieważ chciałabym zamówić a na stronie czas na buty nie wygladają na dopasowane..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzo dobrze się układają :) sama się bałam odstawania bo mam kilka par, które niestety nieładnie leżą, ale z tymi nie mam tego problemu :)

      Usuń
  5. Są czarne czy granatowe? Bo na insta napisałaś, że czarne tylko na zdjęciu wyglądają jak granatowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, mam nadzieję, że w końcu będzie Cię trochę więcej! :) Czekamy na nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podkład z max factor bardzo zapychał, ale może u Ciebie się sprawdzi:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jedno opakowanie tego Maxfactora zużyłam i mnie nie zapchał w ogóle :)

      Usuń
  8. Widzę ,że przeniosłaś bloga. A ja w ten sam dzień postanowiłam swojego założyć. Obserwuję Cię już od dawna na pingerze. Uwielbiam Twoje posty , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. noo pokaźna ilość kosmetyków ;) przez jaki czas je zbierałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciągu tygodnia dwa razy wybrałam się do sklepu stacjonarnego oraz złożyłam jedno zamówienie online :)

      Usuń
  10. No cześc ślicznoto :) czekałam na Ciebie. Trzeba było uciekac z pingera wiec jestesmy juz dwie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kamuflażu od catrice jeszcze się nie zawiodłam, a używam dobrych parę lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Cię tu widzę :) Mam nadzieję, że znajdziesz więcej czasu na posty bo bardzo lubię Twój styl, dzięki Tobie kupiłam kozaki z ostatniego zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super zakupy i caałkiem spora ilość :) piesek również cudowny. Dziękuję za polecenie strony edibazzar :) zapraszam do mnie: evessna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że się tutaj przeniosłaś :) !! Kozaki za kolana są piękne :) Czekam na posty o pielęgnacji Twoich włosów bo od dłuższego czasu nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cie Justynko ;-) Mam pytanko jaki miałas wcześniej odcien tego podkładu Maxfactor i czy ten 60 nie jest za jasny? a jak aplikujesz rozświetlacz? na policzki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej miałam 55 ale był troszkę za różowy a ten jest w sam raz :) po nałożeniu jest taki dość blady, ale po chwili ładnie stapia się ze skórą no i bronzerem też zawsze reguluję kolor ;-)
      Rozświetlacz nakładam na policzki (mniej więcej nad bronzerem) i minimalnie na brodę i nad ustami :)

      Usuń
  16. Super wpis:). Znalazłam ciebie przez przypadek i oczywiście już obserwuje pozdrawiam Angelika

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy nowy wpis? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie! Mam nadzieje, ze przez to bedzie Cie wiecej :)
    Maja cudowna! Zazdroszcze pieszczoszka!
    Co do kosmetykow... puder z Inglota jest swietny! mam i uwielbiam :) Kamuflaz Catrice rowniez mam :) mysle, ze bedziesz z niego zadowolona :) fajnie zakrywa "niespodzianki" i fajnie trzymaja sie na nim sypkie cienie :) Bronzer z Honolulu rowniez posiadam w swojej kosmetyczce, lubie go, ale mam dosc jasna karnacje i czasem zdarzylo mi sie z nim przesadzic :(
    Kozaki boskie! Szkoda, ze nie ma takich samych tylko plaskich :(

    OdpowiedzUsuń