wtorek, 11 listopada 2014

Co nowego w szafie piszczy + typowo jesienny klimat w zestawie

Dzisiaj szybko przejdę do konkretów, a mianowicie do pokazania Wam moich ostatnich nowości :)

Jako, że przez ostatnie dwa lata zmądrzałam i kaptur zamieniłam na czapkę, to do mojej kolekcji dołączyły dwie kolejne - z pomponami na czubku (czyli będę czubkiem z pomponem :D)

www.oasap.com


Przedstawiam Wam również rękawiczki a'la bezdomny w wersji de luxe! :D

www.oasap.com


Przy okazji składania czapkowo-rękawiczkowego zamówienia, wrzuciłam do koszyka jeszcze kilka drobiazgów..

www.oasap.com



W tym sezonie przybyło mi bardzo dużo kurtek, płaszczyków itp. (chociaż znając życie, to i tak nadmiernie będę eksploatować dwie, trzy ulubione kurtki ;-))

Parka z futerkiem - to moja alternatywa dla klasycznej parki z kapturem

www.sheinside.com



Od czasu do czasu na grzbiet zarzucę również kożuszek typu waterfall

www.sheinside.com



Body w kolorze białym i czarnym, ze złotymi blaszkami - to moje kolejne nowe pozycje  w szafie

www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy



A do jesiennych stylizacji idealny będzie ten długi, ciepły sweter z dekoltem na plecach

www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy



A w tych zamszowych kozakach z długą cholewką zakochałam się od pierwszego wejrzenia! (no, najpierw widziałam bardzo podobne w Zarze i moja pierwsza miłość skierowana była w ich stronę, ale za chwilę znalazłam tańszą alternatywę ;-))

www.renee.pl



Po lecie moje wszystkie czarne spodnie były na mnie za szerokie i nie leżały tak, jak powinny. Nowe, idealnie skrojone, woskowane (zapewne do pierwszego prania), z zamkami na nogawkach znalazłam na bazarze za 65 zł ;)


A w H&M zauroczyły mnie te słodkie breloczki (9,90 zł/sztuka) - może nareszcie szukanie kluczy w torebce będzie szło mi łatwiej!


Żeby nie było, że mamusia tylko się stroi (bo ze mnie jest teraz psia mama! :D) i tylko o sobie myśli, to moja mała księżniczka również coś dostała :)


Po nowościach czas na typowo jesienny zestaw..









Płaszcz - www.sheinside.com
Koszula - www.sheinside.com
Spodnie - www.lamai.pl
Butyhttp://czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Szalik - Mohito
Torebka - bazar
Zegarek - www.edibazzar.pl

Jakiś czas temu wspominałam, że mam w planach przygotowanie postów o pielęgnacji mojej cery i makijażu.
Obecnie kończę kompletować kolorówkę i w najbliższych wpisach chętnie się z Wami podzielę moimi wypróbowanymi i polecanymi kosmetykami :)

41 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona wszystkimi nowościami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno kupiłaś ten płaszczyk, który masz przy zestawie?

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO tak ja czekam na post dotyczący kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Szalik piękny. Super że jesteś na blogspocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a szal piekny skad?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać - szal jest z Mohito, ale to kolekcja z zeszłego roku :)

      Usuń
  6. Zauważyłam że masz sporo ubrań z sheinside. Jak jest z jakością tych ubrań? Nie zawiodłaś się nigdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do jakości nie, ale czasem nawet najmniejszy rozmiar okazuje się być na mnie da duży :(

      Usuń
  7. daj szczegołwe linki do ciuchow z sheinside :D wygladasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :)

      http://www.sheinside.com/Khaki-Long-Sleeve-Slim-Crop-Coat-p-187653-cat-1735.html kożuszek

      http://www.sheinside.com/White-V-Neck-Long-Sleeve-Zipper-Top-p-180100-cat-1733.html koszula

      http://www.sheinside.com/Army-Green-Fur-Lapel-Contrast-Leather-Sleeve-Trench-Coat-p-146701-cat-1735.html parka

      http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Zipper-Trench-Coat-p-144915-cat-1735.html płaszcz

      Usuń
  8. Fajne te nowości. :) Widzę,że przygotowania do zimy masz już za sobą :) Ja też będę musiała się zaopatrzyć w jakiś fajny komin i rękawiczki do kompletu :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo! :) ja zawsze nie znosiłam czapek, a teraz ciągle kupuję nowe, ostatnio dwie kolejne kupiłam, bo nie mogłam się zdecydować, który kolor wybrać :D tylko biedne włosy cierpią...

      Usuń
  9. Super ;) A skąd ten piękny szalik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapomniałam dopisać - Mohito, ale to kolekcja z zeszłego roku :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię patrzeć co nowego u Ciebie w szafie sie pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz podać linka do tego pięknego szarego sweterka z VUBU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, to chyba już go nie ma :(
      http://www.vubu.pl/product-pol-62262-Szary-sweter-z-dekoltem-na-plecach.html

      Usuń
  12. możesz podać link do płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :)
      http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Zipper-Trench-Coat-p-144915-cat-1735.html

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz!
    pozdrawiam:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woskowane spodnie radzę prać ręcznie.

    Ładny zestaw, szal wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej co to za lakier do paznokci ten jasny róż? piękny zresztą wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. W butach zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Zestaw typowo w moim guście, a jedną z tych czapek z chęcią bym przygarnęła! :)
    Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wszystko <3 pracujesz gdzieś, że ciągle tyle nowości ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy nowy wpis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w tym tygodniu mam gorący czas na uczelni, dwa zaliczenia (jedno już za mną, drugie przed), więc dopiero w piątek/sobotę będzie post o pielęgnacji :)

      Usuń
  19. Jak się sprawdza ten zestaw do brwi z MakeUp Revolution? Waham się między nim, a tym z Catrice i nie wiem, który wybrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę ten z MR niż z Catrice :) zużyłam z Catrice już kilka opakowań, ten z MR mam po raz pierwszy i ma bardzo fajne odcienie, które można ze sobą dowolnie mieszać :)

      Usuń
  20. Kiedy cos nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu mam gorący czas na uczelni, dwa zaliczenia, więc dopiero w piątek/sobotę :) będzie post o pielęgnacji :)

      Usuń
  21. hej :) Czy mogłabyś podać jakiegoś swojego maila ponieważ mam sprawę delikatną na temat zamówien sheinside ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i szalik cudowne <3 czekam na kolejny wpis :)
    Zapraszam też do mnie, dopiero raczkuję : http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wyglądasz przepięknie i masz swietny styl:) Dzieki Tobie wiem gdzie upolować jakieś fajne sweterki. Czekam na nowe stylizacje! Pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Body strasznie badziewne, te blaszki, a raczej to coś udające blaszki na rękawach, to masakra. Myślę, że szybko to sama zauważysz i odłożysz je na dno szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śledzę Twojego bloga już ponad półtora roku i jedna rzecz mi nie daje spokoju... Bardzo Cię przepraszam, że o to pytam, ale skoro nie pracujesz, to skąd Ty masz tyle pieniędzy, by robić tak często, tak liczne zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, że taka rzecz od półtora roku Cię męczy ;-) odsyłam do poczytania komentarzy pod wpisem dotyczącym pielęgnacji. Pozdrawiam :)

      Usuń