niedziela, 14 grudnia 2014

Czarno-białe nowości i luźny zestaw z pomponem!

Jako, że Boże Narodzenie i Sylwester zbliżają się wielkimi krokami, czas pomyśleć o prezentach.
Ja pomyślałam nie tylko o tych dla najbliższych (tutaj jestem w połowie drogi do celu :)) ale też sprawiłam samej sobie co nieco ;-)


Co jest niezaprzeczalnym atrybutem kobiecości? Zdecydowanie szpilki! 



Kilka nowych sukienek również na pewno się przyda ;-)
Biel i czerń oraz kratka, pepitka i siatka - tak najkrócej można opisać moje trzy najnowsze sukienkowe wybory.





Gdy nadchodził zimowy sezon, jak co roku, miałam kilka swoich must have. Te, w które się zaopatrzyłam, razu stały się moim ulubieńcami. W dzisiejszym zestawie połączyłam je wszystkie - kurtkę, ciepłą czapę z wielkim pomponem oraz niesamowicie wygodne i ciepłe traperki 

(kilka słów o kurtce - w zeszłym tygodniu wybrałam się na krótką wizytę do galerii i zupełnie nie sądziłam, że wyjdę z niej z nową kurtką. Od dawna szukałam ciepłej, ale zarazem krótkiej kurtki, najlepiej z futerkiem i złotymi detalami. Gdy zobaczyłam w H&M idealny model, przeceniony na 75 zł, to ani chwili się nie zastanawiałam! ;-))

W takim luźnym i wygodnym wydaniu można mnie obecnie najczęściej zobaczyć ;)




Kurtka - H&M
Spodnie - Bershka
Traperkiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Czapka - www.amstyl.pl
Zegarek - www.edibazzar.pl
Okulary - House

Udanego tygodnia wszystkim życzę! :)
www.instagram.com/justyna.cz



17 komentarzy:

  1. Takie czerwone szpilki muszę sobie koniecznie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tą kurteczke póki co sprawdza się świetnie tylko niestety kupiłam przed przecena :/ a szpilki po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te szpilki są wygodne? Planuję kupić beżowe lub czarne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji w nich wyjść ale po "spacerze" po domu zrobiły pozytywne wrażenie :)

      Usuń
  4. Mogłabyś wstawić bezpośredniego linka do szpilek? nie mogę ich znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały te trzy kolory http://www.czasnabuty.pl/search.php?text=e396

      Usuń
  5. Mam te same szpilki :) piękne są <3
    kupiłam je na allegro : http://allegro.pl/high-new-szpilki-w-szpic-lakierowane-e396-bordo-38-i4824776141.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak jest z rozmiarem tych szpilek? w sensie czy długość wkładki jest taka jak podana czy są różnice?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym czyścisz te butki ? bo wlasnie sama je mam i nie wiem jak sobie poradzić z drobnymi zanieczyszczeniami, które na pewno się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że jeszcze ich nie czyściłam, bo nadal są czyste :) na razie nosiłam je gdy było sucho :)

      Usuń
  8. Twoim głównym zajęciem to są zakupy i makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czym tak wnioskujesz? Powinnam robić wpisy o wykładach na uczelni czy o sprzątaniu mieszkania, żeby pokazać, jak wygląda mój dzień? ;-)

      Usuń
  9. Wyglądasz na próżną osobę,która dąży do tego by perfekcyjnie wyglądać i tyko pokazujesz zakupy,skąd TY kasę na to masz? Ja też studiuje i pracuje,ale nie stać mnie na to by co tydzień kupować tone ubrań i kosmetyków.Pojęcia nie mam czemu ma służyć ten blog,no ale nic Wesołych Swiąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże dajcie jej spokój.. Ja tez kocham zakupy i tez kupuję sobie cały czas cos nowego ;) a to skąd Justyna ma kasę na to wszystko to na pewno nie wasza sprawa ....
      Ma świetny gust i to was boli najbardziej.....

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Ja osobiście uważam, że skoro ktoś nie ma pojęcia czemu służy mój blog lub coś mu się w nim nie podoba, to niech tutaj nie wchodzi i nie będzie go to w oczy raziło ;-) Natomiast, jeśli kogoś coś boli, to niech ruszy głową i zrobi tak, żeby też miał, bo od siedzenia przed komputerem i plucia jadem na pewno mu się nie polepszy ani żadna nowa kiecka do szafy mu nie wpadnie ;-)

      Usuń
  10. Witaj :-) kurtka granatowa z H&M ! Jest cudna :-). . posiadam i jestem z niej bardzo zadowolona , a na tobie leży świetnie , z resztą jak każdy ciuszek :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń