poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nareszcie mamy grudzień!

Nareszcie mamy grudzień! 


Z natury jestem ciepłolubną osobą, ale w tym roku wyjątkowo tęsknię za zimą i śniegiem. Nie mogę też doczekać się już Bożego Narodzenia! Pierniczki, zapach choinki, kolędy, czas spędzony z rodziną... to wszystko już za niedługo! Nie ukrywam, że wszechobecne reklamy i świąteczne dekoracje w sklepach dodatkowo podsycają we mnie tą świąteczną aurę. Grudzień to zdecydowanie mój ulubiony zimowy miesiąc! ♥ ♥ 

Straszny ze mnie zmarzluch, więc w moim przypadku ciepłych swetrów, czapek, szalików itp. nigdy za wiele!

Tym razem postawiłam na baaaardzo ciepłe, bardzo wygodne i tak, wiem, bardzo męskie ;-) traperki
http://czasnabuty.pl/?affiliate=justynna




Jakiś czas temu skusiłam się również na czarne, skórzane workery, ale czegoś mi w nich brakowało.. pomaszerowałam więc do pasmanterii i z typowo sportowych traperków zrobiłam nieco eleganckie ;-)
www.bootsy.pl


Bardzo rzadko można spotkać mnie w spódnicy, ale to dlatego, że do tej pory ciężko było mi trafić z rozmiarem (większość jest po prostu za długa i za szeroka w pasie). Teraz to się zmieni - jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch rozkloszowanych spódnic! ;-)


Obydwie wykonane są z grubego materiału, dzięki czemu idealnie pasują do grubych, czarnych rajstop.

Szara została uszyta na podstawie moich własnych wymiarów (super!)
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=35830521

Czarną zamówiłam na www.oasap.com/?fuid=1648

Za niedługo pokażę je w pełnej okazałości :)

Ostatnio dopadło mnie też bordoweLOVE ;-) i zamówiłam swoją pierwszą koszulę i sukienkę w tym kolorze
www.oasap.com/?fuid=1648



Jako, że raz na tydzień jest niedziela i chociaż na chwilę wypada porzucić wygodne spodnie i płaskie buty, to pokażę Wam dziś zestaw w eleganckim (ale i bardzo ciepłym!) klimacie ;-)

Długi, gruby, ciepły sweter pełniący rolę sukienki, płaszcz z ozdobnym futerkiem, zamszowe kozaki na słupku i duża torba - to moja propozycja na zimowe wyjścia :)





Płaszcz - www.sheinside.com
Sweter www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Kozaki - www.renee.pl
Torba - H&M
Zegarek - www.edibazzar,pl

Razem z Mają pozdrawiamy i życzymy udanego tygodnia! :*

www.instagram.com/justyna.cz
www.instagram.com/justyna.cz
www.instagram.com/justyna.cz


33 komentarze:

  1. Bordowa sukienka śliczna! Spódnice też bardzo chętnie bym widziała w swojej szafie :) Wyglądasz świetnie, torebka i płaszcz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah.... <3 !
    futrzak cudowny ! ale najbardziej rzucił mi się w oczy piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, znowu cudowny outifit i pięknie wyglądasz:) Mam pytanie odnośnie płaszczyka,bo chciałam go zamówić,ale nie wiem czy jest dość ciepły.. ma jakaś podszewke? I ile czasu od daty zamówienia dotarł do Ciebie? Bo już się coraz zimniej robi i nie wiem czy opłaca mi się czekać te 30 dni, jak jest podane na stronie:( A co do koloru bordowego, to tez jestem w nim zakochana od jakiegoś czasu. Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko w te mrozy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas oczekiwania na przesyłkę wg tego, jak jest podane na stronie, to około 15 dni i mniej więcej w takim czasie zawsze paczka jest u mnie :) płaszcz ma cienką podszewkę, nie jakąś ocieplaną, to taki typowy flauszowy model. Na mrozy to tylko puchowe płaszczyki ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. To upoluje coś cieplejszego na razie :)

      Usuń
  4. ktory to sweter z Vubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ten sweter http://www.vubu.pl/product-pol-61995-Gruby-sweter-oversize.html gdy jeszcze był dostępny.. ale czasami są powroty więc może akurat wróci ;-)

      Usuń
  5. a ja nie mogę się napatrzeć na makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne traperki cjcialam zamowic takie same ale niestety juz ich nie ma na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został tylko rozmiar 40 http://www.czasnabuty.pl/product-pol-18226-OCIEPLANE-TIMBERKI-BQ02-006C-S3-50P.html ;)

      Usuń
  7. Widziałam takie spódnice na bazarze za 40 zł identyczne ale ok .. Handel rządzi się swoimi prawami. Zestaw piękny :)

    Marlen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś, żeby na bazarze szyli je na wymiar? ;-) Bo ja nie, a jakbym widziała, to z chęcią za 40 zł bym taką kupiła :P

      Usuń
  8. Wszystko jak zawsze super :))

    Justynka, a kiedyobiecany post o kosmetykach do makijazu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś zdradzić gdzie w warszawie znajduje się Twój ulubiony bazarek na którym zawsze coś upolujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy <3 zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz podać link do kozaków z zamszu na słupku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę :) http://www.renee.pl/obuwie_damskie/kozaki/kozaki_na_obcasie_x489_camel.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro lubisz grudzień, to pytanie teraz na " topie ", jakim prezentem obdarujesz swojego lubego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Mikołajki prezent już dostał a co do Gwiazdki, to jeszcze mam czas żeby się zastanowić ;-)

      Usuń
    2. a co podarowalas chlopakowi na mikolaja jesli mozna wiedziec?:)

      Usuń
    3. Zainwestowałam w jego pielęgnację ;-)

      Usuń
  14. Hej kochana! :) Chciała bym abyś mi doradziła jaki rozmiar szpilek zamówić z czasnabuty.pl Pierwszy raz będę kupować buty na internecie :D Moja stopa ma 24.4cm i nie wiem czy buciki kupić rozmiar 38 (24,5cm) czy 39 (25cm) ? Bardzo proszę o odpowiedź, a o takich bucikach mówię (bombowa cena) !! :) http://www.czasnabuty.pl/product-pol-18309-SZPILKI-200-73B-D3-L47.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasnabuty mają buty od kilku producentów i ciężko tak jednoznacznie powiedzieć :) musisz kierować się długością wkładki podaną na stronie. Ja bym wzięła te 38 na Twoim miejscu :)

      Usuń
  15. Hej :)
    Czy mogłabyś podać link do strony gdzie kupiłaś te sztuczne rzęsy z instagrama ? :) albo gdzie można je kupić.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam stacjonarnie w Madlen w Rzeszowie ale są też online na www.madlensklep.pl albo na www.cocolita.pl też widziałam ;)

      Usuń
  16. Mam pytanko czy buty ze zdjecia to ten model ? :) http://www.czasnabuty.pl/product-pol-18469-TIMBERKI-Z-FUTERKIEM-6301W-1C-D3-L48.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to były te ale niestety już nie ma tego modelu :( http://www.czasnabuty.pl/product-pol-18226-OCIEPLANE-TIMBERKI-BQ02-006C-S3-50P.html

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie pytanko Justynko ile czasu dochodzi Ci przesyłka z Sheinside? ;)

    OdpowiedzUsuń