niedziela, 7 grudnia 2014

O moim makijażu słów kilka, czyli co i jak..

Dziś przygotowałam wpis o moim makijażu. 


W ostatnim czasie dokonałam niemałej rewolucji w mojej kosmetyczce. Ze wszystkich kosmetyków, które używam obecnie, jestem w 100% zadowolona (co nie oznacza oczywiście, że u każdego muszą się one tak samo dobrze sprawdzić).


Przy wykonywaniu makijażu dzielnie towarzyszy mi mój sztab pędzli, a od niedawna dołączyło do nich pomarańczowe jajeczko :)



To, jak w danym dniu wygląda mój makijaż, zależy głownie od tego, ile mam czasu na jego przygotowanie i na co mam ochotę. Czasem  lubię postawić na "mocne oko" a innym razem podkreślam tylko rzęsy. 

Baza wygładzająca Cashmere, podkład Maxfactor Facefinity (nr 60 - Sand) i jajeczko Real Techniques - to dla mnie połączenie idealne. Przyznam, że do jajeczka przez długi czas byłam sceptycznie nastawiona, ale po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji ja również postanowiłam odkryć, na czym polega jego fenomen. I to był strzał w dziesiątkę! Nie mam porównania ze słynnym jajkiem Beauty Blender, ale nie czuję potrzeby, żeby płacić ok 70 zł za BB, kiedy jajeczko RT (ok 30 zł) w 100% mi odpowiada.


Podkład Mafactor wytrzymuje na mojej twarzy przez wiele godzin, ale czasami zdarza się tak, że jestem poza domem od wczesnego rana do późnego wieczora i potrzebuję mocniejszego wsparcia. Wtedy podczas nakładania makijażu omiatam twarz pudrem ryżowym Paese (genialnie matuje!) a w ciągu dnia dokonuję poprawek pudrem Eveline (ja mam transparentny). Do pudru ryżowego używam pędzla Hakuro H55.


Podstawą w makijażu oka jest dla mnie podkreślenie brwi. Przez długi czas byłam wierna paletce Catrice, ale obecnie używam paletki Makeup Revolution Bold Is Best (moim zdaniem jest dużo lepsza, pozwala na łączenie trzech różnych odcieni i dodatkowo ma wosk) oraz pędzelka do brwi z firmy Vipera.


Jeśli chodzi o cienie do powiek, to stawiam na te z Inglota. Są mocno napigmentowane i długo się trzymają. Moje ulubione odcienie to beże, brązy, szarości i czerń. Do rozświetlenia łuku brwiowego i kącików oka używam kredki NYX w odcieniu Milk (czasami występuje ona solo na mojej powiece, bez towarzystwa cieni).


Do nakładania cieni używam pędzelka Hakuro H70, natomiast do blendowania H74.


Podkreślone rzęsy to dla mnie podstawa. Przed nałożeniem tuszu maluję je bazą Eveline SOS Lash Booster, natomiast jeśli chodzi o tusze do rzęs, to mam trzech faworytów. L'Oreal False Lash Wings używam od bardzo dawna i na pewno jeszcze przez długi czas z niego nie zrezygnuję. Ja już tak mam, że nie potrafię poprzestać na jednym i tusze do rzęs lubię łączyć, więc L'Oreal używam razem z tuszem Inglot False Lash Effect lub z Bourjois Volume Glamour Max.




Przy tuszowaniu niechcianych niespodzianek pomaga mi korektor Catrice (odcień Ivory) nakładany pędzelkiem Hakuro H60 a okolice pod oczami rozświetlam korektorem Paese, który wklepuję pędzelkiem Hakuro H 61.


Konturowanie twarzy to moja ulubiona część makijażu :) 


Nareszcie udało mi się znaleźć idealny, brązowy bronzer. To bronzer z paletki Sleek Face Contour Kit odcień Medium, który nakładam pędzlem Hakuro H24. Bronzer W7 Honolulu zastępuje mi róż i oprószam nim policzki, przy pomocy pędzla Hakuro H21. 
Do delikatnego rozświetlenia używam rozświetlacza z paletki Sleek Face Contour Kit (ten z prawej strony na zdjęciu), natomiast do wyraźniejszego rozświetlenia używam Inglot Sparkling Dust for Face, Eyes and Body. Rozświetlacze aplikuję pędzlem Hakuro H14.


Usta, usta, usta... to nasz kobiecy atut :) nigdy o nich nie zapominam, chociaż czasem są bardzo delikatnie podkreślone a czasem stają się dominującym elementem mojego makijażu. 


Gdy nie mam na sobie makijażu lub jest on bardzo delikatny, to na moich ustach obowiązkowo znajduje się Inglot Lip Deference - szminka ochronna z delikatnym połyskiem. 
Moje ulubione i najczęściej używane odcienie nude to paletka Sleek Lip 4 Ballet + błyszczyk Bell Glam Wear nr 037.
Intensywne róże to w moim wydaniu szminka Kiko nr 517 oraz Beauty UK Pink My Ride. 
Intensywna czerwień oznacza dla mnie MUA Scarlet Siren oraz Rimmer Bing Bang natomiast jeśli chodzi o intensywny odcień koloru bordo, to jest to dla mnie Makeup Revolution Rebel. 

Kilka słów ode mnie: nigdy nie kupuję kosmetyków do makijażu w drogeriach typu Rossman itp., gdy są w regularnej cenie. Ze stacjonarnych drogerii moją ulubioną jest Super Pharm, natomiast większość kosmetyków kupiłam w drogerii www.cocolita.pl lub w sklepie Madlen www.madlensklep.pl (w Rzeszowie dostępny jest on stacjonarnie). W drogeriach tych, moim zdaniem, są rewelacyjne ceny (a ja nie chcę przepłacać i nie chciałabym również, żeby moje czytelniczki przepłacały) ;-)

Jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie ;-)

35 komentarzy:

  1. Akurat szukam nowego podkladu, zobaczymy jak sie u mnie sprawdzi :) a gabeczka skad? Ja nie moge oduczyc się nakladania podkladu paluchami - najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczkę kupiłam na www.cocolita.pl
      Ja zawsze nakładałam podkład paluchami ale odkąd mam jajeczko to ta metoda odeszła w zapomnienie a ja po nałożeniu makijażu mam czyste ręce :D

      Usuń
  2. Ooo a ja szukałam fajnego produktu do konturowania twarzy i takiego codziennego rozświetlacza :) Także nabrałam chęci na Sleeka :) a tak nawiasem mam też paletki cieni ze Sleeka i są całkiem zdatne :D

    Pozdrawiam http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Hakuro są świetne, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy baza wygładzająca Cashmere nie powoduje zatykania porów i zaskórników? chciałam ja kiedyś kupić ale tego się obawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ta baza sprawia ze podklad sie trzyma dluzej? Czy buzia jest wygladzona?

      Usuń
    2. Buzia jest wygładzona a co do trwałości podkładu ciężko mi powiedzieć, bo ten, którego używam i bez bazy trzyma mi się bardzo dobrze :)

      Usuń
  5. Jak konturowac twarz? Czym to rozni sie od nakladania pudru? I do tego rozswietlanie? Dziekuje za odp

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak konturowac twatz? Czym to rozni sie od pudrowania? I rozswietlenie? Dziekuje za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładanie pudru służy zmatowieniu twarzy czy wygładzeniu a konturowanie to całkiem coś innego. Konturowanie ma na celu modelowanie twarzy poprzez przyciemnianie niektórych partii twarzy (bronzerem) i rozświetlanie innych (rozświetlaczem).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. też lubię pędzle Hakuro :) fajny post! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie musze wyprobowac ten podklad Facefinity :) od zawsze uzywalam Revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład z max factora z tego co przegladam na necie wygląda na strasznie cieny... czy w rzeczywistosci faktycznie jest ciemny? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaj kiedyś filmik jak się malujesz ! :) na pewno wiele dziewczyn by się czegoś ciekawego i nowego dowiedziały i nauczyły ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię filmików :) nie przepadam za ich oglądaniem (wolę czytać) a co dopiero mówić o kręceniu! ;-)

      Usuń
  11. pomadka różowa kiko przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do podkładu używam Hakuro h50 wg mnie jest rewelacyjny i bez porównania do tej gąbeczki co masz. Miałam ją i Hakuro jest 100 razy lepszy:) ale to może zależy od twarzy, rodzaju skóry itp ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie potrafię przełamać się do spróbowania przygody z podkładem i pędzlem :)

      Usuń
  13. ile zajmuje Ci wykonanie makijażu kosmetykami które opisałas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie maluję się cieniami, tylko podkreślam rzęsy, to ok 10-15 min a jeśli wykonuję pełny to ok 20-30 min :)

      Usuń
  14. A ja mam pytanko: Jestem ciekawa jakich używasz perfum ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie Calvin Klein In2You i Zara Black :)

      Usuń
  15. czy mogłabym prosić o numerki cieni do powiek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka z odcieniem kremowym, ciemnym brązowym i czarnym: 353, 378 i 63
      Paletka z ciemniejszym brązem, jaśniejszym brązem i metalicznym beżem: 327, 357 i 395
      Proszę :)

      Usuń
    2. Czy w sklepie stacjonarnym Madlensklep sa dostepne wszystkie kosmetyki takie jak na stronie internetowej :) ? Czesto bywam w Rzeszowie i koniecznie musze tam zagladnac ! :)

      Usuń
  16. Czesc Justynka ;)
    jest teraz pelno promocji w rosmanie i postanowilam kupic podklad ktory uzywasz Ty i to byl strzal w dziesiatke! Wyglada na to ze kolorek sand pasuje idealnie tak jak i u Ciebie! Odnosnie tego mam pytanie bo jak to my kobietki lubimy powiekszac swoje kosmetyczki, czy uzywalas kiedys revlon colorstay/photoready? bo mam problem ze znalezieniem wlasciwego odcienia a jutro juz ostatni dzien promocji! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i u Ciebie się on sprawdził! :) A co do Revlonów, to jakoś nie jestem ich fanką.. dawno temu miałam Colorstay i wyskoczyło mi na twarzy uczulenie (nie wiem czy to na pewno jego zasługa, ale wolę się nie upewniać ;)) i jakiś taki za ciężki był... A z miesiąc temu wzięłam na próbę Photeready, żeby dać tej firmie drugą szansę, i tu już jest lepiej, ale trochę przeszkadzają mi w nim drobinki.. Także dla mnie póki co Maxfactor wygrywa i pozostanę mu wierna! :)

      Usuń
    2. W takim razie jaki mialas kolorek?? Stawiam na to ze znow bedzie idealny dla mnie ;))

      Usuń
    3. Photoready to Shell (ale teraz jest za jasny, gdy używam Fake Bake) a Colorstay nie pamiętam :)

      Usuń