środa, 31 grudnia 2014

Przegląd stylizacji i ostatni zestaw w tym roku!

Kolejny rok za nami! :)

Zazwyczaj przy końcu roku wszyscy narzekają, jaki był on kiepski i życzą sobie, aby następny był lepszy.. Dla mnie ten 2014 rok wcale nie był zły, ale to nie znaczy, że nadchodzący nie mógłby być jeszcze lepszy ;-)

Najsmutniejsze było dla mnie odejście Gufiego, mojego jamniczka, który był ze mną przez 13 lat, a więc ponad połowę mojego życia... Czułam się tak, jakbym straciła jedną z najbliższych mi osób...

Dwa miesiące później w moim domu pojawiła się Maja, szalony pinczer miniaturowy, który stał się moim oczkiem w głowie ;-)

Oprócz tego skład rodziny się nie zmienił, mężczyzna przy boku jest nadal ten sam (w tym roku świętowaliśmy piątą rocznicę), uczelnia i kierunek studiów bez zmian. Najważniejsze sprawy w moim dotychczasowym życiu nie uległy w tym roku wielkim zmianom :)

Skoro już pozostajemy przy refleksjach, przeglądnęłam mojego poprzedniego bloga na Pingerze (www.totallysexy.pinger.pl) i zrobiłam mały przegląd moich ulubionych stylizacji z 2014 roku :)

(zaczynam od najstarszych)










A teraz czas na najnowszy i jednocześnie ostatni zestaw w tym roku.

Stylem nie różni się on za bardzo od swoich poprzedników - jestem wierna wygodnym, luźnym, sportowym połączeniom. Czapka a'la krasnal (nazywana przeze mnie skarpetką), T-shirt z nadrukiem, wygodne traperki, poszarpane jeansy i kurtka - to mój przepis na codzienny look.






Kurtka - Mango
Jeansy - www.allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398
T-shirt - www.reginadimilano.com
Traperki - www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Czapka - Centro

Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku! :*

36 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ale 2,14 i ostatni zestaw z futrzakiem <3 I pytanko czy miałas kiedykolwiek blond włosy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Mój naturalny kolor włosów to właśnie blond ;-)

      Usuń
  2. Ale masz swietny styl ubierania sie, juz na Pingerze bylas moja modowa inspiracja :)

    Uwielbiam Twojego bloga!!! :-)

    Powiedz, jak Ty to robisz ze ten koczek na wypielniaczu Ci tak ladnie wychodzi? Tez mam dlugie wlosy i za nic w swiecie nie potrafie zrobic go tak jak Ty :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
      Koka robię tak: wiążę włosy i robię wysokiego kucyka, na gumkę zakładam wypełniacz i rozprowadzam na nim włosy, żeby stworzyły takiego "grzybka". Później jedną rękę kładę na górę i trzymam nią 'grzybka' a drugą wkładam włosy pod spód, na około wypełniacza.

      Usuń
    2. Masz super styl ubierania

      Usuń
    3. Byłam dzisiaj na zakupach , wcześniej skrupulatnie oglądałam twoje inspiracje modowe

      Usuń
    4. Bardzo mi miło, cieszę się, że mój blog się czasem komuś przyda! :)

      Usuń
  3. wszystkie stylizacje są świetne :) a gdzie kupiłaś tą bluzkę z orłem ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na Allegro ale teraz ten użytkownik już nic nie sprzedaje :(

      Usuń
  4. ja jedynie zamiast bezowych butów zastąpiłabym je czarnymi ale poza tym (jak zwykle) mi się podoba :)

    przeleciałam teraz Twojego bloga i widzę że kilka wpisów mi umknęło :( tak to jest z fb...


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez pochowalam mojego jamniczka Figusie I to przed swietami. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jakaś plaga... moja Roksi też odeszła tuż przed świętami... :(

      Usuń
  6. Super styl, ale wszystko daje tez figura.. Ja jestem za chuda i wysoka i zadne ubranie nie wyglada na mnie tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie obłędne, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki rozmiar masz tych traperków? Jestem na etapie ich kupna, ale dziwna jest rozmiarówka. Normalnie mam 38 a według tabelki powinnam brać 37...i mam dylemat, co robić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar 35/36 a te traperki mam w rozmiarze 36 i są w sam raz :)

      Usuń
  9. W jakiej cenie ta kurteczka z mango? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją ze dwa lata temu, kosztowała coś ok 200 zł ;)

      Usuń
  10. Super zestawienie:) moge prosić i linka do kurtki?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę z Mango kupiłam 2 lata temu ;-)

      Usuń
  11. A może chcesz sprzedać tą skórkę beżowo czarną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://monitortrendow.pl/puchowa-kurtka-z-futerkiem-la-chapelle
      tutaj można zakupić kurtkę Justynki beżowo- czarną ?

      Usuń
    2. Tak, to ta sama kurteczka :)

      Usuń
  12. Skąd ta super sukienka z czwartego zdjecia od dołu ???:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co studiujesz?;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszy mnie fakt,ze przenioslas sie z pingera :D jakos tutaj mi lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tutaj jest lepiej, większa przestrzeń, większe zdjęcia i brak problemów technicznych ;-)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. ojej, jak ty soe cudownie ubierasz..... *.* ahhh, pięknie wszystko wyjatkowo dobrze dobierasz... niestety ja jestem chuda, i troszke zle to wyglada jak cos na siebie wloze... masz jakies rady jak przytyc czy cokolwiek? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Niestety (albo 'stety') nigdy nie miałam problemu ze zbyt małą wagą, więc nie jestem w stanie nic poradzić z własnego doświadczenia :(

      Usuń
  16. Wszystkie stylizacje genialne! Uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń