piątek, 26 grudnia 2014

Świąteczny klimat ♥

Czy wspominałam już, że uwielbiam świąteczną atmosferę? Hmm.. chyba tak, ale chętnie się powtórzę! ;-)

Rodzinne biesiadowanie, nieskończone ilości jedzenia i picia i wciąż powtarzane "już nie mogę, zaraz pęknę" - myślę, że nie tylko u mnie tak to wygląda ;-) W moim przypadku wyzwanie jest jeszcze większe, bo od kilku lat jestem co roku na dwóch wigiliach ;-)

Święta to też pięknie przystrojona choinka (obowiązkowo żywa , pachnąca i bardzo kolorowa!) i przeróżne ozdoby... Uwielbiam, gdy mój dom jest tak świątecznie przystrojony.. 







Natomiast z prezentów cieszę się jak dziecko! ;-)
Nareszcie mam swoją lampę UV! 


Jako, że są święta, to moje ulubione spodnie czy wygodne traperki poszły w odstawkę a ich miejsce zajęły koszule, spódnice, sukienki i szpilki! :)

W poniższym zestawie postawiłam na klasyczne połączenie koszuli i spódnicy.
Starą, zwykłą, białą koszulę podrasowałam czarną wstążką (nie widziałam sensu w kupowaniu nowej koszuli ze wstążką za ok 100 zł, których obecnie jest pełno ;)), dołożyłam do niej spódnicę z koła i kozaki za kolano





Koszula - F&F
Płaszcz - www.sheinside.com
Torebka - Mohito

Czas wracać do stołu! ;-)

24 komentarze:

  1. Mówilaś, że nie chcesz robić hybryd, a cieszysz się z lampy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo od jakiegoś czasu rozdwajają mi się paznokcie (dokładnie to dwa są w kiepskiej kondycji) i przez to dość szybko odpryskują mi zwykłe lakiery :(

      Usuń
    2. Polecam Semilac Dimond Cosmetics, a u Kosmetycznej Hedonistki zawsze można podejrzeć fajne kolorki :-)

      Usuń
    3. Czytałam dużo na temat różnych firm i właśnie na Semilac się zdecydowałam - teraz tylko muszę wybrać odcienie :) u tej dziewczyny http://nailmaniabydaria.blogspot.com/ również można zobaczyć cudne kolorki :)

      Usuń
  2. mogłabyś podać dokładny link do tych kozaczkow? bo jak wchodze w ten, ktory podalas to otwiera sie caly sklep a mnie interesuja te kozaki, ktore Ty masz :)
    sa wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne ale niestety nie ma już ich w sprzedaży :(

      Usuń
  3. Genialny pomysl z ta koszula i tasiemka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na Allegro mnóstwo jest ofert z białymi koszulami z tasiemką ale kosztują od 100 - 130 zł, co dla mnie jest trochę kosmosem ;-)

      Usuń
  4. Super się ubierasz. Przed świętami szukałam pomysłu co założyć na wigilie do przyszłych teściów i właśnie założyłam podobny zestaw z koszulą i aksamitną tasiemką tyle że w odwróconej kolorystyce. Będę teraz cały czas zaglądać na Twojego bloga bo wszystko mi się podoba. Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Semilac,parę dni temu zrobiłam sobie pierwsze hybrydy i trzymają się jak narazie super. Mi też zaczęły rozdwajać się 2 paznokcie i o zwykłych lakierach mogę zapomnieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na Semilac się zdecydowałam i wybieram kolory :)

      Usuń
  6. Jak zawsze świetny zestaw! Pamiętam jak kiedyś napisałaś że jesteś niska(chociaz po zdjęciach wogole tego nie widać) ile masz dokładnie wzrostu, bo chcę kupić sukienkę z vubu z poprzedniego postu i kieruje się Twoim wzrostem ;) . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No jestem, jestem, mam ok 160 cm ;-)

      Usuń
  7. kochana jaki masz rozmiar tej bluzki z bershki z dekoltem w kształcie serca? chce zamówić przez internet ale nie wiem jaki rozmiar a mam podobna figurke do Twojej ;) bardzo mi pomożesz jeśli odpowiesz ;) a i czy wziełas tylko czarna? nie wolałas białej? ;) bo tu tez mam dylemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam XS :) wzięłam jednak tylko czarną, bo stwierdziłam, że białych bluzek mam już dużo więc czarna bardziej mi się przyda :)

      Usuń
  8. Justynko pochwal się co zakładasz na sylwestra ;) bo szukam inspiracji, bo nie mam pomysłu na siebie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat Sylwester to dla mnie świętowanie z najbliższą rodziną (przyjeżdża rodzina z Włoch) i w tym roku zapewne też tak będzie, więc o kreacji nie myślę ;-)

      Usuń
    2. Brawo .. bo nie którzy się do gryzą ją sobie jak ktoś nigdzie się nie wybiera..ze mało kreatywny itd 😑 tym bardziej jak ktoś jest młody ..

      Usuń
    3. Eee tam, ja nie widzę problemu :) wolę spędzić ten wieczór z bliskimi osobami. Z tymi, z którymi jestem na co dzień i z tymi, które widuję raz na kilka miesięcy :) też mamy zawsze petardy, szampana i drinki, tylko zamiast eleganckiej kreacji w tamtym roku miałam na sobie t-shirt i spodnie ;-)

      Usuń
  9. oo, ja w tym roku zaliczyłam ( po raz pierwszy ) dwie wigilię, jak już padłam na kanapę, myślałam że z przejedzenia się nie podniosę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega zestaw :) moje klimaty. Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie :) jesteś zadowolona z tej lampy UV? można ją dostać na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wczoraj pierwszy raz ją użyłam ale po zakończeniu procesu malowania (mam tu na myśli te wszystkie bazy, kolory, topy i odtłuszczacze) paznokcie były od razu ładnie zastygnięte :) Nie mam pojęcia, czy jest dostępna na Allegro, bo ja ją dostałam na Gwiazdkę, a z tego co wiem, to była kupiona u mnie w mieście w sklepie fryzjersko-kosmetycznym.

      Usuń