niedziela, 21 grudnia 2014

Zestaw a'la krasnal + kilka nowości

Świąteczna gorączka w pełni!
Zewsząd spoglądają na nas uśmiechnięte Mikołaje. radosne Aniołki czy sympatyczne reniferki a centra handlowe i wystawy sklepowe przepełnione są choinkami i przeróżnymi ozdobami. Mi osobiście bardzo to odpowiada, bo lubię ten świąteczny nastrój :)

Lubię też poszukiwania prezentów dla najbliższych a najbardziej ich wręczanie (ale to dopiero w środę ;))! W tym roku wzięłam się za to trochę szybciej i prawie wszystko mam już gotowe :)

W tym prezentowym szale nie zapomniałam jednak o sobie i jako, że byłam w tym roku bardzo grzeczna (jak zawsze! ;)) to sprawiłam również sobie małe co nieco...

Nowa odżywka-serum do rzęs (Long 4 Lashes) i nowa odżywka do paznokci (Bielenda) - na razie tyle na ich temat, bo nie ma się co rozpisywać o nieznanym. Gdy już je trochę poużywam i zobaczę pierwsze efekty (albo i nie) to podzielę się z Wami moimi odczuciami :)


Od jakiegoś czasu poszukiwałam idealnej koszuli w kratę - o dopasowanym fasonie i w mocnym kolorze. No i najważniejsze - za przyzwoitą cenę.
Znalazłam taką w Terranovie za ok 50 zł (akurat trafiłam na przecenę).


Jak już pewnie zdążyłyście zauważyć, jestem wielką fanką podartych jeansów. Jednak w zimie miałam z nimi niemały problem - no bo jak przy niskich temperaturach biegać z gołymi kolanami!? (chociaż widziałam już kilka razy takie odważne ;))
Na szczęście znalazłam rozwiązanie - jeansy z dziurami podszytymi materiałem ;-)

Lagattini http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398


Niektóre z Was zdążyły już zapewne zobaczyć je na moim Instagramie :)



A dzisiaj pojawią się w zestawie.

Jest to połączenie wygodne, dla mnie idealne na co dzień, np. na uczelnię czy na zakupy. Podarciuchy zestawiłam z czapką a'la krasnal, z workerami (podkręconymi kokardami z tasiemki), z golfem (który jeszcze kilka lat temu kojarzył mi się ze zmorą z dzieciństwa) i  ze sportowo-elegancką kurtką.






Jeansywww.allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398
Kurtka - www.6ks.com
Workery - www.bootsy.pl
Golf - C&A
Czapka - Cropp
Torebka - bazarek
Rękawiczki - www.oasap.com
Okulary - House

Jestem ciekawa jak u Was wyglądają przygotowania do Świąt? Prezenty już gotowe? Choinka ubrana? Pierniczki upieczone? :)

Ja w tym roku spędziłam wyjątkowo dużo czasu na pieczeniu i dekorowaniu moich pierniczków ale jestem bardzo zadowolona z efektów :)




Życzę Wam wszystkim zdrowych, pogodnych, radosnych, rodzinnych Świąt! :*

21 komentarzy:

  1. Podaj proszę przepis na pierniczki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:
      Składniki:
      60 dag mąki
      30 dag miodu
      30 dag cukru
      2 spore łyżki masła
      2 jajka
      1 dag sody oczyszczonej
      2 przyprawy do pierników
      (to jest tak na dwie duże miski)

      Przygotowanie:
      Miód zagotować i lekko ostudzony wlać do mąki; dodać pozostałe
      składniki. Zagnieść ciasto, długo i energicznie wyrabiając. Gotowe
      ciasto dosyć cienko rozwałkować (najlepiej tak, jak na makaron - w
      trakcie pieczenia powinno wyrosnąć potrójnie), wyciąć ciasteczka i
      ułożyć na folii do pieczenia na blaszce. Piec około kilka minut (to
      trzeba sprawdzać bo one mogą w tym piekarniku siedzieć i siedzieć a
      nagle w jednej minucie się spalić) w temperaturze ok. 180
      stopni.

      Usuń
    2. a gdzie można kupić ozdoby ?

      Usuń
    3. W praktycznie każdym sklepie spożywczym. Ja moje kupowałam w Biedronce i Lidlu, ale jakiś miesiąc temu, gdy tylko się pojawiły i był jeszcze duży wybór:)

      Usuń
  2. Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale chyba za dużo bronzera nałożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba okulary robią cień ;-)

      Usuń
    2. Bardzo możliwe :)

      Usuń
    3. Sama to zauważyłam ale dopiero po dodaniu posta.. Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  3. Super! Wydajesz się być sympatyczna,pozytywnie nastawiona do świata dziewczyną :-) zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym oceniła ,że tak średnio z tą sympatycznością.

      Usuń
    2. Proszę, proszę, czuję się jak w szkole, oceny,wszechwiedzący ekspert i te sprawy... ;-)

      Usuń
  4. możesz podać dokładny link do tej kurteczki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kupiłam takie same spodnie na bazarku Bakalarska ,tyle ,że z inną podszewką.
    U Mnie magii świąt nie ma i dawno już nie było. Święta w moim domu rodzinnym to niepotrzebne nerwy ,kłótnie i żale. Masakra. Dlatego z moim facetem jesteśmy góra dwie godzinki by uniknąć tych spięć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak dawno tam nie byłam.. :(
      W takim razie życzę wesołych Świąt spędzonych z facetem :)

      Usuń
  6. może chcesz sprzedać tą skórkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Strona z butami nie dziala. Mozesz podac prawidlowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona jest podana prawidłowo, ale faktycznie jest jakiś błąd, bo mi również nie wyświetla się żadna zawartość.. Nie wiem o co chodzi, ale patrzyłam przed chwilą i strona na IG www.instagram.com/bootsypl również nie działa...

      Usuń
  8. To czekam... moze naprawia. A gdzies jeszcze sa dostepne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Czasnabuty jest ten model, ale nie ma koloru czarnego http://www.czasnabuty.pl/product-pol-18095-MILITARNE-BUTY-DAMSKIE-Y-01G-S3-16P.html

      Usuń