wtorek, 6 stycznia 2015

Dla odmiany na poważnie i nieco elegancko :)

Witam po raz pierwszy w 2015 roku! :)

Sałatki zjedzone, kolędy pośpiewane, szampan wypity... czas zakończyć ten świąteczny okres, bo ile można biesiadować, jeść i pić? ;-).

Początek roku to dla wielu osób również okazja do zrobienia wielkich zakupów.
Sklepy kuszą promocjami a na blogach i Instagramie co chwilę można zobaczyć jakieś łupy wyprzedażowe, upolowane prawie za bezcen.

Ja także w zeszły weekend wybrałam się na przemarsz po centrum handlowym, jednak zamiast widoku pustego portfela i wielkich toreb z zakupami, wróciłam do domu z małą reklamóweczką ;-)

Kupiłam zamszowe rękawiczki z Mohito za 34,99 zł (przecenione z 69,99 zł)


Przeglądając ostatnio swój profil na Instagramie (www.instagram.com/justyna.cz) wzięło mnie na przemyślenia i doszłam do wniosku, że uwielbiam potęgę mody!

Dzięki odpowiedniemu makijażowi i ubraniom, mogę tak na prawdę być kim chcę (no, prawie ;)).
Jednego dnia przypominam dziewczynkę z przedszkola, z warkoczykami i pomponem na głowie...


...innym zaś razem mogę poczuć jak dorosła, poważna kobieta ;-)


Te moje małe refleksje nawiązują do dzisiejszego zestawu, który jest całkowicie inny od poprzedniego.

Zeszłym razem było to połączenie a'la nastolatka, z kolorową kurtką i skarpetką na głowie. Idealne rozwiązanie dla mnie na co dzień.
Dzisiaj natomiast pokażę Wam zestaw nieco bardziej elegancki i poważny, nawiązujący do stylu, w którym można mnie zobaczyć przeważnie w weekendy.





Płaszcz - www.sheinside.com
Spodnie - bazarek
Botki - www.obuwiemargot.pl
Torebka - Mohito
Rękawiczki - Sinsay
Komin - www.wintershop.pl

Obecnie zamierzam korzystać z ostatnich kilku dni wolnego a później... byle do lutego! :)
Pozdrawiam! :)

30 komentarzy:

  1. Eleganckie i kobiece zestawienie.

    Pozdrawiam
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie! i piękny masz płaszcz, jest jeszcze dostępny? jaki to rozmiar? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Tak, z tego co widzę to płaszcz ciągle jest dostępny i nawet jest teraz przeceniony :) http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Zipper-Trench-Coat-p-144915-cat-1735.html a ja zamówiłam rozmiar S

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie to we wszystkim ładnie :) Ciekawi mnie jak ten płaszcz wygląda zapięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to napisz do mnie na maila i podeślę Ci zdjęcia :)

      Usuń
  5. dzięki za błyskawiczną odpowiedź! :) jesteś żywą reklamą tego sklepu i powinni Cię zatrudnić jako modelkę, na zdjęciu płaszcz wygląda przyzwoicie, ale dopiero na Tobie - no rewelacja! Jeszcze mam może i naiwne pytanie, ale czy nadaje się na zimę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie jest ocieplany więc bez ciepłego swetra się nie obejdzie, ja w zimie to go noszę bardziej na wyjścia typu 'z samochodu do sklepu, kościoła' itp :)

      Usuń
  6. Mam do Ciebie trochę osobiste pytania ale nie wiem czy jest sens , czy odpowiesz na nie. Oczywiscie nie jakies zboczenia czy cos takiego ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pytaj śmiało :) jeśli wolisz to napisz na justyna.cz93@o2.pl

      Usuń
  7. nie jakieś zboczenia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio poszukuje swojego stylu i jakoś mi to nie wychodzi aż w nowy rok odwiedziłam Twojego bloga i krzyczałam do siostry: " ta dziewczyna jest moja inspiracją "! :-) dzięki Tobie wiem ze na luzaka tez można wyglądać jak milion dolarów :-)
    ps. Wrzucaj częściej stylizacje:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przeszkadza ci to iż masz dwoje brwi zupełnie innych?... mnie to u mnie denerwuje strasznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie są zupełnie inne, a przynajmniej ja przez 21 lat tego nie zauważyłam ;-)

      Usuń
    2. Haha inne brwi? Do czego to ludzie się nie przyczepią :D Mi się bardzo podobają Twoje brwi i jakoś nie wyglądają żeby czymś się różniły. Ja to dopiero mam krzywe :D ale ciężko o idealnie " równe brwi"

      Usuń
    3. Oj okiełznanie brwi jest trudne ;-)

      Usuń
  10. Uwielbiam twoje stylizacje eleganckie , sportowe , sexowne, na luzaka - dla kazdego cos innego. Wpisy odnosnie pielegnacji itd rowniez. Fajnie by bylo jakbys dodawala wpisy np I zabiegach kosmetycznych jesli chodzisz na jakies :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Póki co na żądne zabiegi nie chodzę, oczyszczanie, nawilżanie itp. serwuję sobie sama w domu ;-)
      Od jesieni wybieram się na drobne poprawki (naczynko itp,) ale póki co jakoś mi nie po drodze no i teraz jest za zimno na takie zabiegi :)

      Usuń
  11. Cudowny zestaw:) uwielbiam Twojego bloga jeszcze z Pingera:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko we wszystkim co byś nie założyła wyglądasz pięknie i kobieco.Pozdrawiam Cię gorąco Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko- wyglądasz promieniście! PS. jaką pomadkę masz na ustach w tym zestawie? (ostatnie zdjęcie obrazuje ja najlepiej), dbasz jakoś szczególnie o usta, peelingi itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka w płynie Makeup Revolution odcieiń Rebel :) od czasu do czasu robię im peeling cukrowy (cukier+woda) i smaruję je miodem, a codziennie na noc nakładam na usta maść z witaminą A :)

      Usuń
  14. Zamierzasz zostać na magisterkę w swojej obecnej szkole czy zmieniasz? :)
    Ps. Przepraszam, jeśli pytanie jest zbyt wścibskie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono wcale nie jest wścibskie! :) Uczelnię chcę zmienić ale to między innymi dlatego, że planuję również zmienić miasto. Myślę o Warszawie :)

      Usuń
    2. O ja też w Warszawie studiuję, tyle że zaocznie :)

      Usuń
  15. Dawno kopiłaś tą torebkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj mi ją przyniósł początkiem grudnia ;-)

      Usuń