sobota, 31 stycznia 2015

Kilka nowości i hybrydy po raz drugi!

Moja długa nieobecność spowodowana jest oczywiście sesją na uczelni.
Informacyjne systemy zarządzania, kierowanie zespołami ludzkimi, przedsiębiorczość innowacyjna i wiele, wiele innych, to tematy, które zajmują mi ostatnio większość czasu... Ale taki już urok życia studenta ;-)

Pomiędzy jednym zaliczeniem a drugim, znalazłam jednak chwilę na skorzystanie z ostatnich wyprzedaży. Chociaż marzę już o wiośnie, to do mojej szafy trafiły prawie same zimowe rzeczy. Za tydzień wyjeżdżam na dwa tygodnie do Włoch, w Alpy, więc potrzebowałam paru ciepłych rzeczy :)


Na całodniowe spacery i bieganie po śniegu potrzebowałam butów - skórzanych, nie ślizgających się i nie przemakających po pierwszym spotkaniu z wodą.
Idealne znalazłam w Sizeer z firmy Confront (model Chelsea), kupiłam je po przecenie za 180 zł (dzisiaj weszłam na stronę i zobaczyłam, że teraz kosztują 160 zł, no ale już pociąg pojechał ;))

Może i najbardziej kobiece to one nie są, ale takich właśnie szukałam! :)



Kupiłam także polarowe opaski jako alternatywę dla czapki - są wygodniejsze, bo w nich nareszcie mogę związać włosy, jednocześnie nie przeziębiając zatok.
Zamówiłam je na Allegro po 4 zł za sztukę ;-)


Do tego ciepłe swetry z golfami - na pewno mi się przydadzą.
Kremowy jest z www.oasap.com a szary zamówiłam na www.sheinside.com



Ostatnio bardziej niż kiedykolwiek lubię kratkę, więc skusiłam się na dwie koszule z tym motywem.


Szczególnie jestem zadowolona z tej po lewej - jest grubsza, flanelowa, ze skórzanymi wstawkami - taka trochę w stylu drwala ;-)
Kupiłam ją w prywatnym butiku www.facebook.com/DivaFashion.Rzeszow?fref=ts przecenioną na 35 zł :)


Druga jest z www.oasap.com

Ostatnia rzecz, jaką kupiłam to białe, jeansowe rurki z dziurami z Pull&Bear. Teraz oczywiście nie będę ich nosić, to zakup typowo letni, ale w lecie na pewno nie będą już kosztować 39,99 zł ;-)


Na koniec dzisiejszego postu kilka słów o hybrydach.

Jak wiecie mój pierwszy manicure hybrydowy wykonałam trzy tygodnie temu. Przez dwa tygodnie trzymał się idealnie i tak pewnie byłoby do dziś, gdyby nie to, że moje paznokcie rosną bardzo szybko. Po tych dwóch tygodniach odrost bardzo mi przeszkadzał, nie wyglądało to zbyt estetycznie, więc po prostu usunęłam lakier.

Zrobiłam to tradycyjnie: najpierw grubym pilnikiem spiłowałam wierzchnią warstwę topu. Następnie przyłożyłam do paznokci przecięte na pół waciki, nasączone zmywaczem z acetonem i zawinęłam palce folią aluminiową. Odczekałam około 10-15 minut, ściągnęłam folię z wacikami a miękki lakier delikatnie usunęłam za pomocą drewnianego patyczka. Tak naprawdę przed ściąganiem miałam więcej strachu, niż było to warte ;-)

Miejsce subtelnego Biscuit'a zajął jego ciemniejszy, intensywniejszy kolega - Burgundy Wine. Miałam ostatnio nienajlepszy nastrój a i pogoda niezbyt teraz rozpieszcza (nie pamiętam już, jak wygląda słońce...) więc twierdziłam, że ten odcień będzie idealny :)

Na zdjęciu mam już tygodniowy odrost, stąd ten odstęp od skórek.


Manicure hybrydowy lakierami Semilac wykonałam już kilka razy: dwa razy sobie ale także mamie, siostrze i babci. Uważam, że są dobrze napigmentowane, łatwo się je "obsługuje" i bardzo dobrze się trzymają! :)
(dla przypomnienia: ja moje Semilaci kupiłam na stronie www.pazurki.com.pl)

Po powrocie z ferii zamierzam dokupić kilka nowych kolorów (wiem, wiem, ostrzegałyście, że hybrydy uzależniają! ;-)).

Mam w planach również wprowadzenie zmian w pielęgnacji mojej skóry, ale to również dopiero po przyjeździe (między innymi dlatego, po zabiegach i kosmetykach, o których myślę, trzeba unikać słońca).  O wszystkim na pewno Wam napiszę :)

Miłego weekendu życzę! :*

PS. nareszcie mam jakieś zdjęcie z uśmiechem, żeby nie było, że ze mnie jest ponurak ;-)


25 komentarzy:

  1. Widziałam Cię ostatnio na żywo w Rzeszowie i cudnie wygladałaś! :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! :) a kiedy? :)

      Usuń
    2. Jechałas 19 a bylo to w ubiegłym tygodniu ale juz nie pamietam w który dzień dokladnie.
      Na zywo wygladasz jeszcze piekniej niz na zdjeciach! :)

      Usuń
    3. Dziękuję! :* chociaż 19 to jadę zawsze na uczelnię albo z uczelni, więc jestem zazwyczaj niewyspana albo zmęczona.. :D

      Usuń
  2. Uwielbiam koszule - szczególnie te w kratę, szary sweterek świetny a manicure hybrydowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy CI z uśmiechem,cudnie wygladasz :) a buty świetne, wyglądają na solidne :) miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te buty! Z czym je zestawisz? Czekam na zdjęcia jak prezentują się na nodze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z jeansami ale gdy pojadę w góry to pewnie częściej będę chodzić w dresach :)

      Usuń
  5. Buty cudowne! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. można prosić link do tej koszuli dokładnie ? :) a i jeszcze mam pytanie czy jak zamawiasz z shenside.com to bierzesz szybką przesyłkę czy czekasz miesiąc?
    Super paznokcie i zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę darmową i czekam ok 2, 3 tygodnie (raczej nie dłużej) :) o którą koszulę pytasz?

      Usuń
    2. o czerwoną :)

      Usuń
    3. Kupiłam ją stacjonarnie i była tylko jedna :(

      Usuń
  7. moje semillac'ki wytrzymaly niecale 2 tygodnie (tydzien i 4 dni) i jeden odpadl odklejajac sie jak naklejka... dziwne uczucie strasznie skojarzylo mi sie to z dawnymi farbami ktorymi mozna bylo malowac naklejki na szybe... reszte moglam podwazyc paznokciem i odkleic tak samo (zrobilam tak z 2 paznokciami ale balam sie wszystkie zeby nie zniszczyc plytki) wiec zmylam tradycyjnie ... paznokcie nie sa zniszczone ale chyba cos zrobilam zle :( tak samo jak Ty zaczelam swoja przygode z hybrydami po swietach bo dostalam zestawik, jestem mega zadowolona z wygladu i trwalosci jednak chyba zbyt malo zmatowilam plytke

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zakupy, buty są super, chyba sama zajrzę na stronę tego sklepu.
    Czyżbyś studiowała zarządzanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biznes międzynarodowy na ekonomii ale mam teraz właśnie kilka takich typowo pod zarządzanie przedmiotów :)

      Usuń
    2. Jesteś zadowolona z kierunku jak narazie? :)

      Usuń
  9. Piękny kolor paznokci, kształt i długość również bardzo mi się podobają :) Do szkoły chodzisz częściej na obcasach czy w płaskim obuwiu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na uczelnię zazwyczaj chodzę w płaskich butach :) Wcześniej z wyboru - bo tak jest wygodniej, a teraz też z przymusu - mam problem z kolanem i obcasy są niewskazane.

      Usuń
  10. Te buciki sa slabo wyprofilowane porównując do Hally hansen , nie wspominajac o timberkach.
    Miłego wyjazdu ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że co Timberlandy to Timberlandy, ale nie sądzę żebym aż tak dużo w takich butach chodziła więc nie potrzebuję takich drogich :) dziękuję :*

      Usuń
  11. Świetne łupy:) A paznokcie przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Mam takie pytanie odnosnie ryzowego pudru z PAESE poniewaz widzialam w poscie o kosmetykach, ze go uzywasz. Naczytalam sie o nim bardzo dobrych opini jednak zastanawia mnie to czy nie bieli twarzy ? :)

    PS. Przecudne paznokcie !! Az zachecilas mnie do kupna tego zestawu do manicure hybrydowego ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry i nie bieli twarzy :) (chociaż ja i tak zawsze przed nałożeniem pudru na twarz delikatnie otrzepuję go z pędzla)
      A hybrydy bardzo polecam! :)

      Usuń