piątek, 16 stycznia 2015

Skóra, futrzaki i podarciuchy :)

Po tygodniu spędzonym z hybrydami na paznokciach śmiało mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Szczegółowe informacje o tym, jak długo się trzymały, jak mi się je zmywało itp. podam za jakiś tydzień (myślę, że spokojnie jeszcze tyle ze mną wytrwają).

Te wielkie, zimowe wyprzedaże trochę są dla mnie przereklamowane.. fakt, rzeczy jest mnóstwo, ale są bardzo poprzebierane a w sklepach panuje, delikatnie mówiąc, bałagan ;-)

Jednak w Bershce w końcu znalazłam coś dla siebie - skórzaną kurtkę z futerkiem. Wpadła mi w oko początkiem grudnia, gdy kosztowała ok 180 zł. Pooglądałam, powzdychałam, przymierzyłam i już miałam biec z nią do kasy, jednak mój facet przekonał mnie, że aż tak bardzo to ja jej nie potrzebuję. Początkiem stycznia kurtka ta została przeceniona na 90 zł i wtedy już prawie była moja, aż w tym tygodniu dorwałam ją za 70 zł! ;-)


Jako, że ostatnio trochę się ociepliło i coraz częściej wychodzi słońce, to kurtkę tą zobaczycie w dzisiejszym zestawie. Towarzyszy jej czapka z pomponem, spodnie podarciuchy i szal w kratę.






Kurtka - Bershka
Spodnie - Bershka
Czapka - bazarek
Szal - www.sheinside.com
Traperkiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Torebka - bazarek
Rękawiczki - www.oasap.com
Okulary - House

Udanego weekendu wszystkim (no, nawet wam wścibskie Anonimki ;-)) życzę! :)

47 komentarzy:

  1. Jestem anonimowa, ale nie iestem wscibska. oprostu lubie ogladac twojego bloga na blogspocie jak i na pingerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ zupełnie nie o to chodzi! :) nie każdy komentujący musi mieć bloga, ale chodzi o to, o co niektórzy anonimowo wypytują (odsyłam do poprzedniego posta). Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super spodnie, tez z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mogę sobie ich szukać :p dorwalas jeszcze cos na wyprzedazach? Jesteś rocznik 90? :-)

      Usuń
    2. Tylko tą kurtkę i rękawiczki (jakieś dwa wpisy temu były na blogu) :) jestem rocznik 93 :)

      Usuń
  3. Róniez dorwałam tą kurteczke za 70zl .Ale jedyne co mnie w niej denerwuje to szeleszcząca skóra która przy poruszaniu sie strasznie "skrzypi"Tez tak masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przeszkadza Ci to?Moze jak sie ją natłusci to przestanie skrzypiec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś nie zwracałam na to uwagi, ale przez Ciebie chyba zacznę! :D

      Usuń
  5. Uwielbiam uwielbiam twojego bloga!!!! Angelika ta od pinczerka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki :*
      PS. moja Maja to wariatka!!!! :( :D

      Usuń
  6. Czemu nie ma nowsci lubilam to ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez to lubiłam :(

      Usuń
    2. Oj bo po prostu nie kupiłam ostatnio nic nowego :) Największym ostatnim zakupem był hybrydy i ta kurtka, więc to pokazałam ;-)

      Usuń
  7. Jak stosujesz tą paletkę do brwi ? najpierw wosk i na to te cienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję najpierw cienie a później wosk, jak już ostatecznie je układam (chociaż nie wiem, czy taka kolejność jest dobra)

      Usuń
  8. Ale to jest poliuretan przecież, a nie skórzana kurtka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to oczywiste, że za 70 czy nawet 180 zł prawdziwej skóry się nie kupi, więc czy muszę za każdym razem dopisywać 'eko' lub podawać cały skład? Litości..

      Usuń
    2. Mylisz się, a to dowody naoczne: http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/przecena/p%C5%82aszcze-i-kurtki/sk%C3%B3rzana-kurtka-bershka-c1270663p4578020c800.html, http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/przecena/p%C5%82aszcze-i-kurtki/dwukolorowa%2C-sk%C3%B3rzana-kurtka-bershka-c1270663p4708512c800.html ograniczony tylko do sklepu, który podałaś (Bershka). Skoro piszesz w tytule - skóra, to jednak wprowadzasz delikatnie w błąd, wydaje się, że napisanie "eko skóra" jest po prostu bliższe rzeczywistości.

      Usuń
    3. Taka moja mała rada - załóż własnego bloga i pisz na nim co i jak chcesz. Mój blog to moja przestrzeń i tutaj ja mogę nazywać rzeczy tak, jak ja uważam za słuszne. Poza tym wierzę w inteligencję moich czytelników i nie sądzę, żeby ktokolwiek myślał, że za 70 zł kupi prawdziwą skórę ;-)

      Usuń
  9. Świetny blog!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też widziałam tą kurtkę, cudowna, niestety nie było już małych rozmiarów:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy szukałam online, to też nie było rozmiarów, ale jakimś cudem w sklepie znalazłam jedną S :)

      Usuń
  11. jaki masz rozmiar tej kurtki?

    OdpowiedzUsuń
  12. poleć jakieś blogi podobne stylizacją do twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie zaglądam często na blogi modowe, za to uwielbiam oglądać zdjęcia inspiracji, stylizacji itp. na Instagramie.

      Usuń
  13. Nosiłaś kiedyś aparat ortodontyczny ? gdzie go zakładałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na przełomie podstawówki i gimnazjum :) zakładałam w Przemyślu u Anny Głuszko

      Usuń
  14. Świetna ta kurteczka:) Jak zawsze wygladasz przecudnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kurtka :) Powiedz, jak Ty to robisz, że pisałaś, iż masz 158 cm wzrostu a Twoje nogi wyglądają na tak długie? :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko złudzenie optyczne na zdjęciach :D bo ja na prawdę mam 158 cm (kiedyś mi to przeszkadzało, teraz akceptuję swój wzrost :))

      Usuń
    2. Naprawdę 158 cm ? O rety a myślałam, że ze 175 :)

      Usuń
    3. To pewnie bardzo mało ważysz, bo przy takim wzroście wygladasz bardzo smukło. Jeśli to nie tajemnica to napis z ile masz kg.

      Usuń
    4. Naprawdę naprawdę :) moja maksymalna waga to 46 kg, w lecie trochę schudłam i ważyłam 43 kg, ostatnio się nie ważyłam ale jako, że przez problem z kolanem nie mogę teraz ćwiczyć, biegać itp. to myślę, że ważę teraz 44 kg

      Usuń
    5. Też myślałam, że jesteś wyższa, a masz tyle samo wzrostu co ja :)

      Genialna kurtka!

      Usuń
  16. Kochana! Mówiłaś że zestaw do hybryd, kosztuje ok. 200zł + lampa, jak myślisz jak długo wystarczą te bazy lakiery, jaki to koszt miesieczny zakupywania tych rzeczy by był ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze pojęcia, ale kiedyś rozmawiałam z koleżanką, która robi paznokcie i mówiła że jeden lakier wystarcza jej średnio na 12 pełnych manicure :) ja przez te 2 tygodnie zrobiłam 6 razy hybrydki (sobie i rodzince) i póki co za wiele niczego mi nie ubyło (oprócz lakierów mam na myśli waciki, cleaner itp.) :)

      Usuń
  17. Kiedy nowy wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pod koniec tygodnia :) nie mam teraz ani za bardzo czasu (sesja) ani nie miałam okazji do zrobienia jakichkolwiek zdjęć (pogoda).. Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. W jakim programie Kochana obrabiasz zdjęcia? Bo mają one bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape - prosty i przyjemny :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo :)

      Usuń