wtorek, 10 lutego 2015

Dresy na co dzień + miks zdjęć z wysokich Alp!

Pierwszym punktem dzisiejszego wpisu jest zaległy zestaw, który planowałam pokazać jeszcze przed wyjazdem, ale nie udało mi się znaleźć czasu.

Co tu dużo mówić - to moje ulubione wydanie spodni dresowych w codziennej stylizacji (które od dawna przestały mi się kojarzyć z częścią garderoby zarezerwowaną tylko na występy w siłowni ;)).




Kurtka - Bershka
Spodnie - www.style-24.pl
T-shirt - no name
Workery - bazarek
Czapka - Cropp
Okulary - House
Torebka - Adidas

Czas na drugą część, czyli mały mix zdjęć prosto z wysokich, śnieżnych Alp ;-)

W Ortisei jestem już piąty raz (w tym trzeci raz w zimie) ale za każdym razem podoba mi się tutaj bardziej! Uwielbiam te widoki, ten klimat, tą atmosferę i tych uśmiechniętych ludzi, którzy witają się z nieznajomymi i rozdają uśmiechy na prawo i lewo! :)

Zapewne podobałoby mi się jeszcze bardziej i okryłabym kolejne uroki tego miejsca, gdybym śmigała na nartach czy desce, ale że sportowiec ze mnie raczej marny, to póki co podziwiam wyczyny innych ;-)

















Przede mną jeszcze półtora tygodnia we Włoszech, więc na pewno zdążę się jeszcze porządnie pobawić aparatem i zaglądnąć tutaj z kolejną porcją zdjęć ;-)

18 komentarzy:

  1. Ach tylko pozazdrościć takich ferii :) A uprawiasz jakiś sport?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! piękne widoki, świetny zestaw jak zwykle !
    Mam pytanie, jaki zestaw do konturowania polecasz? taki w dobrej cenie też najlepiej. Bardzo podoba mi się efekt u Ciebie i chciałabym zacząc przygodę z konturowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw ze Sleek, jakiś czas temu pokazywałam go na blogu we wpisie o moich kosmetykach do makijażu :) jest w nim bronzer i rozświetlacz. Polecam również rozświetlacz sypki z Inglota :)

      Usuń
  3. Zawsze miałaś ładne rzęsy ale teraz! O matko 💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Po jakiej odżywcze masztakie piękne rzęski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 Long Lashes - baaaardzo polecam! :)

      Usuń
    2. A od kiedy stosujesz? U mnie minął miesiąc i rzęsy faktycznie dłuższe,ciekawa jestem co będzie za 2-3 miesiące :D Planujesz jakiś wpis o tej odżywce ze zdjęciami przed i po? :)

      Usuń
    3. Od około 20 grudnia, ale co najmniej od początku lutego moje rzęsy wyglądają właśnie tak :)

      Usuń
  5. Po jak długim czasie stosowania tej odżywki uzyskałaś taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ją od około 20 grudnia, po miesiącu już było widać efekty ;-)

      Usuń
    2. Piękne są;) tez stosuję ale nie minął jeszcze miesiąc a już widać znaczną poprawę w zagęszczaniu i długości oczywiście

      Usuń
  6. te domki są przecudowne :)

    http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. https://m.facebook.com/profile.php?id=100007537129082&fref=pymk
    Zrob cos z tym Justynka bo to na pewno nie Twoje konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem we Włoszech, po powrocie wybieram się z tym na policję, bo bezczelność tej hieny nie zna granic.. !!

      Usuń
  8. http://www.vubu.pl/product-pol-62817-Ciepla-dzianinowa-narzutka-szara.html
    Widziałam w jednym z Twoich wpisów na pingerze tę narzutkę i mam takie pytanie czy nie jest ona na Ciebie trochę luźna? Chciałabym zamówić ale boję się że może być za duża bo to rozmiar uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra stylizacja i widoki! :-)

    OdpowiedzUsuń