czwartek, 5 lutego 2015

Zrobiona na szaro!

Czas mnie bardzo goni, więc dzisiaj będzie krótko i zwięźle ale na temat!

Jeśli chodzi o moje ostatnie zakupy, to co tu dużo mówić, po prostu zrobiłam się na szaro ;-)


W tej niepozornej "kupce" kryją się całkiem konkretne rzeczy :)

Uwielbiam różnego rodzaju koszulki typu basic. Niby są takie zwykłe, jednokolorowe ale są też tak uniwersalne, że pasują niemal do wszystkiego, na prawie każdą okazję. Tym razem do mojej szafy dołączyła szara, oversize'owa bluzka z głębokim (czego na zdjęciu nie widać) dekoltem

www.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37318666


Mam już również mój płaszcz, który ostatnio pokazywałam Wam na Facebooku. Jest IDEALNY! Ciepły, wykonany z przyjemnej w dotyku wełny, o niespotykanym fasonie - bez guzików czy zamka, za to z długim paskiem i kieszeniami. Został uszyty w dbałością o każdy szczegół!

www.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37318666


Od dwóch lat jestem zadeklarowaną miłośniczką dresów ;-) zaczynałam od jednej pary a teraz co jakiś czas dokupuję kolejne. Tym razem postawiłam na spodnie dresowe w "ciapki" o różnych odcieniach szarości :)

www.style-24.pl


Jako, że przez najbliższe dwa tygodnie nie będę się rozstawać z kolorowymi kurtkami - puchówkami i wygodnymi traperkami, to przygotowałam dzisiaj elegancki zestaw z płaszczem i kozakami za kolano (ich też szybko ponownie nie założę, bo, delikatnie mówiąc, ortopeda ostatnio nie pochwalił takiego pomysłu..)

(na zdjęciach z całości kolory są całkiem inne niż z bliska, ale te z bliska są takie jak w rzeczywistości. Ten fikuśny aparat... ;))








Płaszczwww.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37318666
Kozakiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Golf - Sinsay
Szal - www.sheinside.com
Spodnie - bazarek
Torba - bazarek
Bransoletka - www.nikolia-sklep.com (do 07.02 na hasło "prezent" jest 25% rabatu :))
Zegarek - www.edibazzar.pl

Dzisiaj to wszystko :)

...ale całkiem możliwe, że jutro, pomiędzy pakowaniem jednej walizki a drugiej, powrócę tutaj z kolejnym zestawem :)

28 komentarzy:

  1. Kiedyś szarość kojarzyła mi się z nudą i przeciętnością, ale Twój zestaw jest czymś wręcz odwrotnym, super wyglądasz :) Dobrze mówisz po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Od zawsze uczyłam się niemieckiego i w tym języku obcym lepiej się czuję :)

      Usuń
  2. piękny ten płaszczyk, to S-ka?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny płaszcz, jest ciepły?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tandetna stylizacja jak cała ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże cenne jest dla mnie zdanie takiego eksperta, który zbudował bardzo inteligentą i konstruktywną wypowiedź! :)

      Usuń
    2. Chyba kogos zazdrosc zzera :D a wystarczy czas poswiecic sobie na zadbanie o siebie zamiast tracic na "dolowanie" osoby ktora zna swoja wartosc i nie przejmuje sie takimi "poradami". Swoja droga zakochalam sie w plaszczyku ^^

      Usuń
    3. Tandetny to jest komentarz. Szkoda, że taka miła osoba musi czytać nie majace zwiazku z rzeczywistoscia bzdury. Moim zdaniem super zestaw :D

      Usuń
  5. Dlaczego ortopeda nie pochwalił tego pomysłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku miesięcy walczę z przesileniem stawu udowo-rzepkowego.. :/

      Usuń
  6. Ja ostatnio polubiłam szarości, nawet pomijając to, że wszędzie ich pełno na ulicach. Co więcej! Chcę kupić belkę dresówki i CAŁĄ zużyć na uszycie ubrań dla siebie :D

    http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że potrafisz! :) Ja do igły i nitki mam dwie lewe ręce :(

      Usuń
  7. Z całą rodziną wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez faceta?

      Usuń
    2. Zarabia na jej zachcianki ,chyba widzisz :-)

      Usuń
    3. Co ty wiesz Anonimku... ;-)

      Usuń
  8. uwielbiam szare ciuchy , a stylizacja bardzo elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.rozmiarowka dresów jest ok? Jaki rozmiar masz i czy są dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dresy mam w rozmiarze 34 i są dobre, chociaż nie są zbyt obcisłe (myślę, że tak jak na kobiecie na zdjęciu na stronie, czyli bardziej przylegająco, mój rozmiar 34 wyglądałby na osobie noszącej normalnie 36) :)

      Usuń
  10. a co ci sie dzieje ze chodzisz do ortopedy? nozki od szpilek odmawiaja posluszenstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym chodziła często w szpilkach, to to pytanie byłoby na miejscu. Nie jest - więc resztę proszę sobie dopowiedzieć a odpowiedzi na pytanie poszukać powyżej ;-)

      Usuń
  11. Wow super płaszczyk :) pracujesz gdzieś?

    OdpowiedzUsuń