poniedziałek, 9 marca 2015

Być kobietą, być kobietą... nosić podarte spodnie, koszulę w grochy i szpilki! ;-)

Jak dobrze być kobietą i raz w roku móc bezkarnie świętować z tej okazji! Chociaż osobiście uważam, że fakt ten powinnyśmy celebrować każdego dnia, a nie wyłącznie 8 marca!  

Ja od wczoraj swoją kobiecość mogę podkreślać nową parą okularów...


... i nową, zwykłą, sportową sukienką, którą sprawiłam sama sobie (Sinsay, 49,99 zł)


W dniu wczorajszym nawet wiosna postanowiła zrobić nam prezent i rozpieścić nas wysoką temperaturą i słoneczkiem! 

Dlatego też dzisiejszy zestaw utrzymany jest w wiosennym klimacie - białe, poszarpane spodnie, bordowe szpilki i koszula w grochy - czyli to, czego już dawno na sobie nie miałam (bo pogoda na to nie pozwalała) a z okazji naszego święta założyłam! :)

(nie wiem dlaczego, ale mój aparat przekłamuje kolory - płaszcz i koszula mają typowy, szary odcień)







Płaszcz - www.ragazzashop.pl
Koszula - www.ragazzashop.pl
Spodnie - Pull&Bear
Torba - Mohito
Szpilki - www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Okulary - Ray Ban

Udanego tygodnia wszystkim życzę!



62 komentarze:

  1. Jesteś śliczna;) jestem zakochana w tym płaszczu i ogólnie lubię Twój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna, nie wiem czy ktoś już pytał, ale jakiego bronzera uzywasz ? Jest mega. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam W7 Honolulu oraz bronzera z paletki Sleek, tutaj o nich pisałam:
      http://totallyjustyna.blogspot.com/2014/12/o-moim-makijazu-sow-kilka-czyli-co-i-jak.html?m=1 :)

      Usuń
  3. Śliczna koszula, uwielbiam grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w takiej eleganckiej odsłonie :) Ty studiujesz dziennie, a powiedz co myślisz o zaocznych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobre rozwiązanie dla osób, które już na studiach myślą o pracy :) ja np. bardzo poważnie myślę o zaocznych studiach magisterskich.

      Usuń
    2. Jak to jest miec dwadziescia pare lat i w tygodniu nie pracowac .. wiem ze to kazdego indywidualna sprawa ale mialabys wiekszy budzet np na ubrania :)

      Usuń
    3. Te dwadzieścia parę to w moim przypadku niecałe 22 a w ciągu tygodnia mam zajęcia na uczelni, więc skoro pytasz, jak to jest, to odpowiem Ci, że nieźle ;-)

      Usuń
  5. Spodenki z tego roku ? Pytam bo poszukuje a te sa mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je końcem stycznia/początkiem lutego, ale były z wyprzedaży :)

      Usuń
  6. Masz tak ładny styl...w ogóle śliczna jesteś!!
    A planujesz w najbliższym czasie wyprzedaż szafy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Mam rzeczy na sprzedaż, ale mam w planach wybrać się z nimi na giełdę :)

      Usuń
    2. No właśnie szkoda, że nie sprzedajesz swoich ciuszków na blogu :(
      Na pewno cieszyłyby się wielkim zainteresowaniem :)

      Usuń
  7. Ten bordowy kolor kompletnie nie pasuje do tego błękitu gdyby to był np ecru ..ale nie bordo . Za ciężko wygląda... Za to płaszczyk boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to nie jest błękit a szary, pisałam o tym powyżej zdjęć ;-)

      Usuń
  8. Zestaw nie przypadł mi do gustu, jak można ubrać koszulę z kołnierzem do płaszcza z kapturem ? Płaszcz ciężki, za ciężki do takiego stroju, nic ze sobą nie współgra,lakierowane buty, koszula w grochy, podarte spodnie, płaszcz z kapturem, razem po prostu koszmar, ale dobrze, że nie ubrałaś do tego swoich nowych "butów" z blachą i w panterką :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kim ja tu będę dyskutować, jak Ty człowieku nawet panterki od węża nie odróżniasz...

      Usuń
    2. Haha.. w sumie troche ta osoba ma racje ale z ta panterka to zabłysnęła haha

      Usuń
    3. Hahaha DOBRZE! :D Tak trzymaj! rozbawił mnie ten komentarz Anonima, ale Twoja odpowiedz rozbawiła mnie jeszcze bardziej i to pozytywnie :D Fantastycznie wyglądasz! :) Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Jesteś taka śliczna.. Zawsze wszystko gra ze sobą, naprawdę aż miło popatrzeć! Pozdrawiam :) Martyna

      Usuń
    4. Dziękuję i pozdrawiam Martyna! :)

      Usuń
    5. Jak można być taką zakłamaną osobą ? Dlaczego nie udostępniasz całej konwersacji ? Wyraziłam swoje zdanie, a Ty stwierdziłaś, że najlepszą obroną będzie atak i wyśmiałaś moje przejęzyczenie się, do reszty się nie odniosłaś. Myślałam, że jesteś poważna i można z Tobą polemizować... ale szkoda z Tobą pisać, bo nie wiem czy do Ciebie cokolwiek dotrze ;)

      Usuń
    6. Mam wrażenie, że mam do czynienia z osobą nie posiadającą swojego życia, przykre to.. :(

      Usuń
    7. Haha.. "swojego życia" ? To jest jedyna forma obrony ? Czy Ty w ogóle umiesz się odnieść do mojej uwagi ? Czy Ty w ogóle skłonna jesteś do przemyśleń ? Czy Ty myślisz, że ja - nie mając swojego życia, miałabym jakiekolwiek zastrzeżenia do Twojego stylu ? Nie, ja - Justynko w przeciwieństwie do rzesza nastolatek, które piszą Ci te komentarze i są zapatrzone w Ciebie jak obrazek, mam swoje życie i wiem, że nigdy nie chciałabym spróbować Twojego, żeby jakie nie było usłane różami, bo widać, że nie jesteś do końca szczęśliwa - stąd ta zgorzkniałość i słabość. Nie wiem w czym miałabym Ci zazdrościć ? Urody ? Ech.. przeciętna, makijaż i Voila :) figury ? nie wiem, nie widziałam Cię na żywo, a PHOTOSHOP wiele potrafi, poza tym odpowiednie ustawienie się i światło i gotowe :) może mądrości.. ojj tu się też nie popisałaś.. hmm, nie wiem czego mogę Ci zazdrościć, może mi napiszesz ?? Ojj Justynko, usilnie próbujesz być w centrum uwagi i już wiem ! Wiem, po co masz te "buty" z blachą i a`la SKÓRKĄ WĘŻA, chcesz się po prostu wyróżnić z tłumu, chcesz, żeby Cię było widać :D rośnie nam Polka, idolka z pokroju ~~dody~~ :D

      Usuń
    8. Człowieku przerażasz mnie! Nawet nie chce mi się odnosić do tego steku bzdur, bo nie ma do czego...

      Usuń
    9. Bać się powinnaś samej siebie.. Jeśli jesteś niemiła dla innych, pamiętaj, że to wraca.. Ale błagam zacznij się ubierać, a nie przebierać ;) Miłego blogowania Justynko.

      Usuń
    10. Idz obróć chochlą te zupe dla wyrodnego męża wiedźmo ... szkoda czasu wgl pytam jak mozna się tak naprodukowac ?...napisac raz nie podoba się, ok każdy ma swoje zdanie ale zeby az wjezdzac na ambicje ... chore jazdy ktoś ma..meliske polecam :)

      Usuń
  9. hej gdzie zostały kupione te okulary i mniej wiecej za ile ?swienie wygladasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je jako prezent na Dzień Kobiet, więc niestety nie wiem :(

      Usuń
    2. No tak, nawet zgadza się z komentarzem pod poprzednim wpisem, ale nie znam Cię osobiście więc cytuję: ~~Anonimowy1 marca 2015 11:48
      "jak to jest być utrzymanką?"~~

      Usuń
    3. Bo dostać prezent z okazji Dnia Kobiet to coś złego? Litości...

      Usuń
  10. A propos kosmetyków .. to jakiego podkładu używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki bardzo za odpowiedź :) ja od dawna szukam jakiegoś dobrego podkładu,a Twoja buzia zawsze wygląda świetnie :)

      Usuń
  11. Hej Justyna. Powiedz mi jak Ty to robisz, że masz takie ładne brwi? Ja swoje niestety musze malować co rano kredka, gdyż henna zwykle nie trzyma się u mnie dłużej niż 2 dni.. Może masz jakieś wskazówki? Ja niestety mam dość słabe włoski i szukam alternatywy :-D czekam na Twoją odpowiedz :-) pozdrawiam G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje też niestety codziennie maluję ale nie kredką a cieniami :) a teraz myślę nad wypróbowaniem farbek do brwi :)

      Usuń
  12. Justynko nie przejmuj się tymi negatywnymi komentarzami od zazdrosnych ludzi ;)) ale niestety w tych czasach 'zazdrość' u ludzi to zdecydowanie dominująca cecha :/ znam to bardzo dobrze z własnego życia ;)
    Masz cudowny gust! Jesteś moja inspiracją!
    ♡ Pozdrwiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zrażaj się tymi beznadziejnym uwagami które nijak mają się do rzeczywistości;) Rób swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/2014/12/hatters-gonna-hate.html
    Witaj, polecam Ci przeczytać wpis tej blogerki "Mona Franka" o hejtowaniu - odnosi się tam do książki Tomka Tomczyka "Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj" - on stosuje politykę bezwzglednego kasowania każdego hejtera.
    Ja nie mam nastu lat bo już 36 i nastoletniego syna i pracuję w urzędzie, ale lubię przeglądać w wolnej chwili (w nocy ) różne blogi modowe, m.in. Twój.
    Nie rozumiem osób, które wylewają tyle jadu w komentarzach, myślę że nie mają własnego życia i to jest ich sposób, żeby zaistnieć - takie 'wampiry energetyczne' żywiące się emocjami innych, żerujące na Twoich uczuciach.
    Pozdawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw :) Niczego w nim bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazdy bedzie umieral sie jak chce a jak sie nie podoba to po co pisac takie wypociny ... pierd sb baranka o sciane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie o śmierć a o ubieranie Ci chodziło! :D

      Usuń
  17. Większość ubrań zamawiasz przez internet. Ja, szczerze mówiąc nie jestem w tym specjalistka. C Co robisz, że ubrania zawsze tak idealnie na Ciebie pasują? U mnie takie zakupy za każdym razem kończa się rozczarowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze patrzę na wymiary podane na stronach ale z założenia po prostu zamawiam zawsze najmniejszy rozmiar i zazwyczaj trafiam :) niekiedy zdarzają się wpadki, gdy okaże się, że coś jest za duże, za długie, za szerokie... ale to zazwyczaj w przypadku rozmiaru "one size" którego nie cierpię..

      Usuń
  18. Kochana powiedz mi odnośnie brwi nie myślałaś może o makijażu permanentnym?? Chciała bym sobie zrobić ale boje się że wyjdzie źle i co wtedy
    pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często na Instagramie widzę zdjęcia świetnie zrobionych brwi i pewnie kiedyś się zdecyduję, ale narazie o tym nie myślę :)

      Usuń
    2. Moja ciocia zrobiła sobie permanentne latem i jest jak najbardziej zadowolona :) Chyba troszkę bolało no i koszt nie najmniejszy, ale jeśli ktoś przywiązuje dużą wagę do brwi to zapewne warto :)

      Usuń
  19. Jeszcze jedno mam pytanko do Ciebie odnośnie pędzli Hakuro kochana zamawiasz je na all czy na jakiejś stronie? Gdzie kupię najtaniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje pędzle Hakuro kupowałam na mintishop.pl i na cocolita.pl, ale nie wiem, czy tam jest najtaniej :) ale wolałam postawić na sprawdzone sklepy :)

      Usuń
  20. No i w takich włosach jest Ci o wiele lepiej :)
    Zawsze myślałam, że białe spodnie są tylko na lato ale jak na Ciebie patrzę to zmieniłam zdanie, jutro odkopie swoje :)
    Bardzo mi się taki zestaw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana dziękuję Ci popatrzę na te stronki zależy mi wlaśnie na sprawdzonym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  22. Figura-marzenie, styl extra, Buzka śliczna ,ale do jednej rzeczy się ,,czepne,, bardzo źle dobrany kolor podkladu-zerknij jak odróżnia się odcieniem szyja i twarz no i za dużo różu na policzkach. Delikatniejszy makijaż i będzie na 6. Teraz daje 5 ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominam sobie żebym brała udział w jakimś konkursie ;-)
      A tak serio, to uważam, że nareszcie mam dobrze dobrany kolor podkładu, ale od dwóch tygodni używam kwasu glikolowego i mam podrażnioną i zaczerwienioną twarz (szczególnie w okolicach żuchwy), która odróżnia się od reszty :( czasami wygląda to tak, jakbym za długo na solarium (na które nie chodzę) posiedziała..

      Usuń
    2. Hej :) moge wiedziec w jakiej postaci uzywasz tego kwasu glikolowego? Czy to jest jakis krem i gdzie go mozna dostac? Wyczytalam ze jest dobry na cere tradzikowa a ja wlasnie sie z taka zmagam...

      Usuń
    3. Mam krem-peeling z 12% kwasem glikolowym z firmy Isis Pharma, kupiłam go w jakiejś aptece internetowej :)

      Usuń
  23. Planujesz jakąś wyprzedaż szafy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo rzeczy do sprzedania ale planuję wybrać się z nimi na giełdę :)

      Usuń
  24. Byla pielegnacja cery, makijaż i paznokcie hybrydowe. Teraz czas na włosy. Co ty na to? Pozdrawiam.
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale w tej dziedzinie nie czuję się kompetentna.. :(

      Usuń