czwartek, 19 marca 2015

Dziury i kratka oraz o farbkach do brwi słów kilka!

W tym roku określenie "w marcu jak w garncu" jest jak najbardziej trafne!

Raz możemy cieszyć się wiosennym słoneczkiem, innym razem atakuje nas deszcz i jesienna aura...
Dzisiaj jednak przedstawię moją propozycję zestawu na typowo wiosenną pogodę.

Od jakiegoś czasu podarte spodnie a'la bezdomny lub w stylu tych poszarpanych przez psa (ile ja już razy usłyszałam "dziecko, a który to pies Ci tak portki poszarpał!?") są tymi, które najczęściej noszę. Uwielbiam również koszule w kratę, w mocnych kolorach (najlepiej z różnymi wariacjami odcieni czerwonego i granatu), które można nosić zarówno na górze jak i na dole. Ja właśnie tą drugą opcję wybrałam do dzisiejszego, prostego, luźnego zestawu. Do tego czarna kurtka, obowiązkowo ze złotymi elementami!





Koszulka - H&M
Workery - bazarek
Okulary - RayBan

Dostałam od Was dużo pytań o farbki do brwi, które niedawno kupiłam. Użyłam je dopiero kilka razy, ale jako, że nie jest to produkt pielęgnacyjny, na którego efekty trzeba poczekać, to już mogę podzielić się z Wami moimi odczuciami.

Z tego co się orientuję, to jako pierwsze na rynku pojawiły się farbki  Aqua Brow z firmy Make Up For Ever. Jednak ich cena (ok 100 zł) skutecznie mnie odstraszyła, moim zdaniem to dużo za dużo. Chciałam więc wypróbować Eyebrow Gel z NYX (cena to ok 40 zł), ale szybko się zorientowałam, że znalezienie tego produktu w Polsce graniczy z cudem. Takim o to sposobem mój wybór padł na Make Up Revolution Ultra Aqua Brow (ok 15 zł za farbkę, ja swoje kupiłam na www.cocolita.pl). 


Ciężko było mi się zdecydować na jeden odcień (zależało mi na średnim brązie, ale nie wpadającym w rudy!), dlatego kupiłam aż trzy kolory farbek: dark, light, fair.


Po wymieszaniu (mi najwygodniej miesza się je na czymś płaskim np. na takiej tekturce jaką mamy w opakowaniach z rajstopami ;)) uzyskuję pożądany (chłodny) odcień, który nakładam dwoma pędzelkami: pędzelkiem do brwi z Vipery i Hakuro H85 (ten jest bardziej precyzyjny).




Do tej pory do stylizacji brwi używałam cieni, ale odkąd spróbowałam farbek, to nie zamierzam do nich wracać. Farbki są dużo mocniej napigmentowane, dają mocniejszy efekt, który mi bardzo odpowiada. Trzymają się też bardzo dobrze, po całym dniu nadal "mam brwi" ;-)


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to śmiało! ;-)

21 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma farbki w takim kolorze, jaki uzyskałaś po zmieszaniu, odpowiadałby mnie także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, świetny post i ty zachwycasz <3
    ja też muszę się za moje brwi wziąć ale najpierw to chyba pędzelek muszę kupić odpowiedni do konturowania ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy któraś z farbek pasuje do brwi twojej siostry? Mam taką samą karnacje jak ona, ale nie umiem sobie niczego dobrać :-/
    Świetny zestaw :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianna ma dość ciemne swoje własne brwi i gdy próbowała moich farbek, to użyła podobną kombinację kolorów jak ja :)

      Usuń
  4. Justyna powiedz mi czy ta kurtka jest typowo wiosenna? Ubiore też ją przy 20 stopniach? czy np jest za gruba i jest raczej przejsciowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy 20 stopniach będzie zdecydowanie za ciepła :)

      Usuń
  5. Justynko, a ten odcień ciemno - brązowy to jaki to kolor? Tzn chodzi mi o nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przyszłość fajnie jakbyś dodawała odnośniki do konkretnych rzeczy na Sheinside, a nie tylko do strony głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentujesz:) jak zawsze Pani Perfekcyjna i to w Tobie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podasz link do spodni i kurtki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu są spodnie: http://www.sheinside.com/Navy-Ripped-Bleached-Elastic-Denim-Pant-p-185291-cat-1740.html a kurtka została już chyba wyprzedana, bo nie mogę jej znaleźć :( ale na Goodlookin jest dużo podobnych modeli, więc warto zajrzeć :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci w takim kucyku :) Sama uczyłaś się malować? Korzystałaś z jakiś pomocy, coś czytałaś, oglądałaś jakieś filmiki? Mam na myśli nie tylko brwi, ale i makijaż całościowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomagałam się różnymi artykułami, wpisami na blogach itp. jeśli chodzi o konturowanie twarzy :) cenne są też dla mnie recenzje i opinie o konkretnych kosmetykach, wiele można z nich "wynieść" :)

      Usuń
  10. Chyba również zakupie takie farbki, zapowiadają się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ta najciemniejsza farbka to jest czarny kolor czy bardzo ciemna czekolada ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do stylizacji to super, bardzo mi się podoba. Próbuję właśnie znaleźć takie spodnie :D bardzo w moim stylu są.
    Poza tym masz śliczne brwi, te farbki to chyba fajna sprawa. Może się skuszę, bo widzę, że kolory by mi odpowiadały: ten najjaśniejszy lub ciemny brąz, bo jestem blondynką :) mimo to wolę mieć trochę ciemniejsze brwi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy po wymieszaniu czarnej farbki i tej najjaśniejszej także uzyska się podobny kolor jak po wymiesznaiu tych trzech ??

    OdpowiedzUsuń