niedziela, 15 marca 2015

Mały człowiek w wielkim kapturze i czerwonej czapce! ;-)

To był długi, ciężki tydzień... dobrze, że dobiegł już końca! Nareszcie złapałam trochę oddechu i znalazłam czas dla siebie...

Na poprawę humoru zaopatrzyłam się w kilka kosmetycznych nowości :)

Niektóre z nich, jak jajeczko do nakładania podkładu Real Techniques, tusz do rzęs L'Oreal False Lash Wings oraz serum do rzęs są mi już dobrze znane i bardzo przeze mnie lubiane. Natomiast farbki do brwi to absolutna nowość w moim makijażu. Nie udało mi się znaleźć na polskim rynku farbek z firmy NYX, więc postawiłam na tańsze z Makeup Revolution - kupiłam trzy odcienie, żeby móc je dowolnie mieszać, w celu uzyskania idealnego odcienia.


Biała bluza z dużymi, czerwonymi  ustami (niedawno pojawiła się na blogu) szybko stała się jedną z moich ulubionych,więc postanowiłam zaopatrzyć się w inne kolory - czarny, kremowy i szary.



Dzisiejszy zestaw jest w klimacie, w którym czuję się najlepiej. Ciepła parka z wieeeeelkim, futrzanym kapturem, podarte spodnie i wygodne traperki - w tym można mnie w ostatnim czasie najczęściej zobaczyć. Do tego czerwona czapka, dzięki której, pomimo mojego niskiego wzrostu, jestem łatwo zauważalna ;-)





Czasem nawet zdarzy mi się uśmiechnąć... ;-)




Jeansy - no name
Czapka - New Era

Udanego tygodnia życzę! :)

37 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten kaptur <3 Na cocolita.pl znajdziesz kredki do brwi z NYX, farbek też szukałam i nic... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment Cocolita przejrzałam już ze sto razy i pewnie znam go na pamięć no ale niestety farbek NYX faktycznie tam nie mają a kredek ja nie lubię. Wcześniej używałam cieni do brwi, ale teraz chcę spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
    2. Daj znać, jak Ci się te z MUR sprawdzą :)

      Usuń
    3. Ja używam MUR od dwóch razów ;)
      I po pierwszym byłam niezadowolona, za drugim uznałam, że to strzał w dychę. Żyłam w przekonaniu, że moje brwi są nie do ujarzmienia. Okazało się, że mogą być równie doskonałe co na zdjęciach z photoshopa.
      Także polecam :)

      Usuń
    4. Ja też mogę już śmiało powiedzieć, że polecam! :)

      Usuń
  2. Super stylizacja :) Napisz koniecznie jak się sprawują farbki, to może i ja się na nie przerzucę! :) Pozdrawiam

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona! :) są dobrze napigmentowane, dają taki mocny efekt i dobrze się trzymają :)

      Usuń
  3. Hej, mam pytanie- bo widzę, że bardzo często w Twoich postach przewijają się rzeczy kupione na strone sheinside.com.
    Widzę, że rzeczy, któe kupiłaś wyglądają identycznie jak na zdjęciach. Możesz mniej więcej mi napisać jak z jakością, ewentualnie czy trafiłaś na jakieś buble ?:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj jestem zadowolona, w przypadku kurtki z tego postu to nawet uważam, że na żywo jest lepsza niż na stronie! :) ale staram się wybierać bardziej "bezpieczne" produkty i zawsze patrzę, czy na stronie danego produktu są też jego zdjęcia w rzeczywistości (często dziewczyny dodają zdjęcia na sobie), to bardzo ułatwia wybór :)
      Np. takiej sukienki bym nie zamówiła, bo widać, że jest tylko jedno zdjęcie i wygląda jak pobrane z internetu http://www.sheinside.com/White-Half-Sleeve-Floral-Crochet-Bodycon-Dress-p-191854-cat-1727.html

      Usuń
  4. Kupowanie tych samych ubrań w kilku kolorach - zakupoholizm :D (dobra, ja też tak mam:)
    Parka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. To jajeczko do podkładu to musi być fajna sprawa :) Mieszkasz na studiach sama czy z kimś wynajmujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na trzecim roku dojeżdżam z domu (ok 80 km) bo nie mam tak często zajęć a gdy trzeba zawsze u jakiejś koleżanki przenocuję. Przez pierwsze dwa lata wynajmowałam pokój, najpierw w mieszkaniu z 12 (!!!) innymi osobami a w tamtym roku już tylko z jedną osobą :)

      Usuń
  6. ta odzywka do rzęs jest boska!! dzięki niej rzęsy urosły mi do nieba ! z czystym sumieniem polecam każdej dziewczynie :D ja chyba będe jej używała do końca życia heeheh a co do stylizacji.. to bardziej moim zdaniem pasuje do Ciebie styl elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię styl elegancki, ale na co dzień zdecydowanie lepiej czuję się w takim bardziej sportowym :)

      Usuń
  7. Musisz juz zrobić paznokietki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie! :D to jest dopiero odrost po dwóch tygodniach, ale nie miałam czasu w ciągu tamtego tygodnia, bo prawie każdego dnia byłam na uczelni i po kilka godzin w szpitalu, więc o paznokciach nie myślałam :(

      Usuń
  8. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo ładną dziewczyną i zadbaną w dodatku masz fajny styl i jesteś inteligentna co można wywnioskowac po ciekawych wpisach na blogu :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Buhahahahaha... :D założę się, że to sobie sama napisałaś ;D lepiej nie mogłaś tego ująć :D

      Usuń
    3. No pewnie, bo nie mam nic lepszego do roboty niż sama sobie pisać komentarze ;-)
      PS. a o co był zakład? Bo przegrałaś/łeś :(

      Usuń
  10. Justynka ta odżywka do rzęs będzie teraz w superpharmie na promocji, z kartą tylko 39,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie! Ale ja ją kupiłam jak była w promocji za 56 zł. Niby też promocja, ale nie tak duża jak ta teraz :(

      Usuń
  11. O jej,a coś złego się stało?(szpital)jeszcze a propo podkładu,czy masz bardzo jasna karnację?bo ja tak a chciałam kupić ten odcień co masz Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest wszystko ok, ale mój dziadziu od dwóch tygodni jest w szpitalu i często go odwiedzam :(
      Karnacji nie mam bardzo jasnej, ale ten odcień podkładu (60 - Sand) jest dość jasny, bo wolę mieć jaśniejszy podkład a zostawić większe pole do popisu dla bronzera :)

      Usuń
  12. Jak się sprawdzają farbki do brwi ? Zrobiłabyś może recenzje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj użyłam ich po raz trzeci i jestem bardzo zadowolona. Ale wymagają wprawnej ręki, są nieco trudniejsze w użyciu niż cienie. Ale efekt jest bardzo dobry, są mocniejsze, lepiej napigmentowane niż cienie i dobrze się trzymają :) łatwo też miesza się kolory (dlatego kupiłam trzy różne) w celu uzyskania odpowiedniego odcienia :)

      Usuń
  13. Paznokietki zrób! To bardzp ważna sprawa! Wręcz życia i śmierci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać mam odrosty a jeszcze żyję ;-)

      Usuń
  14. Hej. Szukam dobrego podkladu obecnie uzywam revlon photoready ale juz mi sie znudzil a widze ze Ty zachwalasz maxfactor :) czy nie tworzy on efektu maski? I jakiego korektoru uzywasz? pytam bo masz piekny makijaz na kazdym zdjeciu ♥ pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) ja z tego Maxfactor Facefinity jestem bardzo zadowolona, zdecydowanie nie tworzy efektu maski. Ale podkreśla suche skórki, więc skóra pod nim musi być dobrze nawilżona. Jeśli chodzi o korektory, to kamuflującego używam z Catrice a rozświetlającego pod oczy z Paese :)

      Usuń
  15. Ja również używam tej odżywki do rzęs i jest świetna ale jest też w wersji do brwi i jest jeszcze lepsza brwi stają się tak gęste i mocne ze nie trzeba ich malowac :) używam 3 miesiące i jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15680060 zapraszam na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do L4L się zastanawiam.. używam.. hmm ponad miesiąc. Efektów zero ale za to wzrok poleciał strasznie..

    OdpowiedzUsuń
  18. Co sadzisz o L4L ?? Czy nie podrażniała ona oka ? Używasz jej nadal ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam :) jestem alergikiem i mnóstwo rzeczy mnie uczula, a do tego noszę soczewki, ale podczas używania tej odżywki nie mam żadnych problemów, nie podrażnia mnie :) moim zdaniem jest skuteczna, ale wiadomo, że tylko do czasu jej stosowania. Po postawieniu rzęsy wrócą do naturalnej długości.

      Usuń