niedziela, 1 marca 2015

Mnóstwo wiosennych nowości i zestaw!

Od razu uprzedzam, że nie jest to wpis dla ludzi o słabych nerwach, których jedynym problemem życiowym jest skąd, po co i dlaczego ktoś ma nowe ubrania czy dodatki. Takie osoby odsyłam do zaparzenia sobie kawki czy herbatki i zajęcia się czymś innym, a całą resztę zapraszam do dalszej lektury! ;-)

Gdy ostatni raz do Was pisałam, była połowa lutego a ja byłam we Włoszech, w otoczeniu śniegu i wysokich gór... Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, więc po dwóch tygodniach musiałam z powrotem pakować walizki i wracać do szarej rzeczywistości i obowiązków

Teraz mamy już marzec i do wiosny nam coraz bliżej! 

Ja jednak postanowiłam nie czekać aż na zewnątrz zrobi się zielono a temperatura wyraźnie podskoczy i już teraz zaprosiłam wiosnę do swojego domu ;-)


Z okazji nowego sezonu zrobiłam generalny porządek w szafie i przygotowałam miejsce na wiosenne zakupy. Nie zobaczycie już w nich grubych swetrów czy ciepłych czapek, o nie!


We Włoszech za bardzo nie poszalałam, Skupiłam się bardziej na prezentach dla najbliższych, a sobie kupiłam drobiazgi :)


W noszeniu biżuterii jestem raczej oszczędna, ale zawsze podobało mi się zestawienie pierścionka z oczkiem z obrączką z cyrkoniami. Po roku poszukiwań, nareszcie udało mi się znaleźć obrączkę w moim rozmiarze!


Nowy sezon - to nowe buty. Inaczej być nie może! ;-)

www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna



W swojej szafie mam kilka kurtek typu parka, ale ta jest zdecydowanie moją ulubioną! 

http://www.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Czapki z logo NY Yankees od dawna mi się podobały, a nowy sezon był bodźcem do zakupu mojego pierwszego modelu :)

www.newera.pl


Bluzy z charakterystycznymi, dużymi, czerwonymi ustami często przewijały mi się w ofertach różnych sklepów. Im większy wybór, tym większe różnice w cenach, więc przeszukałam Allegro i tam znalazłam swoją bluzę w najkorzystniejszej cenie (ok 50 zł).


Wśród moich nowych spodni królują dziurawce! ;-)

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398


http://www.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Ale żebym zawsze nie wyglądała "jakby mnie pies poszarpał" (która z nas tego nie słyszała nosząc podarte spodnie?) to wśród moich nowości znalazły się też spodnie bez ubytków w materiale ;-)

Skórzane http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398
Dresowe - kupiłam we Włoszech w Zarze, przecenione na 13


Nowa kolekcja Ragazza całkowicie podbiła moje serce! Eleganckie bluzeczki, wykonane z największą starannością, z ręcznie przyszytymi koralikami, subtelne wycięcia, groszki...

www.ragazzashop.pl





Jeśli chodzi o nowości, to już wszystko :)

Teraz czas na zestaw!






Kurtka - http://www.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Spodnie - Zara
Buty - www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Bluzka - www.ragazzashop.pl
Okulary - House

Za jakiś czas napiszę Wam co nieco o rewolucji w pielęgnacji mojej cery...


... a tymczasem życzę wszystkim udanego tygodnia! :)

67 komentarzy:

  1. jak to jest być utrzymanką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, może Ty mi powiesz? :)

      Usuń
    2. Anonimowy. . Twój komentarz jest żałosny. Po co tacy ludzie wchodzą na blog? Chca dać upust swojej zazdrości?
      Pozdrawiam Justynko! Od bardzo dawna obserwuje Twoj blog:)
      PaulinaAleksandra

      Usuń
    3. haha dobre ;) co ANONIMOM do tego skąd Justyna ma kasę?! Jej sprawa :) Typowa kobieca zazdrość. Ja osobiście nie mogę sobie pozwolić na tego zakupy jak Justyna i co mam tego pluć jadem?! Jak się wam nie podoba to nie czytajcie tego bloga. Nikt Was do tego nie zmusza. Ja wchodzę bo mnie interesuje Jej blog i podziwiam Justynę za styl. Trochę luzu.

      Usuń
    4. A tak " z innej beczki" Justyna czy ten piękny czerwony kolor na paznokciach to hybrydy?

      Usuń
    5. Tak tak, to 039 Sexy Red z Semilac :)

      Usuń
    6. Drogi Anonimku ale Ci żal dupę scisnął !
      :D

      Usuń
  2. Ja pier**le już się zaczęły docinki ;/ Lubie ogarnijcie się bo wasza zazdrość to już choroba ....
    Justyna ma naprawdę świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko co to za pytanie :/ chyba niektore osoby nie przeczytaly poczatku tekstu ;) dla mnie super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi widze ze czaja sie tu tajniaki z urzedu skarbowego skad kasa na to na tamto niedlugo powiedza zebys swoj PIT wkleila ogarnijcie sie ludzie !!! I nos w sos

      Usuń
  4. Super ta parka. Czy ma odpinane futerko przy kołnierzu? Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ze co juz slub? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd, pierścionek to prezent z zeszłego Dnia Kobiet :)

      Usuń
  6. Super ciuszki w szczególności Ta parka, bardzo śliczna, tez dzisiaj poszalałam na zakupach i pomimo zimna panującego na zewnątrz w moim koszyku znalazły się same letnie ubrania i buty ☺ no cóż poradzę że myślę juz o moim lipcowym urlopie ☺☺☺ pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna skąd ta cudowna biżuteria?? <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletkę i obrączkę kupiłam we Włoszech, pierścionek jest z Yes :)

      Usuń
  8. Wszystkie rzeczy są przepiękne, cudowna inspiracja, oszalałam na punkcie tej parki <3 :D Możesz zdradzić skąd te piękne pierścionki? Też podobają mi się takie zestawienia :):) Pozdrawiam cieplutko! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek z oczkiem jest z Yes a obrączkę kupiłam we Włoszech :)

      Usuń
  9. super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zakupy bardzo mi się podobają, ale najbardziej buty ♥

    Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynka, jakie hejty! Ludzie są nieogranięci :)

    Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, jeden Anonimek to jeszcze nie hejty ;-)

      Usuń
  12. podasz linka do bluzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użytkownik, od którego ją kupowałam już nie ma tych bluz w ofercie, ale wpisz w wyszukiwarkę "lips" i wyskoczy Ci mnóstwo ofert, wczoraj trafiłam nawet na aukcję za 45 zł ;-)

      Usuń
  13. Bluzki z Ragazza prezentują się bardzo interesująco i ładnie :) Zechciałabyś może doradzić mi w jednej kwestii? Planuję zakup butów na wiosnę na płaskim obcasie, jednak nie baleriny, coś na chłodniejsze dni. Zależy mi, żeby pasowały nie tylko do spodni, ale również do spódnic. Czy jest szansa znaleźć płaskie botki czy coś w tym stylu, które będą dobrze wyglądały również w nieco elegantszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nigdy nawet nie patrzyłam na botki pod tym kątem (pasowania do spódnicy) bo przy moim niskim wzroście nie mogę sobie pozwolić na takie połączenie. Botki zazwyczaj sięgają co najmniej do kostki, a taka długość mocno skraca nogi, więc jest zarezerwowana dla kobiet długonogich (którą ja zdecydowanie nie jestem) :(

      Usuń
    2. Ech ja właśnie też jestem niska :( Poprzymierzałam kilka modeli i chyba zrezygnuję z chodzenia w płaskich botkach do eleganckich spódnic. A co myślisz o połączeniu mini z czarnymi kryjącymi rajstopami i czarnymi workerami? Lepsza opcja? :) Nie typowo elegancko jak w przypadku spódnicy ołówkowej a coś pośredniego.

      Usuń
    3. Moim zdaniem tak jest już lepiej! :)

      Usuń
  14. Justynka zrobisz post z twoim must have na wiosnę albo z trendami na nadchodzący sezon? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało mogę powiedzieć, że ja moje must have już zrealizowałam, a wszystkie znajdują się w tym poście! :) przede wszystkim chciałam skórzane spodnie (ale nie o fasonie rurek) i spodnie z dziurami. Miałam również ochotę na nowe sneakersy i ciekawą bluzę z printem. Teraz rozglądam się jeszcze za jakimiś t-shirtami z napisami, najlepiej biało - czarnymi albo czarno - złotymi :)

      Usuń
    2. kochana to co z tą z diverse ? jest biało czarna ze złotymi napisami :*

      Usuń
  15. Parka świetna, szczególnie jeśli chodzi o kolor - czekam na post pielęgnacyjny, ostatnio zainspirowałam się Twoim wpisem o pielęgnacji i zamierzam wypróbować tonik Fitomed dla skóry suchej i wrażliwej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem w trakcie testowania większości produktów, więc za jakiś czas o wszystkim tu napiszę :)

      Usuń
  16. Z przyjemnością dowiem się, jaka jest cena tej parki, bo niestety link na tablecie przekierowuje mnie na główną stronę. I czy wykończenie jest czerwone czy pomarańczowe.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ona teraz przeceniona i kosztuje 63$ http://www.sheinside.com/Navy-Faux-Fur-Trim-Hood-Pockets-Drawstring-Parka-p-189195-cat-1735.html a te elementy przy zamkach są czerwone :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  17. Hej,

    noszę się od dłuższego czasu z zamiarem dokonania zakupów na sheinside.com jednak obawy i pytania mnie zżerają :( Widzę, że Ty często kupujesz tam ciuchy - może mogłabyś mi zdradzić skąd wysyłają te ubrania, ile się czeka na przesyłkę, jakie koszty ponosi się za dostawę od nich, w jaki sposób dokonuje się płatności? Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc :) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnego doświadczenia powiem że ubrania nie zawsze wyglądają i jakościowo nie są zbyt dobre , jak te ze zdjęć:( niestety :(
      Przesyłka idzie od 2 tyg- do miesiąca. Nie polecam płacenia kartą, ja już zrobiłam ten błąd raz i nigdy więcej! Za jedno zamówienie pobrali mi 3 razy (a była to dość wysoka kwota bo aż 280 zł ) i KASA PRZEPADŁA :( . Najlepiej zapłacić za pomocą PayPal

      Usuń
    2. Na przesyłkę czekam około 2 - 3 tygodnie, przy standardowej formie wysyłki, natomiast dokładny cennik, uzależniony od rodzaju przesyłki i kosztów zamówienia jest tutaj http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html :) od razu dodam, że ja nigdy nie spotkałam się z tym, żebym musiała płacić cło w przypadku Sheinside :) płacić można przez Pay Pal, kartą kredytową albo przez Western Union (to jest akurat najgorsza forma płatności moim zdaniem). Tutaj jest dokładna instrukcja dokonywania płatności w przypadku każdej metody http://www.sheinside.com/Payment-Methords-a-287.html :)

      Usuń
    3. Dobrze, że o tym mówisz! Ja na szczęście jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją. Co do jakości, to akurat nigdy nie narzekam, wręcz przeciwnie - w przypadku tej parki jestem aż zaskoczona, jaka jest (moim zdaniem) fajna! :) jednak ostatnio wkurzyłam się, gdy zobaczyłam, że te jeansy z dziurami mają takie białe ciapki, jakby z farby i już miałam składać reklamację, gdy weszłam na stronę i jeszcze raz przyjrzałam się tym, które są na zdjęciach - no i ciapki faktycznie na nich są, ale zamierzone, a ja sierota ich wcześniej nie zauważyłam... :D

      Usuń
    4. Ok, dziękuję za rady dziewczyny ! :)

      Usuń
  18. hej, mozesz podać dokładnego linka do tej czapki? jest świetna szukałam na stronie, ale nie mogłam poszukać ;(
    będę wdzięczna jeśli mi pomożesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już jej nie widzę w kolorze czerwonym, została jeszcze tylko czarna i szara :(

      Usuń
  19. Jak zawsze PERFEKCYJNA Justynka!!! :))

    Szkoda tylko, że tak rzadko dodajesz zdjęcia na Twoim Instagramie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wcale nie tak rzadko, mam już tam ponad 200 zdjęć, to chyba nie jest taki zły wynik? :D

      Usuń
  20. Ładne zdobycze , ale najbardziej podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty-wies tańczy i śpiewa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście Ty ich nosić nie będziesz, więc ważne, żeby mi się podobały, to wystarczy ;-)

      Usuń
    2. skorzane spodnie sa po prostu ZAJEBISTE !! ale co do butow rowniez uwazam, ze obora na maksa, ale wazne bys Ty sie w nich dobrze czula :)

      Usuń
    3. to teraz będziemy dwie wieśniaczki : > : > :*:*

      Usuń
  22. Justyna nie moge znaleźć tych butów podaj linka :)prosze !a wygodne sa ? Pasuje do wielu stylizacji ?pozdrawiam i caluje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.czasnabuty.pl/product-pol-20275-TRAMPKI-Z-ZAMKIEM.html

      Usuń
    2. http://www.czasnabuty.pl/product-pol-20274-TRAMPKI-Z-ZAMKIEM.html bardzo proszę :)
      Dzisiaj mam je na sobie drugi raz a mam trochę chodzenia, więc później dam znać jak się sprawdziły :)

      Usuń
    3. Ooo zanim opublikowałam swój komentarz to Olga zdążyła podać linka, dziękuję :)

      Usuń
  23. Gdzie znajduje sie ten tajemniczy "Bazarek", gdzie często kupujesz ubrania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj w Warszawie na ul. Bakalarskiej, ale nie bywam tam często, bo dawno już w stolicy nie byłam ;-)

      Usuń
  24. Justynka a jaki masz rozmiar bluzeczki z ragazzy? jesteś piękną kobietką :)) pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co Ty masz na głowie dziewczyno? bez urazy ale masz takie fajne włosy jak rozpuścisz a z takim czymś tutaj wyskakujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służę odpowiedzią - jest to koczek ;-) rozpuszczone włosy są dla mnie niewygodne i nie dałabym rady codziennie takich mieć

      Usuń
  27. Hej Justyna :) mogłabyś napisać jak zdejmujesz hybrydy z paznokci? bo zrobiłam je pierwszy raz i tak czytałam na forach i jest kilka sposobów i nie wiem który jest najlepszy i w najmniejszym stopniu niszczy płytkę paznkcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj o tym pisałam http://totallyjustyna.blogspot.com/2015/01/kilka-nowosci-i-hybrydy-po-raz-drugi.html?m=1 :)

      Usuń