piątek, 3 kwietnia 2015

Kilka nowości i kilka zestawów!

Dzisiejszy wpis będzie nieco inny niż poprzednie, głównie za sprawą zestawu, a raczej kilku zestawów... ale o tym już za chwilę :)

W ostatnim czasie nie dodawałam żadnych nowości, co bardzo szybko zauważyłyście. Powód był bardzo prosty - nic nowego się u mnie nie pojawiło ;-) kompletnie nie miałam czasu ani głowy do zakupów..

Dzisiaj natomiast mogę już co nieco pokazać...


Bardzo lubię bluzki w stonowanych odcieniach ale z mocnym, kolorowym akcentem - i te właśnie takie są!

www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy



Chociaż na zewnątrz zima (niestety!), to ja zaopatruję się w wiosenne sukienki, bo kiedyś w końcu ta wiosna musi nadejść! Prawda!?

www.curyloproject.pl

(uwielbiam takie detale w postaci blaszki z wygrawerowanym logo/nazwą firmy!)




Z myślą o świętach zamówiłam narzutkę a'la płaszczyk, w kolorze ecru, ale chyba będzie musiała jeszcze poczekać, bo zgubię się w niej na tle śniegu ;-)

www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy


W tym pudełeczku, wbrew pozorom, nie kryją się okulary...


Tylko słynny tusz do rzęs (a dokładniej to żel i włókna) od Younique, na który już od dawna miałam ochotę. Podczas świąt, gdy będę nareszcie miała chwilę wolnego, zabieram się za jego testowanie (już nie mogę się doczekać, bo efekty u innych dziewczyn są spektakularne)! :)

Ja swój 3D Fiber Lashes zamówiłam ze Stanów, od zaufanej osoby, żeby mieć pewność, że dostanę produkt oryginalny (ostatnio coraz częściej słyszę o wielkich "okazjach", które okazują się kiepskimi podróbkami) :)

www.facebook.com/beautybygracja
www.instagram.com/gracja


No i ostatnia rzecz, to prezent od mojego Wielkanocnego Zajączka ;-)
Są to kolczyki, pierwszy projekt sióstr Mannei. Jestem nimi zachwycona 

www.sinnbymannei.com


W ciągu ostatnich kilku dni pracowałam przy zdjęciach na aukcje dla jednego ze sklepów

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=11310887

Dlatego też zamiast jednego zestawu, jak to zwykle u mnie bywa, pokażę Wam kilka moich propozycji, które przygotowałam dla Topubrania_pl :)














Ok, myślę, że już wystarczy ;-)

Życzę Wam wszystkim zdrowych, pogodnych (mimo wszystko!), rodzinnych świąt!!! :*

23 komentarze:

  1. Uwielbiwm Twoje stylizacjevi zakupy ale tym razem szału na mnie nie zrobily.ale przeciez nie zawsze wszystko sie musi podobac prawda:-)P.s a co to jest za tusz,o ktorym piszesz,nigdy o nim nie slyszalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :)
      To żel i mikrowłókna, które nakłada się na żel. Jak przetestuję na sobie to napiszę o nim więcej, bo narazie nic więcej nie wiem :)

      Usuń
  2. Modelka z Ciebie genialna! Ciuszki fajne, Vubu ma ciekawą ofertę,a co do tuszu, to nigdy wcześniej o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* a co do tuszu - jak poużywam, to napiszę o nim coś więcej! :)

      Usuń
  3. Justynko bardzo mi się podoba zestaw nr 2 :) chciałabym takie spodnie i bluzkę wchodziłam nawet na allegro tego sklepu ale nigdzie nie widzę tych rzeczy :( :( myślisz że będą one dostępne?i jeszcze Twoja sukienka asymetryczna jest mega :D muszę sobie taką sprawic :) fajny jest Twój blog bo można sobie wejśc i coś podpatrzec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja dopiero wczoraj zrobiłam większość zdjęć a dużo ciuszków jeszcze na nie czeka, więc myślę że dopiero po świętach Topubrania_pl wystawią wszystko :)

      Usuń
  4. Wczoraj przegladajac allegro widzialam twoje zdjecia ale z aukcja kurtki. Super figura:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie sprawdziłaś się w roli modelki :) A to jakaś współpraca z siostrami Mannei? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd! :) ostatnio dziewczyny dodały zdjęcia kolczyków, mi się spodobały a Zajączek kupił ;-)

      Usuń
  6. Chodzisz na solarium czy masz taką karnacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę na solarium :) ale kolor na zdjęciach zależy też od światła, niestety po zimie nie mam tak ciemnej skóry :(

      Usuń
  7. Justynko, te spodnie z dziurami mają sporo lycry? W sensie, że po jakimś czasie dalej będą dość dopasowane? I jaki rozmiar masz na sobie na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki normalny jeans, mało rozciągliwy :) ja miałam na sobie chyba XS, ale były za duże, także rozmiarówka jest zawyżona :)

      Usuń
  8. Jezu ... biedne Anonimy.
    Justyna pracuje, jak teraz będą psy na niej wieszać ?

    ;) pozdrawiam (Justynę, nie Anonimki. Chociaż ich też, ale mniej)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można być tak idealnym?! No nigdy nie przestanę zachwycac się Twoją uroda! :)

    Pamiętasz jak pisałam do Ciebie na instagramie na direct o założeniu bloga? W końcu się zdecydowalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję, ale nikt nie jest idealny!!!!! :)
      Cieszę się i powodzenia! :*

      Usuń
  10. Cześć :) bardzo zaciekawiłaś mnie tym tuszem, jestem bardzo ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szara sukienka z falbanką jest śliczna! Taka dziewczęca :) Niestety chyba już niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępna! :) http://curyloproject.pl/index.php?route=product/product&path=65_79&product_id=125 tylko na zdjęciu jest czarny kolor i dlatego wygląda inaczej :)

      Usuń
  12. bluza a ustami i asymetryczna kiecka ! meksyk :)

    obserwuję ;))

    http://brzezinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń