wtorek, 14 kwietnia 2015

Turkusowo mi!

Czy ktoś może mi powiedzieć, co to się takiego stało, że ten czas tak szybko leci!? Dzień mija za dniem, a ja wciąż nie mam ani chwili wolnego... Od dwóch miesięcy mam mnóstwo obowiązków a wieczory takie jak ten, gdy mogę tu zaglądnąć i coś naskrobać, należą do rzadkości..

Jako, że ja tymi moimi małymi, krótkimi nóżkami dużo dreptam, to wygodne, płaskie buty są dla mnie podstawą! ;-) 


Dlatego też skusiłam się na białe slip-ony, z delikatnym, wężowym motywem


Do mojej kolekcji dołączyły również sznurowane cichobiegi ze złotą blaszką


Lubię różnego rodzaju detale w postaci zamków, a jeśli do tego mają inteligentne zastosowanie (a nie tylko funkcję ozdobną), to już w ogóle jest super. A moje nowe, czarne jeansy idealnie się w te wymogi wpasowują! ;-)




W zeszły weekend pogoda była dla nas szczególnie łaskawa, więc z wielką radością wyciągnęłam z szafy kolorowe i cieńsze ubrania!

Tym razem luźną, sportową koszulkę z nadrukiem zestawiłam z turkusowymi podarciuchami, dodałam wygodne slip-ony i włożyłam okulary na nos. O to co mi z tego prostego połączenia wyszło...



A gdy zachodzi słońce, to niezastąpiona jest poczciwa ramoneska ;-)





Koszulka - www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Jeansy - www.allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398
Trampki - www.lamai.pl
Ramoneska - www.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Okulary - Rayban

Następny wpis, myślę, że pojawi się w okolicach weekendu a w planach mam napisanie kilku słów o małej rewolucji w mojej codziennej pielęgnacji :)



41 komentarzy:

  1. jak zawsze idealnie! ramoneska śliczna!!! :) szukam takich slip on'ow ale calych bialych sliskich bez zadnego motywu hmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na deezee znajdziesz ;)

      Usuń
  2. Super wpis :) czy mogę wiedzieć jaki lakier masz na paznokciach? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! :) to Semilac (hybryda), kolor Biscuit i kolor Strong White na końcówkach :)

      Usuń
  3. Zajebiste spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, czy masz jakiś sposób na czyszczenie Ray banow? Pani w sklepie mi powiedziała, że najlepiej czyścić je płynem do naczyń i wodą, ale czy ja wiem? Używasz jakiś płynów dedykowanych do okularów? Boję się je nosić przez to, że się pobrudza :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je przecieram tylko ściereczką do polerki :) od podstawówki noszę okulary korekcyjne, więc brudne szkiełka mi nie straszne! :D

      Usuń
  5. Mam trochę głupie pytanie....Twoja opalenizna to solarium,samoopalacz,czy aparat uchwycił ją w takim świetle?
    Ślicznie wyglądasz! i rewelacyjny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak wg zapomniałam dodać świetnie wyglądasz

      Usuń
    2. Moja obecna opalenizna to zasługa Fake Bake 60 Minutes :) uwielbiam ciemniejszą skórę, ale na solarium nie chodzę, a do lata jeszcze troszkę zostało, więc od czasu do czasu FB jest niezastąpiony :)

      Usuń
  6. Kochana używasz podkładu maxfactora 60 sand? Ja mam ten sam tylko 75 golden i to jest kolor przyblizony do Twojego troochę czy dużo jaśniejszy? Pytam ponieważ byłam na kwasach 3 mc temu i skóra mi zbladła chciałam porównać kolory buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam 60 Sand ale nie mam pojęcia jak wyglądają inne odcienie :( mój jest dość jasny i lekko żółtawy

      Usuń
  7. szkoda że takie drogie te buty, sama z chęcią bym je kupiła ! super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nosisz swoje kolczyki od sinbymannei ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) nawet teraz mam je założone :)

      Usuń
  9. fajnie naciągasz na to vubu swoim linkiem zamiast podac bezposredni PRAWDZIWY link do koszulki... naciągaczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) po pierwsze, link jest jak najbardziej prawdziwy - przekierowuje do strony głównej, bo koszulka jest już chyba niedostępna. Po drugie - radzę poczytać troszeczkę o takim pojęciu jak "program partnerski", minimum wiedzy nie zaszkodzi ;-)

      Usuń
  10. Witaj kochana ! twoja stylizacja jak zwykle niezawodna, wszystko pięknie, ładnie dopasowane i cudnie współgra ze sobą :) a ja przychodzę również z takim pytaniem, masz może do polecenia jakąś ładną mgiełkę już cokolwiek inne nabłyszczające ciało ? zbliża się lato i zawsze skóra ładniej wygląda, gdy ma na sobie jakieś drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja nigdy nie używałam takiego kosmetyku?! W lecie to zawsze "ubieram się" w opaleniznę i balsam/oliwkę do ciała, ale zainteresowałaś mnie tematem i muszę poczytać o tego typu specyfikach! :)

      Usuń
  11. Taka figura to niedoścignione marzenie dla wielu dziewczyn, w tym i mnie :) A zdradzisz co to za praca, którą zaczęłaś? Czytałam niedawno na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dni wolne od uczelni pracuję obecnie w call center oraz przy zdjęciach na Allegro dla sklepu topubrania_pl :)

      Usuń
  12. Nakladasz żel ma paznokcie i na żel hybryde? ;) czy hybryde na swoje paznokcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydę nakładam na moją naturalną płytkę :)

      Usuń
  13. Gdzie kupujesz bazę wygładzającą pod makijaż?czy dostanę ją w Rossmanie, teraz na dniach ma być promocja w Rossmanie na kolorówkę - 49 % będziesz korzystała z promocji kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć jak jest z jej dostępnością w Rossmanie, bo ja ją w Super Pharm kupuję :) akurat mam całą kolorówkę w komplecie, ale ta promocja jest świetna bo -49% to bardzo dużo :)

      Usuń
  14. kochana mamy podobne buty tylko że ja z diverse :* :*

    śliczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, spodnie rewelacja. Podasz bezpośrednio link do nich? Aha i jakiej nazwy jest baza np na powieki pod makijaż. ? Bo bardzo mi szybko spływa albo eyaliner spływa z powiek. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36111398&order=m&string=211a&search_scope=userItems-36111398&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-e-0402
      A bazy na powieki ja nie używam, bo teraz bardzo rzadko maluję się eyelinerem, a jak już mam na oczach eyeliner albo cienie, to dobrze się trzymają nawet solo ;-) ale kiedyś miałam bazę z Artdeco i polecam :)

      Usuń
  16. Hej, mam pytanie, pamiętasz jak kiedyś dodawałaś post z bluzkami w różnych kolorach ? chyba szary biały czarny i bordowy i pytałaś o opinię która najładniejsza, jaki to był sklep ? czy teraz można takie dorwac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko, jestem bardzo ciekawa co używasz pod makijaż? Jakaż baza, dobry krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam krem Ivostin Sensitia SPF 20 i bazę wygładzającą Cashmere z Dax Cosmetics i jestem zadowolona :)

      Usuń
  18. genialna ramoneska i białe slip-ony.
    Czy są wygodne ?
    Sama szukam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Justyna.
    Polecisz mi jakąś zaufaną Blogerkę która robi bransoletki na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam twórczość http://vividedith.blogspot.com/?m=1 ! :)

      Usuń
  20. Justynka, a co to za call center, w którym pracujesz? co sprzedajesz i jak Ci się podoba? :) pytam, bo sama pracowałam na pierwszych latach studiów w CC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam gadać, więc jestem w swoim żywiole! :D obecny projekt to usługi telekomunikacyjne :)

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń