niedziela, 17 maja 2015

Militarne nowości, zestaw oraz trochę prywaty!

Witam ponownie po dłuższej przerwie! 

Przejdę dzisiaj od razu do konkretów, a więc na pierwszy ogień idą nowości!

Większość rzeczy, która w ostatnim czasie pojawiła się w mojej szafie, utrzymana jest w militarnej tonacji (taki teraz ze mnie mały wojownik ;))


Gładkich koszulek typu basic mam mnóstwo, niemal we wszystkich kolorach, ale luźnych koszulek z aplikacjami zdecydowanie mi brakowało!

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36432854



Wychodzę z założenia, że jeansów nigdy za wiele, więc każda kolejna para bardzo się przyda!

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10780862


Luźniejsze, materiałowe spodnie to kolejna rzecz, z jaką wróciłam z ostatnich zakupów

Bershka, 99 zł


A na koniec moja wisienka na torcie, czyli buty! Zamówiłam je z myślą o wczorajszym weselu, ale szczerze mówiąc, myślałam że moje wyjście w nich ograniczy się tylko do kościoła, jednak przez kolejne kilka godzin bez problemu się w nich bawiłam!

www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna



Następnym punktem wpisu jest obowiązkowo zestaw!

Tym razem zestawiłam luźne spodnie z koszulką w paski i białą, dłuższą marynarką. Żeby całość nie wypadła zbyt męsko, dodałam botki na szpilce i dużą, klasyczną torbę.





Spodnie - Bershka
Torba - H&M
Zegarek - www.edibazzar.pl
Bransoletka - Mohito

Zazwyczaj na moim blogu nie ma zbyt wiele "prywaty" ale tym razem zrobię wyjątek :)

Jak już wspominałam, bawiłam się wczoraj na weselu a oprócz tego świętowałam swoje urodziny (chociaż impreza stricte urodzinowa odbędzie się dopiero za tydzień). To był zdecydowanie udany dzień, pełen niespodzianek...


(zdjęcie przekłamało kolory, sukienka w rzeczywistości ma kolor łososiowy)


Zwartość pudełka to Nike Air Max Thea Liquid Lime (od dawna krzyczały do mnie z wystaw sklepowych!)  



A kluczyki otwierają drzwi do mojej błękitnej kaczuszki (tudzież żabki czy jak tam jeszcze kto woli)! 


Jako pasażer lubię duże samochody, ale gdy siadam w fotelu kierowcy, to zdecydowanie wolę  takie malutkie autka! 

To już chyba wszystko na dziś...
...udanego tygodnia życzę!

49 komentarzy:

  1. Mam te Nike.. powiem tak: są fajne ale szybko mi się przetarły wewnątrz.. A kupiłam 100 % oryginalne w Sizeerze.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten model od roku tylko w innym kolorze i jedyne co mi się przetarło to trochę napis w środku, ale to w niczym nie przeszkadza

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego kochana! Sto lat! a kto Ci taki samochodzik sprezentował? Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) samochodzik to prezent od rodziców :)

      Usuń
  3. Justynko a skąd zamówiłaś butki nike?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie zamawiałam, tylko dostałam na urodziny ;-) ale były kupione w Yes Sport :)

      Usuń
  4. jeżeli chodzi o mezoroller - czy są jakieś przeciwwskazania przy cerze minimalnie naczynkowej? amocon - polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dwa dni temu go dostałam... ;-)
      Nie chciałabym Cię wprowadzić w błąd bo żaden ze mnie ekspert (raczej domowy samouk - amator) ale z tego co czytałam, to skóra naczynkowa nie jest przeciwwskazaniem do używania mezorollera :)

      Usuń
  5. jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam szamponu i sprayu termoochronnego z Tresemme, masek z Kallosa oraz oleju arganowego na końcówki :)

      Usuń
    2. spray znam, szampon - jaka linia?

      Usuń
    3. Gdzie kupilas produkty Tresemme?

      Usuń
    4. Kupiłam je na Allegro a szampon jest z linii Vibrant Naturals :)

      Usuń
  6. Justynko, jakbyś określiła swój typ cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej była typowo tłusta a teraz, gdy stale ją nawilżam, jest już z tym dużo lepiej. Chociaż nie wiem, czy już mogę nazwać ją normalną, bo obecnie lubi się czasem przesuszyć. Ale ogólnie jest bez większych problemów :)

      Usuń
  7. Air max thea świetny model
    Poluje na czarne albo niebieskie. Te tez są świetne jednak takie krzykliwe kolory na butach to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :) Tak patrzę na godzinę na zegarku w zestawie i się zastanawiam, robisz zdjęcia rano przed wyjściem czy raczej po powrocie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) różnie to bywa, zależy kiedy mam czas ale akurat wtedy robiłam zdjęcia rano, bo w ciągu dnia miałam baaaardzo dużo rzeczy do zrobienia :)

      Usuń
  9. 100 lat! Świetne zakupy i jeszcze lepsze prezenty:) buty są rewelacyjne, też nad nimi myslę bo bardzo mi sie podoba zestawienie neonowych butów z czarnymi rzeczami. A jesli chodzi o auto to ja też kiedys wolałam małe samochody ( długo jeździłam corsą i byłam bardzo zadowolona szczególnie w mieście gdzie zawsze brak miejsca do zaparkowania) jednak zmieniłam zdanie gdy przeprowadziłam się na wieś i rodzina mi się powiększyła :) teraz w aucie muszę zmieścić wózek i wiele innych rzeczy dla syna, wiec śmigam 7-osobowym vanem i czuję się jak władca szos :D duzo lepsza widoczność i komfort jazdy. Nawet z parkowaniem nie mam już problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) oj tak, wymagania i priorytety się zmieniają, ale mi na razie jak najbardziej wystarczy takie maleństwo, pieska i zakupy mieszczę, więc jest dobrze :D

      Usuń
  10. Czy masz na sobie samoopalacz? jak tak to jaki i czym go nakładasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, teraz akurat opalałam się przed weselem, Ale w zimie/początkiem wiosny używałam Fake Bake 60 Minutes (polecam!) i nakładałam rękawicą dołączoną do preparatu :)

      Usuń
  11. Jaki rocznik samochodu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Który rocznik samochodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nówka? Samochodzik na urodziny fajna sprawa ;)

      Usuń
    2. niezły prezent z tym autem...

      Usuń
    3. A gdzie tam nówka! Szczerze mówiąc, to nawet gdybym miała możliwość, to nie chciałabym nówki - za duża presja!!!! ;-)

      Usuń
  13. Justyna co ty robisz na tych zdjęciach na allegro?:))) Fajne te ciuszki. Chyba skusze sie na jedne dzinsy. Prosze o wiecej zdjęć z wesela. Wygladalas pieknie. Jestes bardzo filigranowa. Moje marzenie...... I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam zlecenie od sklepu, żeby wykonać zdjęcia, więc jestem ;-)
      Dziękuję! :) ale niestety właśnie nie mam więcej zdjęć, bo jakoś tak nie chciałam biegać z aparatem po sali, ale może dostaniemy coś jak fotograf obrobi zdjęcia :)

      Usuń
  14. Aaaa i Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupowałas sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana a jak się ubierasz po tak zwanemu domowemu? masz jakieś stare ubrania np dziurawe czy powyciąganie swetry i spodnie, ja mam cała półkę takich i chcę to znosić. Pytam się o to Ciebie i innych dziewczyn które to czytają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie "dziurawce" powyrzucałam :) ale też mam właśnie taką półkę rzeczy domowych, w których raczej na co dzień nie chodzę a po domu noszę zazwyczaj leginsy i jakąś koszulkę/bluzę :)

      Usuń
  17. No to szerokiej drogi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkryłam "Cię" niedawno, ale już wiem, że będę wchodzić tu częściej. Świetny styl, ładna dziewczyna, ciuchy, które w większości sama z ogromną chęcią bym założyła.. :) Pozdrawiam serdecznie. Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. Wszytskiego najlepszego !
    Nike są śliczne , no i Twoja błękitna żabka

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem Justyna i tak jak Ty lubię duże samochody, ale gdy mam być kierowcą, to wolę te mniejsze. ;)
    Dodatkowo jesteśmy z tego samego rocznika.
    Piona! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pozdrawiam kolejną Justynkę '93! :)

      Usuń
  21. ŚWIETNE SPODNIE TE Z MORO, CHYBA SIĘ SKUSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze ze sporo zamawiasz z shenishide, tak tez sie troszke na ta strone zapatruję i na sukienki na wesele. Jak tam u nich z jakością? zawiodłas sie kiedys? i jak rozmiarowo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominam sobie, żebym była kiedykolwiek niezadowolona :) A co do rozmiarów, to trzeba patrzeć na wymiary, są podane przy każdym produkcie (ja z założenia zawsze zamawiam najmniejszy dostępny rozmiar) :)

      Usuń