środa, 27 maja 2015

Na przekór pogodzie - czyli biel, beż i szczypta złota!

Rozpieszcza nas pogoda w tym roku, prawda? Całe 9 stopni w ciągu dnia i od rana do nocy deszcz - czego chcieć więcej!?
Na szczęście prognozy są dość optymistyczne i czekam na to obiecane słońce i temperatury powyżej 20 stopni!

Pomimo mało sprzyjającej i zupełnie nie wiosennej aury, moje ostatnie nowości utrzymane są w pastelowym, letnim klimacie.

Jako, że co roku zaopatruję się w kolejną parę (albo pary ;-)) płaskich sandałków, to do mojej kolekcji dołączyły właśnie delikatne, gumowe japonki ze złotą aplikacją.

www.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna


Bardzo lubię różnego rodzaju narzutki (zarówno te dresowe jak i nieco eleganckie), moim zdaniem są świetną alternatywą dla kurtek czy bluz.

Natomiast jeśli chodzi o sukienki, to najczęściej wybieram te, które można nosić na co dzień, najlepiej do płaskich, wygodnych butów.

www.missmis.pl




Na przekór tej kapryśnej pogodzie, mój dzisiejszy zestaw jest w jasnych barwach (nie będę przecież chodzić ubrana cała na szaro, bo w obecnej sytuacji zlałabym się z otoczeniem ;-)).

Stary, poczciwy, kremowy sweter z cekinami (który ratuje mnie zawsze, gdy nie mam pomysłu, co na siebie włożyć) zestawiłam z białymi, dziurawymi jeansami. Do tego obowiązkowo pojemna, pudrowo-różowa torba i wysokie sandały - bo szpilka to ma być szpilka! ;-)
Jako, że połączenie odcieni złota i bieli jest jednym z moich ulubionych, to nie mogło zabraknąć złotej biżuterii.











Sweter- no name
Jeansy - Pull&Bear
Torba - H&M
Zegarek - www.edibazzar.pl


26 komentarzy:

  1. I co tak na co dzień chodzisz w takich szpilach? A po za tym na stronie tylu cznb czy stylowe buty sa same chińskie obuwie? W Warszawie kupisz dwa razy więcej butów nie malze o połowe tańszych tych samych modeli. ..nie chodzi o jakiś hejt mowie tak całkiem szczerze . Wiem ze nie jesteś z Warszawy ale jak będziesz to zajrzyj na marywilską albo bakalarską. Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie chodzę w szpilkach, na uczelnię, zakupy czy do pracy wybieram płaskie, wygodne buty. Bakalarska jest mi dobrze znana, zaglądałam tam za każdym razem gdy byłam w Warszawie i robiłam spore zakupy :)
      Co do chińskich butów - są teraz niemal wszędzie.. nawet na oryginalnych Nike kupionych w sklepie jest napis 'made in Vietnam'..

      Usuń
    2. Tak tylko Nike to inne wykonanie bez porównania tu jest typowa tania produkcja.

      Usuń
    3. Miałaś np. te szpilki w ręce, że wiesz? :)

      Usuń
    4. można wiedzieć, gdzie pracujesz? jeśli to oczywiście nie tajemnica;)

      Usuń
    5. Obecnie dorabiam sobie w call center oraz przy zdjęciach do sklepu internetowego :)

      Usuń
    6. Czy praca w call center jest bardzo wymagająca? Ile czasu trzeba jej poświęcać i czy się opłaca? :)

      Usuń
    7. Myślę, że dla każdego co innego będzie wymagające. Mi po prostu po 8 godzinach ciągłego rozmawiania przez telefon pęka głowa ;-)
      Na dwa następne pytania nie dam rady odpowiedzieć - każde call center ma inną stawkę i inne zasady (ja jako studentka jestem na umowie zlecenie i mam elastyczny, nienormowany czas pracy)

      Usuń
  2. Czy ta piękna opalenizna to FakeBake? Schodzi ona równomiernie czy zostawia takie białe łaty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już nie, obecnie to słońce i wyjątkowo solarium (przed weselem "musiałam"). Co do FakeBake - gdy po jakimś czasie schodzi, to pojawiają się jaśniejsze plamki, które po porządnym peelingu schodzą :)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie wygladasz!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszałamiająco wyglądasz, zatkało mnie :) Mam takie pytanie. Śledzę Cię dość długo, jeszcze na Pingerze Cię podglądałam :P I wiem, że Ty masz z natury proste włosy. Jednak pisałaś kiedyś, że Twoje siostra ma kręcone, a na większości zdjęć ma proste. Używa codziennie prostownicy? Nie niszczy jej to włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie siostra nie prostuje codziennie włosów! Po prostu zazwyczaj robi zdjęcia wtedy, kiedy ma proste :)

      Usuń
  5. Pięknie w końcu powróciła "stara" Justynka. Taki styl polubilam u Ciebie kilka lat temu na pingerze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Dokładnie ten styl dokładnie tak!

      Usuń
    2. Niestety ale obecnie zdrowie i tryb życia nie pozwalają na taki styl na co dzień..

      Usuń
  6. Witaj Justynko :) bądź Justyno, jeśli tak wolisz :)
    Biel, złoto, bordo to zdecydowanie twoje kolory - królewskie kolory ;) Wyglądasz perfekcyjnie :D a te buty dodają Ci pazura.
    Co do sukienki Macadamia to jest boska! Zresztą sama mam ten model tylko różowy więc cóż innego mam napisać ;p
    Dużo słońca Ci życzę i wszystkim stęsknionym za latem :*
    Mummy M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tylko że te sandałki nie są dostępne w tym kolorze który tu zaprezentowałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, ale został już tylko jeden rozmiar http://www.czasnabuty.pl/product-pol-23682-SANDALY-JAPONKI-MELISKI.html

      Usuń
  8. Justynka, kiedy nowy post?

    Wierna czytelniczka :))

    OdpowiedzUsuń