niedziela, 3 maja 2015

Szpilki, dziury i te sprawy! ;-)

Nareszcie mamy maj! 

To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc - dni i wieczory robią się coraz cieplejsze, co wiąże się z pierwszymi grillami w sezonie, z pierwszym opalaniem, z długimi spacerami no i z moimi urodzinami! ;-)

(PS. wprawdzie wczoraj pogoda u mnie była bardzo kiepska i ku mojego niezadowoleniu uziemiła mnie w domu, ale dzisiaj już się znacznie poprawiła i pierwszy, majówkowy grill uważam za zaliczony! :))


No dobrze, ale wracając do tematu wpisu...

...to mam dziś dla Was zestaw, uwaga (!) ze szpilkami zamiast wygodnych cichobiegów (w których to na co dzień przemierzam kilometry) - bo jak już nadchodzi ta niedziela, to się człowiek musi jakoś elegancko ubrać ;-)
Ale żeby było tak "po mojemu", to podarciuchy obowiązkowo muszą być!










Szpilki - www.labotti.pl
Torba - H&M

Udanego tygodnia wszystkim życzę! 

37 komentarzy:

  1. Tak z ciekawości, palisz papierosy? Nie odpowiadaj jesli uważasz to pytanie za niestosowne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym pytaniu niczego niestosownego :) papierosów nie palę i nawet nie wiem jak smakują, bo nigdy nie próbowałam ;-)

      Usuń
  2. Nudziakowy, jasny zestaw. Uwielbiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na co dzień lubię wygodne butki, ale w niedzielę z chęcią zamieniam je na obcasy :) Gdzie chciałabyś pracować w przyszłości, masz już jakieś plany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są bardziej marzenia niż plany... ;-)

      Usuń
  4. Kiedy nowowsci jakies będą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były w ostatnim wpisie :) ja codziennie zakupów nie robię! :)

      Usuń
  5. Ja czekam na pokazanie jakis kosmetykow albo makijażu bardzo lubie takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestaw, lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, wygladasz pieknie - jak modelka, a figura marzenie... :)) stosujesz jakas diete? Ale podejrzewam, ze to dobre geny, patrzac na Ciebie i na Twoja siostre jak obie jestescie takie szczuple i piekne kobiety :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* nie stosuję konkretnej diety, ale staram się zdrowo odżywiać, jem dużo warzyw (teraz głównie w sałatkach) i owoców, nie jem białego pieczywa, unikam fast foodów (ale od czasu do czasu pizzę wcinam! :)), dodaję do jadłospisu dodatki typu nasiona chia itp. :)

      Usuń
  8. Wygodne sa te buciki? Piekne sa!! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długo w nich nie pochodziłam (bo dzisiaj pewnie bym się nie ruszyła) ale pierwsze wrażenie zrobiły pozytywne i są bardzo stabilne :)

      Usuń
  9. jak zawsze - idealnie! co tu dużo mówic... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie - ale to jak zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ;) Przejrzałam całego bloga , ten z pingera również i super masz wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A chyba ostatnio coś pisałaś że nie za bardzo możesz w obcasach chodzi, jakaś kontuzja czy ogólnie nie możesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesilenie stawu rzepkowo-udowego.. :/

      Usuń
  13. U stóp też robisz hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U stóp jeszcze hybryd nie robiłam (przez cały rok mam zwykły lakier), w lecie zamierzam spróbować :)

      Usuń
  14. Podasz link do tej koszuli i kardiganu ? :) świetna stylizacja a szpilki bajkowe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest już niedostępna a kardigan znajdziesz tutaj http://www.vubu.pl/product-pol-61764-Dluga-dzianinowa-narzutka-bezowa.html :)

      Usuń
  15. koszule kupilas jakis czas temu czy niedawno? bo czaję się na nią od jakiegoś czasu i liczyłam że znowu będą a nie moge się na nie natknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dawno, ale teraz ten model przewija mi się w co drugim sklepie online :)

      Usuń
  16. tak po przeczytaniu tego że elegancko trzeba się ubrać, a jak zobaczyłam dziurawe spodnie to się uśmiechnęłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jedno z drugim się nie wyklucza ;-)

      Usuń
  17. Daleko mieszkasz od Rzeszowa?
    Chcialabym Cie kiedy spotkac osobiscie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mieszkam w moim rodzinnym Przemyślu ale studiuję w Rzeszowie :)

      Usuń
  18. http://olx.pl/oferta/biale-szorty-spodenki-CID87-IDa0HJj.html#0f7ec578f4
    kochana to twój olx?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd! Nie posiadam kont na Olx, Szafa itp

      Usuń
  19. Witam:)Powiedz mi,jak te butki z labotti?wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  20. A to nie ty na tym zdjęciu jesteś? Tak mi się wydawało że to Ty kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja... zgłosiłam już to do OLX :)

      Usuń
  21. Jakiego podkładu i bronzera tu użyłaś? :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jeszcze miałam Maxfactor Facefinity a bronzerów używam dwóch: z Fakebake i Sleek :)

      Usuń