poniedziałek, 15 czerwca 2015

Dzisiaj stawiam na barwy pasteLOVE!

Po wielkiej burzy nastała już cisza, więc w spokoju mogę dodać nowy post (bez obawy, że piorun przerwie mi w połowie zdania ;-))

Zazwyczaj na początku wpisu zasypywałam Was nowościami.. Dzisiaj jednak tego nie zrobię, bo przecież trzeba od czasu do czasu zaskoczyć czytelników! ;-)

Jedyną nowością są u mnie biżuteryjne tatuaże - już od dawna przymierzałam się do ich kupna. Idealnie pasują do opalonej skóry i letnich ubrań, są też świetnym zamiennikiem klasycznej biżuterii. W każdej chwili można je nakleić albo zmyć i do woli zmieniać kombinacje wzorów :)

W sieci jest ich coraz większy wybór, ja skusiłam się na propozycję Lagattini
www.allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398

Wiem już, że na tych dwóch wzorach się nie skończy i podczas tego lata będę biegać "wydziarana" na złoto ;-)


Lato jest tą porą roku, gdy można nieco odpocząć od klasycznej, poczciwej czerni i postawić na jasne kolory.
Dzisiejszy zestaw to moja prosta, wygodna propozycja na wieczorne, letnie spacery. Białe rurki z dziurami są Wam dobrze znane, bo pojawiały się już na blogu w różnych konfiguracjach. Tym razem zestawiłam je z pastelową narzutką, która jest świetną, casualową alternatywą dla kurtki czy bluzy. Do tego obowiązkowo wygodne, bardzo komfortowe cichobiegi i mała (aczkolwiek całkiem pojemna) torebka, przewieszona przez ramię.











Narzutka - www.missmis.pl
Jeansy - Pull&Bear
Buty - www.renee.pl
Koszulka - www.ragazzashop.pl
Zegarek - www.edibazzar.pl
Torebka - bazarek
Okulary - House
Kolczyki - www.sinbymannei.com


A tymczasem zabieram się za naukę... egzaminy same się nie pozdają... niestety!


25 komentarzy:

  1. Patrzę i naprawdę bardzo się staram znaleźć jakiś defekt, ale nic nie ma :D Pięknie :) Mam pytanie polecasz noszenie soczewek? W sensie to duży koszt, zakładanie jest trudne, czy oczy się podrażniają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! Noszę soczewki od około 8 lat (może nawet jeszcze dłużej) i nie wyobrażam sobie, żebym teraz na co dzień chodziła w okularach, bo soczewki są po prostu wygodniejsze. Na początku ich zakładanie i ściąganie sprawia wiele problemów ale jak wszystkiego, tego też trzeba się nauczyć i przy odrobinie wprawy problem znika :) wypróbowałam wiele rodzajów soczewek obecnie mam idealne, które wcale drogo nie wychodzą - kupuję soczewki miesięczne i za około 50 zł mam 3 pary, które wystarczają mi na 3 miesiące. Do tego potrzebny jest płyn, który bardzo często w Super Pharm kupuję w promocji typu 2 w cenie 1 (za około 30 zł). Ja problemów z podrażnieniem już nie mam, ale kiedyś, gdy miałam słabiej uwodnione soczewki to czasem czułam kłucie, jakby piasek mi do oczu naleciał. Teraz już tego problemu nie mam :) jedynie czasami późnym wieczorem, gdy długo noszę soczewki (bo zazwyczaj rano i wieczorem chodzę już w domu w okularach) lub jestem poza domem i mam już zmęczone oczy, to widzę lekko jakby za mgłą (wtedy ściągam soczewki najszybciej jak to możliwe a oczy już sobie odpoczywają). Zdecydowanie ja widzę w soczewkach więcej plusów niż minusów :)

      Usuń
    2. Bardzo ciekawe to co piszesz, ja troche boje sie kosztow.. a mozna wiedziec jaka masz wade? Czy do astygmatyzmu soczewki sie nadadzą?
      :)

      Usuń
    3. Ja mam krótkowzroczność, po -3,5 na każdym oku. Ale astygmatyzmu nie mam więc nie wiem jak to jest w tym przypadku z soczewkami :)

      Usuń
    4. Ja rowniez polecam noszenie soczewek nosze je od 15 lat nie sa tanie ale niestety za komfort trzeba placic. Odnosnie astygmstyzmu na pewno sa takie soczewki.

      Usuń
  2. Co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mozna wiedziec z jakiej firmy sa te soczewki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy sa fajne ... Ale pokazujesz caly czas elegancje... Nawet e rzeczach codziennych nie kazdy by sie tak ubral na twoim miejscu postawilabym na prostote bo w niej jest wszystko a nie szpilki ktore kosztuje bog wie ile w naszych czasach nie kazdego na to stac... Ale widac ze sama w sobie masz elegancje ktora jest efektowna... Ten komentarz to nie obraza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuję to, co noszę. Nie będę się ubierać tak, jak ktoś tego oczekuje :)
      PS. 1). Gdzie tutaj, w tym lub w innych moich sportowych zestawach jest elegancja???
      PS. 2). Szpilki za sto czy sto parę złotych to jest "Bóg wie ile"? ...

      Usuń
    2. PS. 3). To jest mój blog, na którym prezentuję mój styl, więc co do opinii, że "nie każdy by się tak ubrał" - to świetnie, bo nie każdy musi! Wejście na mojego bloga nie oznacza, że obowiązkowo masz biec do sklepu po tą samą kieckę, co ja mam...

      Usuń
  5. Dla mnie sportowo to znaczy zwykla bluzka spodenki lub dresy i adidasy ... Chyba nie dotarlo do Cb o co mi chodzi... Napisalam ze ten komentarz to nie obraza ale chyba tak to odebralas... Nie neguje twojego stylu bo jest nowoczesny i kobiecy ... Wszedzie sa blogi z ubraniami gdzie co druga dziewczyne na to nie stac ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się wcale nie poczułam obrażona! ;-) tylko nie rozumiem, po pierwsze, jak ktoś może mi mówić co mam nosić a po drugie, jak może mówić, że pokazuję zestawy nie sportowe/nie zwykłe, gdy bardzo często dziewczyny mi na blogu sugerowały, że ostatnio zrobiło się bardzo sportowo i brakuje im eleganckich stylizacji. A po trzecie, to nie sądzę, aby ubrania które noszę były z kategorii tych, na które co drugą dziewczynę nie stać (litości, mam zacząć się ubierać tylko w sklepach z chińską odzieżą lub w tych 5, 10, 15?), często kupuję rzeczy w Second Hand'ach i sieciówkach, a nie od projektantów (bo na te mnie właśnie nie stać)...

      Usuń
  6. Dzieki ze w ogole odpowiedzialas na moj komentarz... Masz potencjal umiesz dopasowac ubrania.. Wymysl cos z czego twoj blog bedzie sie wyroznial bo te blogi o ktorych sie nie mowi zbijaja najwieksza kariere :) ..sama lubie sie fajnie ubierac ale blog nie jest moja mocna strona :) Ps pochodzimy z tego samego miasta sama wiesz jak sie ubieraja dziewczyny nasze miasto nie nalezy do bogatych wiec wymysl moze cos dla nich dla mnie tez :) fajne buty mozna znalesc takze za 50 zl gdybys wprowadzila cos w tym stylu o wiele wiecej dziewczyn odwiedzalo by twoj blog bo pomyslalyby ze fajnie mozna sie ubrac za kilka groszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, zamiast radzić mi co powinnam robić, przejrzyj dokładnie moje posty..
      PS. nie będę kupować czegoś tylko po to, żeby kogoś zadowolić i robić coś na siłę :)

      Usuń
  7. Hehehe szkoda bylo pisania nie masz oleju w glowie ani smykałki do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, dobre! ;-)
      PS. wykorzystaj swoje rady i załóż własnego, powodzenia! :)

      Usuń
  8. Nie rozumiem tamtej kobiety ... Blog jak się komuś nie podoba to nie ogląda a nie sugeruje zeby zmienić styl. Blogów na sportowo jest wiele wiec nie bedziesz miala problemów ze zmiana. Pozdrawiam Justysia fajny style ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mozna wiedziec jakiej firmy używasz soczewek ,chodzi mi o to ktore sa te idealne ,bo ja mam to samo że ni9e moge znaleśc idealnych . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam z firmy Interojo, są bardzo przyzwoicie uwodnione :)

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz :) nie znam tej firmy ,ale z checia poznam ;) zamawiasz na jakiejs konkretnej stronie internetowej ?

      Usuń
    3. jeśli to nie był by problem bardzo prosze o link :) pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Ja kupuję te http://allegro.pl/morning-q-ultra-soo-m-ce-soczewka-z-hialuronianem-i5521912969.html :)

      Usuń