wtorek, 9 czerwca 2015

Lato, lato wszędzie.. czyli kolorowo - kobaltowo!

Gdy przygotowywałam ostatni post, to na zewnątrz panowała typowo jesienna aura a ja narzekałam na niską temperaturę i deszcz..
Na szczęście dzisiaj wszystko się zmieniło, już drugi tydzień jest piękna pogoda, a ja w końcu mogłam trochę wygrzać te moje stare kości i złapać kilka promieni słonecznych. Tylko ja nie mam pojęcia, kto wymyślił sesję w czerwcu, hmm!?

Ale są też plusy sesji (bo w końcu nawet najgorszy potwór staje się mniej straszny, gdy znajdzie się w nim coś dobrego ;-)) - np. wczoraj po zdanym egzaminie wybrałam się w nagrodę na małe, nieplanowane zakupy.




Szorty znalazłam w Terranovie (po przecenie zapłaciłam za nie całe 24,99 zł), natomiast koszulka jest z Reserved (po przecenie kosztowała 39,99 zł).


Natomiast w zeszłym tygodniu po raz pierwszy kupiłam sobie coś z frędzlami (które ostatnio wyskakują z niemal każdej wystawy sklepowej ;-))!

Zara, 39,99 zł


W ostatnim czasie większej ilości ciuchów się pozbyłam niż nabyłam, więc to już koniec nowości :)

Za to mam na dziś jeszcze zestaw - typowo letni, jasny, nieco elegancki. Biel koszuli przełamują kwiatki na asymetrycznych szortach i mocne, kolorowe akcenty w postaci dodatków.











Koszula - www.ragazzashop.pl
Szorty - www.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Szpilki - Zara
Torebka - Mohito
Okulary - Rayban

Mój dzisiejszy zestaw jest idealnym potwierdzeniem tego, że jedną rzecz spokojnie można nosić przez wiele sezonów - szorty i torebkę kupiłam w tamtym roku a szpilki to kolekcja sprzed 3 lat :)

Słonecznego tygodnia! :)


31 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo efektowny, podoba mi się koszulka z frędzlami. Masz idealną talię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko :) choruje na ten kolor.. Koniecznie musze sprawić sobie taki zestaw jak Twój :)
    Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw :)

    A powiedz mi kochana, gdzie kupiłaś sukienkę na wesele z tego wpisu:
    http://totallysexy.pinger.pl/m/22104053

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow jak pięknie wyglądasz, pewnie gdybym Cię spotkała na ulicy to bym się zatrzymała i gapiła jak głupia :D Mam takie pytanie, może troszkę głupie, więc wybacz :P Ty jesteś niezwykle zgrabna, masz idealną fit figurę. Czy zdarza się, że na ulicy, na Instagramie czy jakimś blogu zobaczysz jakąś dziewczynę ,,plus size" (nie to że od razy w rozmiarze 56, ale tak 42-44) i stwierdzasz, że super wygląda, jest ładna i atrakcyjna? Spotkałaś się z kimś takim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powiem Ci szczerze, że na ulicy ciężko jest spotkać zadbaną, atrakcyjną kobietę w większym rozmiarze (albo po prostu ja ich u siebie nie widzę). Kobiety w rozmiarach od 42 zazwyczaj zakładają na siebie worki.. Blogów raczej nie śledzę, ale często na różnych portalach przewijają mi się wzmianki o blogerkach w rozmiarze XXXL i to jest już dla mnie kompletna przesada i skrajność a przede wszystkim promowanie choroby ((jak np. ta pani http://www.pudelek.pl/artykul/80009/pierwsza_blogerka_modowa_xxl_nie_bede_przepraszac_ze_jestem_gruba). A z kolei takie blogerki rozmiarze XL rzadko widzę - a szkoda, bo na pewno panie w rozmiarze 42, których jest sporo, chętnie by się zainspirowały. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Co do artykułu to zdecydowanie się zgodzę. Natomiast ciekawi mnie jak ludzie postrzegają panie typu Karolina Szostak, Joanna Liszowska...? I to nie musi być pytanie tylko do Ciebie, chętnie poznam opinię również Twoich czytelniczek :) A kojarzysz może Justynko jakiś profil na Instagramie dziewczyny właśnie tego typu? Chętnie bym zerknęła, a wiem że korzystasz z tego portalu.

      Usuń
    3. To mogę ja z obiektywnego punktu widzenia odpowiedzieć. Sama mam rozmiar 36. Przez pewien czas miałam 42. Owszem czuje się teraz lepiej ale uważam że mimo większego rozmiaru umiałam o siebie zadbać. Kobiety w rozmiarach 42 44 i więcej też mogą dobrze wyglądać ale wtedy gdy o siebie dbają. A problem w tym że większości nie chce się odpowiednio ubrać umalowac. Jest tyle fajnych ubrań ze spokojnie można seksownie wyglądasz.

      Usuń
  5. Cudowny zestaw, ale do takiej figury pasuje wszystko : ) a mogłabyś podac link do tej bluzki z frędzlami ? bo szukam i nie moge znalezc : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) http://www.zara.com/pl/pl/trf/t-shirts/koszulka-z-fr%C4%99dzlami-po-bokach-c587007p2471058.html

      Usuń
  6. Rozmiar 44 to już chyba otyłość a nie plus size...

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szorty są wspaniałe, idealnie podkreślają opaleniznę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana opalenizna naturalna czy wspomagana?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moge znaleźć spodenek na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam rok temu więc możliwe że już ich nie ma

      Usuń
  10. nie chcesz moze sprzedac tej torebki??

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna jak zawsze.dla zainteresowanych podaje link na allegro dopodobnychszortów z kwiatami http://allegro.pl/p712-kopertowe-asymetryczne-spodenki-w-kwiaty-l-40-i5371900348.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko jaki masz rozmiar tych spodenek??? Ogólnie jaki rozmiar zamawiasz z Sheinside? Bo ja nosze xs/s i nie mam pojęcia jak to jest z ich rozmiarówką????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar XS ale te szorty mam w rozmiarze S (bo jak zamawiałam to nie było mniejszych) i są trochę za duże :( a ogólnie z Sheinside zawsze zamawiam najmniejszy rozmiar.

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoje posty ! :)
    Ale może urozmaicilabys bloga ?:) np. Post na temat pielęgnacji Twoich włosów ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie czuję się w tym temacie kompetentna, bo sama ciągle szukam ideałów jeśli chodzi o pielęgnację włosów :)

      Usuń
  14. Ile kg teraz ważysz? Bo wyglądasz super:):):):)::):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ważę 44/45 kg (zależy od pory dnia :D)

      Usuń
  15. Gdzie sprzedajesz swoje stare ciuchy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byłam dwa razy na giełdzie w Rzeszowie :)

      Usuń
  16. Mam pytanie robisz moze jakies wyprzedaze szafy czy coś ?💕😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w sprzedaż internetową, ale ostatnio byłam ze swoimi ubraniami na giełdzie i tam je sprzedawałam :)

      Usuń
  17. Zestaw piękny, szorty niebanalne!

    OdpowiedzUsuń