sobota, 20 czerwca 2015

Mała biała i nowości!

Kilka ostatnich dni śmiało mogę nazwać Dniami Kuriera, które zaowocowały nowościami w mojej szafie!


Przede wszystkim buty - to do nich mam wielką słabość...



Czerwone czółenka z kokardką kojarzą mi się z pantofelkami Kopciuszka :)

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna




A szare, zamszowe sandałki to moja odpowiedź na królujący w tym sezonie styl boho

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Miesiąc temu pokazywałam na blogu limonkowe Nike Air Max Thea, które dostałam na urodziny. Długo n nie czekałam, ale równie długo się nimi nie nacieszyłam... po jednym (!) ich założeniu leczyłam przez prawie dwa tygodnie rany na stopach... W głowie mi się nie mieści, żeby sportowe buty mogły wyrządzić taką krzywdę (tym bardziej, że moje pierwsze, szaro-różowe Thea mam już ponad rok i nigdy nie miałam z nimi żadnych problemów)!  Chyba miałam pecha i trafiłam na felerny egzemplarz (zapiętka jest tak twarda, jakby pod materiałem był kamień albo kawałek blachy). Tak więc limonki powędrowały do reklamacji (która obecnie jest w ponownym rozpatrzeniu, bo za pierwszym razem nie została uznana), bo ich noszenie jest niemożliwe...

Ale w ramach pocieszenia, kilka dni temu do mojej kolekcji dołączyły czerwone Air Max Thea!
(te są na szczęście wygodne i mięciutkie!)




Biała koszulka z nadrukiem - ot prosty, banalny element stroju. Ale ile ja się naszukałam odpowiedniej!
Wymagania co do niej miałam sprecyzowane - napis musiał być w kolorze czerni i złota. I tu zaczynały się schody - bo za mały, bo za duży, bo za mało złotego... W końcu się udało i poszukiwania uznaję za zakończone sukcesem ;)

www.wikula-butik.pl



Ostatnią rzeczą jest szara, zakładana sukienka z cienkiej, idealnej na lato bawełny,

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Ostatnim razem pokazywałam Wam moją propozycję na letnie, wieczorne spacery. W dzisiejszym zestawie spodnie zostały zastąpione sukienką a płaskie buty sandałkami na szpilce. Zastanawiałam się jakie mogłoby być przeznaczenie tego połączenia i doszłam do wniosku, że romantyczna randka to jest to! ;-)






Sukienka (z paskiem) - www.shein.com/White-Long-Sleeve-V-Neck-Asymmetric-Dress-p-194816-cat-1727.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Szpilkiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Torebka - bazarek
Kolczyki - www.sinbymannei.com

Udanego weekendu!

51 komentarzy:

  1. Ale wyglądasz, perfekcja w każdym calu <3 Powiedz, kiedy byłaś w liceum i dodawałaś posty na Pingera w większości były to eleganckie sety, nawet na co dzień. A od dłuższego czasu widać, że bardzo zmienił Ci się styl, jest zdecydowanie bardziej sportowy. Nie tęsknisz za tamtymi lookami? Oczywiście nie twierdzę, że teraz wyglądasz gorzej, nie chciałabym, żebyś tak to odebrała. Po prostu ciekawi mnie jak to jest tak radykalnie zmienić styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież teraz na blogu mniej więcej co drugi zestaw jest elegancki, a co drugi sportowy - staram się dodawać na przemian, nie wydaje mi się, żeby sportowy dominował :)
      Ale na co dzień zdecydowanie wolę sportowy styl - przede wszystkim dlatego, że jest mi tak wygodniej, gdy jestem cały dzień w biegu, idę do pracy lub na uczelnię (wtedy prowadzę samochód lub jadę pociągiem). Poza tym mam problem z kolanem więc i ze względów zdrowotnych wolę wygodne, sportowe ubrania czy buty.

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś bransoletkę ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna,jak wygląda rozmiarówka z tej strony? Jestem też ciekawa jakością materiału tej sukienki. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba patrzeć na wymiary, są podane przy każdej rzeczy. Materiał jest bardzo dobry, lekko śliski, lekko elastyczny, idealny do eleganckiej sukienki

      Usuń
    2. A ty jaki rozmiarek masz akurta na sobie;)?

      Usuń
    3. Ja mam tą sukienkę w rozmiarze S :)

      Usuń
    4. no właśnie czy w tej sukience da sie isc na wesele? chodzi o jakosc materialu. obawiam sie ze bedzie to grubsza bawełna... szukam w internecie sukienki ale odkąd zobaczylam ta u Ciebie nie moge znalezc czegos co by mnie zadowolilo, w glowie mam tylka ta :) prosze odpisz jak mozesz :)

      Usuń
    5. Kilka komentarzy wyżej pisałam już jaki jest materiał... ;-) moim zdaniem nadaje się ona na wesele, jest elegancka i dobrze leży :) Jeśli chcesz, to napisz do mnie na justyna.cz93@o2.pl to podeślę Ci zdjęcia z bliska :)

      Usuń
  4. Kochana,jaka najkrótsza długość sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie jest rozcięcie to od góry jest jakieś 74 cm :)

      Usuń
  5. Justynko, wyglądasz przepięknie! :) Mam dwa pytania :) czy te sandały na szpilce są wygodne na dłuższą metę typu wesele? Jakiego podkładu o jkaim odcieniu obecnie używasz? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju miałam je na weselu i wytrzymałam w nich dobrych kilka godzin :) a co do pokładu - w lecie używam dość lekki, tani z Eveline (Art Scenic), w kolorze Honey.

      Usuń
  6. Też miałam taki problem ze sportowymi Pumami ;/ reklamacji nie uznali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pytałam gdzie sprzedajesz ciuchy, odpowiedź dostałam, a nie myślałaś o sprzedażach na "przemyskich szafiarkach"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę pojechać raz a porządnie ze wszystkimi ciuchami na giełdę niż wystawiać zdjęcia na Fb i jeszcze się denerwować, jak ktoś sto razy rezerwuje a później się rozmyśla itd :)

      Usuń
  8. czym golisz nogi że takie gładkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłą maszynką i pianką/żelem :)

      Usuń
    2. kurde ja też ale mam ciemne wloski i i tak nie sa idealnie gładkie , tylko widać lekko takie czarne włoski tuż pod skorą

      Usuń
    3. Ja jestem z natury blondynką więc mam to szczęście, że mam jasne i cienkie :)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. Mogę wiedzieć jaki masz na sobie rozmiar??

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyno, szukam i szukam tych czerwonych szpilek i znaleźć nie mogę, proszę wklej link bezpośrednio do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba szukać i szukać, wystarczy wejść w kategorię Shoes, wybrać Pumps/Heels, i pod kolorem czerwonym od razu wyskakują ;-) http://www.shein.com/Red-With-Bow-High-Heeled-Pumps-p-212302-cat-1750.html#to_description

      Usuń
  11. Biała sukienka - świetna i te czerwone szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś te air maxy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałam Ci kiedyś , że moje Nike tak samo mnie obtarły. Chyba wszystkie limonkowe są takie feralne ale to jest całkowicie nie na miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna szara sukienka! Gdzie ja kupilas?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpowiem na to pytanie. Minimum wysiłku, a nie tylko oglądanie zdjęć...

      Usuń
    2. link do sukienki http://www.shein.com/Grey-Deep-V-Neck-Folds-Bodycon-Dress-p-213045-cat-1727.html wystarczy poszukac :)
      a mam pytanie, czy przy noszeniu nie denerwuje Cie dekold sukienki? w sensie czy nie rozchodza sie te zakladki? pytam,poniewaz zastanawiam sie nad kupnem, z gory dziekuje za odpowiedz :)

      Usuń
    3. Nie wiem, bo dopiero co przyszła i nie miałam jeszcze okazji jej nosić :)

      Usuń
  15. Jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka ! można wiedzieć gdzie ja zamowiłas? i czy to nie tajemnica ile zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz to żart, prawda? :)

      Usuń
    2. Też mnie to śmieszy, przecież wszystko jest dokładnie opisane. Może niektórzy nie potrafią czytać, tylko oglądają!

      Usuń
  17. Pięknie, elegancko :) Rewelacyjnie prezentujesz się w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko doradź mi proszę. Zdecydowałam sie na zakup białej sukienki, którą masz na sobie w stylizacji ale mam problem z doborem rozmiaru. Wacham się między m, a s. Jestem szczupła w talii, ale szersza w biodrach. Taka typowa gruszka. Może podpowiesz mi, czy ta sukienka jest bardziej elastyczna czy też mniej? Czy Ty mając na sobie rozmiar s, jest dopasowana do Ciebie, czy może trochę luźna i czy pasek jest regulowany??? Z reguły wszystkie sukienki noszę w rozmiarze s ale wydaje mi się, że sklep shein ma nieco zaniżoną rozmiarówķę.
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)
    Ps. Wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sukienka jest z lekko elastycznego materiału, więc myślę, że mniejszy rozmiar byłby lepszy (na mnie jest ona dość luźna, gdyby był dostępny rozmiar XS, to zamówiłabym XS). Pasek ma z tyłu jeden zatrzask, więc posiada jedną opcję zapięcia, ale od tyłu wykonany jest z materiału, który się rozciąga.

      Usuń
  19. Chciałabym tę białą sukienkę... Nie potrafię zamawiać w tych sklepach:( ktoś mógłby pomóc lub najlepiej zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczna jest na stronie mohho.pl. Jest to polska firma, która akceptuje tradycyjne przelewy, czy płatność elektroniczną, więc kupno nie stanowi tu najmniejszego problemu. :)

      Usuń
    2. Dzięki:)

      Usuń
  20. Witam, moge cie prosic o podanie dlugosci tej bialej sukienki z tylu, marze o takiej :-) na tobie swietnie lezy, mam 170 i boje sie ze bedzie przykrotka :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. Podbijam pytanie :) A czy sukienka nie podnosi się podczas chodzenia??

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, tez mam pytanie odnosnie sukienki, otoż ciekawi mnie jak dlugo czekalas na nia od momentu zamowienia? To dla mnie bardzo wazne, gdyz potrzebuje ja na konkretny dzien, wiec jesli by doszla po czasie to juz musztarda po obiedzie :/ Pozdrawiam i dziekuje za kazda odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka trwa od dwóch do trzech tygodni :)

      Usuń
  23. Witam mogłabyś zrobić post z tymi czerwonymi air max ami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na moje konto na Instagramie, tam pojawiły się już kilka razy www.instagram.com/justyna.cz :)

      Usuń