sobota, 27 czerwca 2015

Szaro i dziurawo!

W ciągu tygodnia mam zazwyczaj milion rzeczy do zrobienia, biegam od samochodu do pociągu, latam na uczelnię i do pracy, duuużo dreptam i wszędzie jestem spóźniona (niestety, przyznaję się bez bicia, że ciężko u mnie ze zdążeniem na czas ;)), dlatego ze względu na wygodę na co dzień stawiam na luźny, sportowy styl. Po szpilki (chociaż teraz już coraz rzadziej niestety) i sukienki sięgam głównie w weekendy i na większe wyjścia.

I tak dzisiaj przygotowałam zestaw na takie właśnie moje codzienne "dreptanie" :)

W tym sezonie w niemal wszystkich internetowych butikach można znaleźć bluzki z wycięciem na plecach, jest na nie istny szał... A ja przypomniałam sobie, że już od dawna taką mam! W zeszłym roku, podczas jesiennych wyprzedaży, upolowałam swoją bluzeczkę za całe 30 zł! ;-) w dzisiejszym zestawie połączyłam ją z moimi ulubionymi, białymi, dziurawymi rurkami (które są również łupem wyprzedażowym ;)) oraz z płaskimi sandałkami z frędzlami (mam je od niedawna, a już je uwielbiam!).
Jako, że w tym roku wieczory są wyjątkowo chłodne, to na dłuższe wyjścia konieczne jest zabieranie ze sobą kurtki bądź swetra. Dlatego ja na "gołe" plecy zarzuciłam szary kardigan i zimno mi nie straszne! :)











Bluzka - New Yorker
Jeansy - Pull&Bear
Torebka - Kazar
Naszyjnik - Mohito
Okulary - Rayban

Kilka dni temu miałam przyjemność pracować na planie teledysku z najlepszą ekipą, a efekty naszej współpracy już niebawem!


22 komentarze:

  1. Przepraszam, ze spytam, ale jak wygląda kwestia biustonosza pod tą bluzkę? ;)

    gosica

    OdpowiedzUsuń
  2. Na codzienne "dreptanie" wybieram bardzo podobny look:) A sandałki skradły moje serce <3

    Pozdrawiam http://everydaylifebypaula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieziemsko, codzienne dreptanie a tak bardzo wyróżniająco się na plus :) Jak to się stało, że znalazłaś się w tym teledysku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zespół się ze mną skontaktował i zaproponował udział w teledysku :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A skąd, to stara bransoletka chyba z Primarka :)

      Usuń
  5. Dawno zakupiłaś bluzkę? Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce mi opadają... czy ja te posty piszę dla siebie?!

      Usuń
    2. "A ja przypomniałam sobie, że już od dawna taką mam! W zeszłym roku, podczas jesiennych wyprzedaży, upolowałam swoją bluzeczkę za całe 30 zł! ;-)" chyba tak Justynka, brak słów do niektórych ludzi ;>

      Usuń
  6. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba, naszyjnik przypadł mi niesamowicie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Kardigan kupowałaś dawno temu z vubu? nie widzę go na ich stronie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mój kupiłam dawno, już jakiś rok temu :( ale widziałam że później jeszcze dodawali podobne :)

      Usuń
    2. Dzięki!!!

      Usuń
  8. Kochana co masz na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluzeczka i piękna opalenizna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko powiedź mi jakiego zimą używasz samoopalacza, bo chce sobie kupić jakiś dobry, nie robiący zacieków... a coś kojarzę że Ty kiedyś pisałaś coś na ten temat, ale niestety nie mogę znaleźć tego postu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jak zwykle idealnie. Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, może Zrobilabys post , jakich kosmetyków do makijażu używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś był ale teraz trochę się zmieniło więc nie jest to zły pomysł, jak będę miała więcej czasu to przygotuję taki post :)

      Usuń