wtorek, 21 lipca 2015

Frędzle i te sprawy!

I znów chwilę mnie tu nie było... Powód? Jak zwykle - uczelnia!
Chociaż sesja już dawno za mną, to pojutrze czeka mnie jeszcze obrona. A jako, że dwa tygodnie przed jej terminem uświadomiłam sobie, że nie mam gotowej pracy licencjackiej (bo zawsze było tyle innych rzeczy do zrobienia i pozostało jeszcze tyyyyle czasu...), to zeszły tydzień spędziłam na jej pisaniu. Na przygotowanie całej pracy potrzebowałam niecały tydzień, ale każdy dzień niemal w całości mijał mi przy laptopie... ;-)

Na szczęście mam to już z głowy i mogę Wam pokazać moje nowości. Tym razem postawiłam na sukienki - zaopatrzyłam się w trzy nowe modele! 

Pierwsza to czarna, obcisła sukienka midi z wycięciami
www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Jako drugą wybrałam czarną maxi z rozcięciem
www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Nie, nie zamierzam w tym sezonie być aż taka mroczna ;-) i zaopatrzyłam się również w białą, zwiewną sukienkę z koronką
www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


W tym sezonie króluje styl boho, który coraz bardziej mnie do siebie przekonuje. Frędzle i kolory ziemi są już niemal wszędzie, zaglądają z każdej wystawy i pojawiają się na każdej stronie. Ja dzisiaj przygotowałam taką moją, lekką wersję tego wszechobecnego trendu, z jedynie delikatnym akcentem boho.










Koszulka - Zara
Szorty - Cubus (dział dziecięcy)
Koturnywww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Torba - H&M
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - Rayban

... a w następnym poście kolejna porcja nowości :)

22 komentarze:

  1. cudnie opalona :)
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robisz, że jesteś tak opalona, niezależnie od pory roku? Solarium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zimie nie jestem opalona w ogóle. W lecie tylko i wyłącznie słońce, a na wiosnę samoopalacz Fakebake :)

      Usuń
  3. wyglądasz zjawiskowo - zresztą jak zawsze! Jesteś zadowolona z zakupów na sheinside? Ile zwykle czekasz na przesyłkę? Będę wdzięczna za opinię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona a na przesyłkę czekam zazwyczaj ok 2 tygodnie :)

      Usuń
  4. gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez wiosnę pracowałam w call center, teraz miałam przerwę z powodu uczelni, ale po obronie zamierzam wrócić do pracy. Do tego prace dorywcze ;-)

      Usuń
  5. Cudnie wyglądasz, nie sposób nie zwrócić na Ciebie uwagi :) Wybierasz się na studia magisterskie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygladasz Gwiazdo Disco Polo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, dlaczego zawsze w tych linkach pojawia się totallysexy i nie kieruje link do sukienki tylko do strony głównej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, wytłumaczę Ci kiedyś czym jest program partnerski ;-) a linki zazwyczaj dodaję do strony głównej, bo czasami danej rzeczy albo już nie ma w sklepie, albo mi się nie chce jej szukać :P

      Usuń
  8. Pierwszy raz jestem niezbyt zadowolona z twojego wpisu... Ale to oczywiście tylko moje zdanie...
    Biala sukienka totalna porazka wygladasz w niej jak w ciazy, jak wielka ciepla klucha ona tylko niszczy twoja piekna sylwetke prosze nie zakladaj jej juz wiecej ;)
    Co do butow tez nie sa zbyt piekne...
    A reszta po prostu cudowna...
    Czekam na kolejny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmartwię Cię, ale zamierzam ją zakładać bardzo często, bo dla mnie jest piękna ;-) buty również, bo są to najwygodniejsze wysokie buty, jakie mam :)

      Usuń
    2. Hehe co za komentarz! ja nie mogę, Justyna ubiera to co chce i kiedy chce, jeśli jej się to podoba to innym od tego wara! pozdro

      Usuń
  9. Ta koszulka z Zary jest z obecnej kolekcji czy z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszulka z Zary jest z obecnej kolekcji czy z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją jakieś 2 miesiące temu

      Usuń
  11. Ja zwykle rewelacyjne, fajne sukienki z SheIn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są genialne :D niby proste koturny, ale biała podeszwa i wzorek a la bąbelki czy skórka węża daje ciekawe połączenie. Uwielbiam takie zestawienie prostoty z przykuwającym oko akcentem. I boże ile ja bym dała za taką figurę jak twoja :)
    Banana Mama

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś podkradl Twoje zdj i dodał na forum na vinted

    OdpowiedzUsuń