wtorek, 28 lipca 2015

Frędzlowy zawrót głowy + dużo nowości!

Jestem już po obronie (co oczywiście nie oznacza, że zakończyłam już edukację - od października znów wracam do studenckiej ławki), więc ostatnio trochę zaszalałam na zakupach... ;-)


Moja garderoba jest bogatsza między innymi o dwie pary butów (do których, jak wiecie, mam ogromną słabość ;))
www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Koronka, która jest jednym z największych trendów sezonu i dziury, które są moim ulubionym motywem w spodniach - to wszystko można znaleźć na moich nowych, idealnie skrojonych, super dopasowanych jeansach :)

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=36111398


Od dawna chciałam kupić spodnie z motywem moro, ale dość długo zwlekałam z tym zakupem. Jak się okazało - słusznie :) bo teraz w Zarze udało mi się dorwać "moracze" przecenione na 60 zł


Kolejny mój zakup jest totalnie nieadekwatny do obecnego sezonu, za to przyda mi się w zimie, Kurtka w lecie jest dość nieoczywistym wyborem, ale gdy kosztuje 60 zł (Bershka), nie można jej nie wziąć ;-) do tego ma szalenie modny kolor, złote zamki (na których punkcie mam bzika) i odpinane futerko na kołnierzu


Kolejna kurtka, a raczej narzutka (z cieniutkiego materiału a'la zamsz), jest idealna na letnie wieczory i wręcz ocieka frędzlami ;-)

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Uwielbiam firmę Kiko (od jakiegoś czasu jest dostępna również w Polsce) - to stosunkowo niskie ceny i dobra jakość. Przy okazji każdego wyjazdu do Włoch odwiedzam ten sklep, tym razem jednak z korzystałam z przyjazdu rodzinki zza granicy i w moje ręce wpadło kilka nowych kosmetyków


Jeśli jesteście fankami kawy i szukacie idealnego peelingu, to z czystym sumieniem polecam peeling kawowy Bodyboom - skóra po jego aplikacji jest idealnie gładka, nawilżona i sprawia wrażenie, jakby była już posmarowana balsamem Do tego zapach, jaki podczas kąpieli unosi się w łazience, jest nieziemski!

http://bodyboom.pl/


Uwielbiam nosić i wybierać kolejne modele okularów przeciwsłonecznych. Tym razem skorzystałam z promocji w Reserved i za całe 20 zł kupiłam kolejną parę


A na koniec małe błyskotki z http://edibazzar.pl/


Teraz przyszedł czas na zestaw!

Bazą dzisiejszej stylizacji jest gładka, biała sukienka, przypominająca koszulę pożyczoną z szafy faceta ;-) dla urozmaicenia połączyłam ją z szaloną narzutką z frędzlami. Do tego sznurowane sandałki, duża torba i równie duże okulary. Tak właśnie wygląda moja interpretacja stylu boho :)










Sukienkawww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Narzutka www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Szpilkiwww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Torba - H&M
Okulary - Reserved

To już wszystko na dzisiaj! :)

34 komentarze:

  1. Uwielbiam Twój styl! Zawsze wszystko mi się podoba ♥ boska stylizacja.. co tu duzo gadac :)

    Buziaki ;*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ! świetny zestaw, jestem mega zauroczona :) mogłabym prosić link do tych spodni z koronką i narzutki z frędzlami ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież link jest podany! Aż się sama zdenerwowałam :)

      Usuń
    2. nie wiem gdzie ty widzisz bezpośredni link ale ok :) wysyła na stronę główną

      Usuń
    3. Proszę
      Spodnie z koronką link
      http://allegro.pl/343-italy-jeansy-dziury-koronka-slim-fit-38-m-i5555276220.html
      Narzutka z frędzlami link
      http://www.shein.com/Khaki-Long-Sleeve-Asymmetrical-Crop-Outerwear-p-176803-cat-1735.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Owszem, wyświetla stronę główną, bo właśnie ją podaję. Przecież każdy może sam znaleźć na stronie to, co go interesuje.

      Usuń
  3. A cóż to za piękny kolor na paznokciach? Kiko czy może semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna biel (001 Strong White) z Semilac :)

      Usuń
  4. Boho w stylu miejskim, super :) Na magisterkę idziesz na tę samą uczelnię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam pod uwagę kilka innych, ale jednak zostaję na obecnej :)

      Usuń
  5. Kiedy kupiłaś te okulary w reserved? mam nadzieję, ze jeszcze będą dostepne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyna jak zawsze cudownie! :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Te jeansy z koronką fajne ale trochę drogie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. misia, cudowne zakupy i ta narzutka <3
    ja cały lipiec wytrzymałam bez zakupów... :*

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz prosić o podanie normalnych linkow do rzeczy? wyświetla się str główna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo podaję linki do strony głównej. Podaję sklep, z którego daną rzecz zamówiłam. Nic prostszego jak znaleźć coś samemu na stronie, minimum wysiłku a efekt murowany ;-)

      Usuń
  10. Te chińskie ubrania, jedynie na zdjęciach wyglądają dobrze :)Na żywo to zwykłe szmaty, w których wstyd chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat Ty masz takie (chyba, że nawet nie masz nic z Shein i bazujesz na przypuszczeniach?), bo jak widać ja w moich nie wstydzę się chodzić, a to znaczy, że nie są szmatami ;-)

      Usuń
  11. Jak robisz paznokcie o takim kształcie?
    Ja przed chwilą próbowałam i chciałam prostokąty o owalnych bokach i nie wychodzą mi takie ;( Jak Ty je robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie z natury mają kwadratowy kształt, a jak chcę je skrócić to pilnikiem je po prostu opiłowuję - wolny brzeg na prosto a boki owalnie.

      Usuń
    2. spróbuję tak następnym razem jak podrossną trochę bo dzisiaj juz zrobiłam owalne ;)

      Usuń
  12. Super ciuchy :)
    Miłego dnia pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam mam pare pytan odnosnie zakupow na shein.com moglabys do mnei napisac na edU0@autograf.pl bylabym wdzieczna:) zestaw meega mi sie podoba swietne ciuchy i w tym uczesaniu swietnie wygladasz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu zawdzięczasz taka super opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nie mój styl ale Tobie świetnie w tej kurteczce :) wg ładne masz ciuszki a powiedz mi używasz dalej 4 long lashes? i jak? Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem w trakcie drugiego opakowania :) jakiś miesiąc temu moje rzęsy przechodziły kryzys i stały się trochę krótsze, a teraz znów rosną :) myślę, że jeśli odstawię to po prostu wrócą do swojej długości - bo to normalne - odżywka działa, gdy się ją nakłada na rosnące rzęsy. Natury się nie oszuka i nie da się zmienić na stałe długości własnych rzęs :)

      Usuń
  16. Czy te szpilki są wygodne? Bardzo ładne są!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio :) nie są najwygodniejsze na świecie (posiadam wygodniejsze pary), ale nie jest też źle ;-)

      Usuń
  17. Świetna stylizacja :) napisz coś więcej o tym peelingu kawowym, jaka jest jego pojemność/waga - na ile Ci wystarcza i czy wg Ciebie jest wart swojej ceny (wg mnie 59 zł to dość wygórowana cena jak za peeling kawowy..) ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz polecić coś na zaskórniki? może jakaś dobra maska oczyszczająca? chyba że nie masz takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale nic nie mogę polecić, bo nie używam. Stosuję jedynie maski nawilżające :)

      Usuń