niedziela, 5 lipca 2015

W roli głównej sukienka, na której dużo się dzieje! ;-)

Witam Was po raz pierwszy w lipcu! 

Jestem z tym osób, które uwielbiają, gdy jest gorąco, więc obecne upały w ogóle mi nie przeszkadzają! Wręcz przeciwnie - uwielbiam się wygrzewać i korzystać z uroków słońca (oczywiście z umiarem, bo przy tak wysokich temperaturach chyba nikt długo nie wytrzyma), Uwielbiam też opaloną skórę i to, że szykowanie się do wyjścia zajmuje zaledwie kilka minut a przy opalonej twarzy mogę śmiało rezygnować z podkładu i reszty ekipy - wystarczy podkreślenie brwi i rzęs, trochę bronzera i rozświetlacza. Gdy będę miała więcej czasu to przygotuję wpis z kosmetykami, których obecnie używam do makijażu :)

A póki co pokażę Wam mój dzisiejszy zestaw, złożony z minimalnej liczby "elementów" - bo tak na prawdę całą robotę robi wzorzysta, dopasowana sukienka (wygrzebana w lumpeksie ;-)) oraz czerwone szpilki z kokardami. Do tego moje ulubione okulary oraz spersonalizowana bransoletka z moimi inicjałami i gotowe!









Sukienka - SH
Szpilkiwww.sheinside.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - Rayban

Na uczelni sesja już za mną, wszystkie egzaminy i zaliczenia pozdawane. Teraz "tylko" muszę skupić się na pisaniu pracy w pod koniec miesiąca przede mną obrona. Także biorę się do roboty a Wam życzę udanego tygodnia! :)

22 komentarze:

  1. A ja za to myślę, że całą robotę w tej stylizacji robi Twoja idealna figura :) Jaki temat pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie co bys nie zalozyla bedziesz wygladac super ;)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja! "Zakochałam się" w butach! - kolor, fason, idalna szpilka... Odpowiednio wyprofilowane i wygodne??? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilka nie jest taka wysoka, jest w sam raz i są dobrze wyprofilowane ale prawy but mnie na pięcie obciera, ale myślę że to moja wina, bo kilka razy już te moje stopy zostały porządnie przez buty skrzywdzone :(

      Usuń
    2. Polecam podpiętkę do buta i problem z obcieraniem zniknie :)

      Usuń
  3. chyba pierwszy raz Justynko Twoja stylizacja kompletnie mi się nie spodobała... ;/ wieś tanćzy i śpiewa, kiczowato

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie wygladasz!! :))

    Justynko, to w takim razie czekam na post z Twoimi kosmetykami do makijazu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiecka wygląda jak od znanego projektanta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękną kobietą i pasowałby ci klasyczny styl, bo twoja uroda sama się obroni. Większość twoich butów to chińskie, pretensjonalne brzydactwa, tak jak np. w tym poście. Mimo to oglądam twoje zdjęcia, bo czasami coś trafia w mój gust. A czasami nie... Życie... Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałaś dopisać "moim zdaniem", bo to dla Ciebie są pretensjonalne brzydactwa a dla mnie są piękne ;-)

      Usuń
    2. To chyba oczywiste, że wyraziłam swoje zdanie? :) Karolina

      Usuń
  7. Czy ta bransoletka jest srebrna czy złoto - srebrna? Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tej bransoletki (ogniwa już mam wybrane tylko nie mogę sie zdecydować na jaką bazę postawić ). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy mogłabyś mi napisać coś więcej o tej bransoletce? Interesuje mnie jak prezentują się ogniwa w rzeczywistości (wiadomo, że na zdjęciach wszystko wygląda świetnie ), jak reaguje na wodę i czynniki zewnętrzne. Ja mam zamiar nosić ją na codzień a nie tylko od czasu do czasu dlatego mam nadzieję, że zda egzamin na 6 :) Bardzo proszę o Twoją opinię. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją od czterech dni więc ciężko mi jeszcze powiedzieć jak z wodą, czynnikami zewnętrznymi itp :) jeśli chcesz to napisz do mnie maila (justyna.cz93@o2.pl) to wyślę Ci szczegółowe zdjęcia :)

      Usuń
  9. Napisałam do Ciebie na maila. Proszę o w miarę szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd sukienka??

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że second hand ;-)

      Usuń