niedziela, 30 sierpnia 2015

Dwa luźne, letnie zestawy + pierwsze, jesienne nowości!

Uwielbiam lato i dla mnie mogłoby ono trwać przez większość roku! Ale jako, że musi jeszcze ustąpić miejsca jesieni, zimie i wiośnie, to powoli zaczęłam już przygotowania do zbliżającego się, jesiennego sezonu.


Breloczki, a po mojemu puszki-kłębuszki  Nie mogłam się im oprzeć! Patrzyły na mnie z co drugiego konta na Instagramie, ozdabiając torebki czy szlufki od spodni. Ale zamiast przepłacać w tych wszystkich internetowych butikach, gdzie ceny to ok 30-40 zł za sztukę, poszperałam trochę na Aliexpress i zamówiłam swoje futrzaczki  za ok 2,5$/szt ;-)


Frędzle, ahh te frędzle... Są już niemal wszędzie! Mam je na koszulce, mam również na narzutce... a teraz pojawiły się nawet na moich butach!




Zamszowa, luźna, ruda ramoneska z zamkami - kojarzy mi się ze złotą, polską jesienią (chyba przez kolor, który przypomina spadające liście). Będzie idealna na wczesną jesień!



Uwielbiam golfy! Świetnie sprawdzają się przy kurtkach, które są głębiej wykrojone przy dekolcie. W swojej szafie mam czarny, szary, kemowy, różowy.. ale brakowało mi jeszcze mojego obecnie ulubionego koloru, czyli coś a'la militarna zieleń.

New Look, 20 zł (przecena)


Ale jesień niech sobie spokojnie poczeka na swoją kolej... mamy jeszcze lato i zamierzam z niego korzystać! ;-)

Moje dzisiejsze zestawy (tak, liczba mnoga jest tu jak najbardziej na miejscu - bo zestawy będą dwa!) są w typowo letnim klimacie i z mocnymi, kolorowymi akcentami. Chociaż lubię eleganckie sukienki i szpilki (których w ostatnim czasie na blogu było raczej sporo), to najlepiej czuję w niezobowiązujących, luźnych, wygodnych stylizacjach, idealnie się sprawdzających na co dzień.

Spódnica i sportowe buty - czemu nie?! Ja do mojej nowej, asymetrycznej, dresowej spódnicy założyłam limonkowe Nike i śmiało mogłam śmigać na zakupy czy na dłuższy spacer :)






Koszulka - Zara (to kolejny kolor z moich ulubionych basic'ów!)
Buty - Nike (model Air Max Thea)
Torebka - Kazar
Bransoletka - www.edibazzar.pl
Okulary- Ray-Ban

W drugiej stylizacji połączyłam natomiast moje ulubione, jeansowe szorty ze starymi, poczciwymi workerami. Do tego założyłam zwykłą, białą koszulkę, a w pasie przewiązałam koszulę. Torebka listonoszka jest u mnie obowiązkowa, bo jest niewielka, ale pakowna i wygodna! Tym razem jednak ozdobiłam ją futrzakami (i zapewne teraz będę robić to częściej). Osobiście nie przepadam za typowo kobiecymi, delikatnymi zegarkami z niewielką tarczą i milionem diamencików. Jestem fanką dużych, męskich zegarków! Idealny znalazłam i podkradłam z kolekcji mojego faceta (na szczęście nie miał nic przeciwko ;-)) - czarna tarcza, złote detale i pasek z motywem moro - czego chcieć więcej?!  









Koszulka - H&M
Szorty - Bershka
Torebka - Kazar
Zegarek - Emporio Armani
Okulary - Ray-Ban

Więcej zestawów na dziś już nie mam ;-)

PS. We wtorek  z samego rana lecę na wakacje, więc ponownie "widzimy" się dopiero po moim powrocie! :)

36 komentarzy:

  1. Piękna opalenizna

    OdpowiedzUsuń
  2. botki i workery <3 !
    top z zary i bluzka z H&m i spódnica super <3 !

    udanwgo urlopu justynko, mam nadzieję że jesienią wybierzecie się z danielem do warszawy i może wtedy uda nam się spotkać

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje! I te buciki z fredzlami, właśnie poluje na podobne ;) udanych wakacji! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień już troszeczkę czuć, ranki i wieczory są chłodnawe ;) Podoba mi się koszulka z pierwszego zestawu, to chyba ten sam model co w ostatnim wpisie, tylko w innym kolorze :) Udanego wyjazdu, byłaś już kiedyś na takich egzotycznych wakacjach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak.. chociaż w czwartek grillowałam do późna i nadal było ciepło i przyjemnie :) co do koszulki - dokładnie tak. Mam ten sam model w kilku kolorach i noszę je bardzo często. A na wakacje wybieram się do Bułgarii, więc raczej nie są to jakieś egzotyczne wakacje :) byłam, owszem, nad morzem we Włoszech czy w Grecji, ale typowo egzotyczne wakacje jeszcze przede mną :)

      Usuń
  5. Cuuudnie 💖 tylko torebka koszmarna. Wygląda jak targowa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowy, klasyczny model Kazar, ja tam w niej nic targowego nie widzę ;-)
      PS. mam z targu, a raczej z bazaru, kilka bardzo fajnych torebek ;-)

      Usuń
    2. Ta torebka jest rewelacyjna!! Dodaje stylizacjom elegancji :))

      Zadowolona jestes z jej zakupu?

      Usuń
    3. Jestem z niej bardzo zadowolona, ale ma jeden minus - te złote elementy już się trochę porysowały i wytarły :(

      Usuń
    4. To szkoda :((
      Chcialam ja ostatnio kupic bo by za 199 zl (o ile dobrze pamietam), a Ty ile za nia zaplacilas?

      Usuń
  6. Strasznie podobaja mi sie wlasnie takie stylizacje: szorty + botki :)) ale osobiscie raczej bym sie tak nie ubrala, szczegolnie w upaly poniewaz wstydzilabym sie pozniej sciagnac te buty przy ludziach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tych butów nie ma potrzeby się wstydzić, bo całe są w dziurki, więc są przewiewne :)

      Usuń
  7. Wrzucaj zdjecia z wakacji na Instagram :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała internet, to oczywiście będę :)

      Usuń
  8. Wczoraj byłam w Szklarskiej Porębie i te kuleczki z naturalnego futra królika były po 10 zł. Skusiłam się jednak na klasyczny ogon w chabrowym kolorze za 12 zł.
    Teraz żałuję, że nie wzięłam tych kulek. Stąd moje pytanie, jak z jakością - futerko jest miękkie czy sztywne i wygląda na sztuczne? Czy przesyłka jest darmowa i ile oczekuje się na paczkę?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na futrach nie znam i powiem szczerze, że mam nadzieję, że za te 2,5$ to nie jest prawdziwe futerko... moje puszki są naprawdę bardzo dobrej jakości, jak na taką cenę aż bardzo dobrej bym powiedziała, są mięciutkie i wyglądają bardzo prawdziwie. Na Aliexpress u wielu sprzedawców jest darmowa przesyłka i u tego też była. A paczka przyszła po ponad tygodniu :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za odpowiedź - bardzo szybko otrzymałaś paczkę.
      Obawiam się, że mogą być prawdziwe, bo królicze ogony u nas w górach są po 10 zł. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. A powiedz proszę gdzie mogę kupić taki top zara w tylu kolorach.. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nigdzie indziej niż w Zarze ich nie widziałam ;-)

      Usuń
  10. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku Emotikon smile Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Powiedz mi skąd bierzesz pomysły, z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej Emotikon smile Muszę Cię obserwować obowiązkowo Emotikon smile

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca Emotikon smile
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! :) co do pomysłów - osoby, które obserwuję na Instagramie są dla mnie bardzo inspirujące!

      Usuń
  11. Jesteś mega ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam pytanie trochę z innej beczki :) co robisz w wolnym czasie, gdy np masz cały dzień wolny, może masz jakieś ciekawe hobby, któremu poświęcasz wolne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy :) przede wszystkim spędzam czas z rodziną (np. odwiedzam dziadków) i z moim mężczyzną. Zazwyczaj nadrabiam też wtedy zaległości - odpisuję na wiadomości i komentarze, zaglądam co u moich wirtualnych znajomych słychać. Raczej nie robię nic nadzwyczajnego :)

      Usuń
  13. Zestawy faktycznie świetne na lato, ale chyba w tym roku w Polsce nie będzie się dało ich nosić :( Co do jesiennych nowości - te botki są cudowne - frędzle to zdecydowanie trend tegorocznej jesieni :)

    Życzę udanych wakacji, a po powrocie zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Botki z frędzlami rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podaj proszę link do Aliexpress .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w wyszukiwarkę 'fur pendant' i wyskoczy mnóstwo puszków

      Usuń
  16. Kiedy nowy post Justynka? A czy zrobisz post w Waszych wakacji?

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post dodam, jak się pogoda lepsza zrobi, bo póki co jest u mnie szaro, zimno i ciemno :( a z wakacji wrzucę kilka zdjęć, chociaż niektóre są już na Instagramie.

      Usuń
  17. Hej Justyna. Mam pytanko. Strasznie mi się podoba twoja spódnica dresowe na skos szara. Gdzie ja mogę kupić bo wszędzie widzę proste a ta jest prześliczna na skos. Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam cie cieplutko.
    ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest projektu Anny Curyło - www.curyloproject.pl :)

      Usuń
  18. Dziękuję Ci bardzo za info. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście ta informacja jest podana ;)

      Usuń