poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Dziury, koronki i rozcięcia... + trochę zimy w lecie!

Jeszcze niedawno pisałam do Was "witam po raz pierwszy w lipcu" a tu już mamy sierpień! Czas leci jak szalony, a ja mam wrażenie, że z roku na rok wakacje mijają coraz szybciej, a lato jeszcze dobrze nie zdąży się pojawić, a już na siłę próbuje się wcisnąć jesień...

Pomimo upalnych dni (których jak dla mnie w tym roku było jeszcze zdecydowanie za mało!), wieczory są dość chłodne. Mój dzisiejszy zestaw, z dziurawymi jeansami podszytymi koronką, jest minimalistyczną, nieskomplikowaną propozycją na letnie, wieczorne wyjście.






Bluzka - www.lilonka.pl
Torba - H&M
Bransoletka - www.edibazzar.pl
Pierścionek - Apart

Na koniec kilka zdjęć w całkiem innym klimacie ;-)
Trochę mnie to przeraża, że co roku na półmetku wakacji w sklepach pojawiają się już kolekcje jesienne. Jeszcze człowiek dobrze lata nie poczuł, a już mu witryny sklepowe przypominają o kaloszach, szalikach i czapkach... Butiki internetowe również zaopatrują się już w grubszą odzież, a ja miałam ostatnio okazję trochę w tym uczestniczyć. Poniżej kilka moich propozycji na chłodniejsze dni z kolorowymi kurtkami w roli głównej :)







To oczywiście tylko mały, zimowy epizod na moim blogu ;-) następnym razem widzimy się w letnim wydaniu!

33 komentarze:

  1. Kochana co masz na ustach ta czerwoną szminkę na Twojej stylizacji? Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka z Makeup Academy (MUA), odcień Scarlet Siren :)

      Usuń
    2. Kochana a gdzie ją dostanę w jakiej drogeri i jaka cena?

      Usuń
    3. Ja swoją kupiłam w cocolita.pl za parę złotych :)

      Usuń
    4. Dziękuje Justynko za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Hej! Zdradzisz ile kosztowala torebka z h&m? Kupowalas ja niedawno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest z wiosennej kolekcji i kosztowała 150 zł :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja ! gdzie można dostać te kurtki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma ich w ofercie, ale będą na aukcjach u tego sprzedającego http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36432854 :)

      Usuń
    2. Jednak są na drugim koncie tego sprzedającego, tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=11310887 :)

      Usuń
    3. Hallo nie ma tych kurtek niestety na tych stronach co podalas :(

      Usuń
  4. Skąd masz te śliczne kurteczki z krata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjeciach jest podana nazwa allegrowicza :))

      Usuń
    2. Dokładnie ;-) nazwa allegrowicza to lala_pl ale jeszcze nie ma tych kurtek w ofercie :) http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36432854

      Usuń
    3. Dziewczyny kurtki jednak są u tego allegrowicza, ale na drugim koncie, o tutaj:http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=11310887 :)

      Usuń
  5. Justynko, jakiego kremu uzywasz pod podklad? Czy masz jakis sprawdzony, godny polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna stosuję i polecam Oeparol Hydrosense - odżywczy krem nawilżający :)

      Usuń
  6. Jaki masz rozmiar spodni z koronką? tez jestem takim chudzielcem jak Ty nie wiem jaki rozmiar będzie lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdradź proszę jaki biustonosz pod taką bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam zamiar zapolować w tym tygodniu na wyprzedażach na letnie rzeczy, skoro sklepy już myślą o jesieni :) Nie wyjeżdżasz nigdzie w te wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jadę na kilka dni do Warszawy ale tak typowo wakacyjnie to przeglądam oferty wczasów na przełom sierpnia i września :)

      Usuń
  9. Hej możesz podać nr ref. okularów z ostatniego posta - czarne cena 20 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. seledynowe nike na zdjeciu sa mega...napisz prosze jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecasz tego sprzedawce i jego produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak myślisz, skoro pokazuję je na blogu? :)

      Usuń
  12. Jak robisz ten sportowy tzw. koński ogon, że tak ładnie sterczy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Związuję włosy, trzymając głowę w dół ;-)

      Usuń