piątek, 14 sierpnia 2015

Postaw na kolor: czerwień!

Dzisiaj kolejny post z serii tych krótkich, zwięzłych i na temat ;-)

Spódnic nie noszę zbyt często (wolę sukienki), ale od czasu do czasu lubię taką odmianę. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na totalny minimalizm (jeśli chodzi o elementy stroju) a główną rolę odgrywa w niej kolor. Gładką, ciemną, ołówkową spódnicę połączyłam z czerwoną bluzką i szpilkami. Do tego dodałam duże okulary i nienachalną biżuterię.







Bluzka - Zara (to najlepsze bluzki typu basic, jakie znam!)
Spódnica - Pull&Bear
Okulary - Reserved
Zegarek - www.edibazzar.pl
Bransoletka - www.maybeme.pl

Miało być krótko - no i jest! ;-)

Udanego i słonecznego weekendu wszystkim życzę! Ja swój zamierzam spędzić w gronie rodzinnym :)

25 komentarzy:

  1. Fajny zestaw! Co do topów basic z Zary całkowicie się zgadzam, mam chyba z 7 kolorów. Nic się nie spierają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu rozpoznałam, że to top z Zary :) świetnie się układają :) Cała stylizacja genialna, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem za chuda jesteś... a sama stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem nie jestem ;-)

      Usuń
    2. A jeśli mogę wtrącić swoje zdanie to uważam że wyglądasz idealnie :-)

      Usuń
  4. A moim zdaniem jesteś ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale z tym też się nie zgodzę :)

      Usuń
  5. Justynko śledzę Cię od czasów pingera. Wszystkie Twe stylizacje uwielbiam i jak coś podpatrzę to to wykorzystuję u siebie. Normalnie uwielbiam Cię chociaż się nie znamy. I dzięki, że nie tylko zalogowane osoby mogą dodawać komentarze.
    Chxiałabym Ci się zapytać o ten silikonowy biustonosz? Trzyma się? Jak są upały nie odkleja się? Jaki rozmar wybrać? Taki jak zazwyczaj noszę? We wrześniu idę na wesele i sukienkę mam z koronkowym tyłem. Będę szczęśliwa jak mi odpiszesz. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, bardzo mi miło! :)
      Co do biustonosza - przy takich normalnych temperaturach (powiedzmy do ok 25 stopni) trzyma się bardzo dobrze (miałam go dwa razy na weselu właśnie przy podobnej temperaturze i spisał się idealnie) natomiast przy obecnych upałach niestety nie daje rady i może się odkleić. Miseczki są dość małe, więc radziłabym wybrać rozmiar większy, niż normalnie nosisz :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! :) Chyba zamówię sobie. W końcu nie kosztuje majątek, ale na zabezpieczenie muszę jeszcze pomyśleć o czymś innym. :)

      Usuń
    3. Ja kupuję biustonosz silikonowy stacjonarnie w sklepie z bielizną :)

      Usuń
  6. Czerwony to mój ulubiony kolor :) Często piszesz, że spędzasz czas z rodziną, widać że jesteś rodzinną osobą. Chciałabyś mieć kiedyś swoją, dużą rodzinę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem bardzo rodzinna i spędzam dużo czasu ze swoją rodziną oraz z rodziną mojego mężczyzny. Natomiast szczerze mówiąc nie przepadam za dziećmi (oprócz "moich" maluchów ;-)) i zastanawiam się nad posiadaniem własnego. Jeśli już się zdecyduję, to nie szybciej niż za jakieś 8 lat i na nie więcej niż jedno, góra dwójkę... :)

      Usuń
    2. A dlaczego nie przepadasz za dziecmi? Jesli mozna wiedziec oczywiscie :))

      Usuń
    3. Są ludzie, którzy nie lubią zwierząt. Są też tacy, którzy nie lubią dzieci i ja jestem właśnie w tej drugiej grupie ;-)

      Usuń
  7. Czasami powinnaś ugryźć się w język...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o rozwinięcie tej porady... ;-)

      Usuń
    2. Chyba anonimowi chodziło o to, że nie lubisz dzieci, a przecież nie każdy musi je lubić czy mieć. To jest osobista sprawa każdego człowieka i nic nikomu do tego. Pewnie to jakaś sfrustrowana matka- Polka z min. sześciorgiem dzieci ;)

      Usuń
  8. Kiedy nowy post? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej cenie są te bokserki?:)
    *jak zawsze idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie mają kroju bokserek, z tyłu nie są wycięte :) i kosztują 40 zł

      Usuń
  10. Hey widać również że masz fajnny model stanika bardzo ładnie modeluje biust
    Zdradz proszę z jakiej firmy korzystasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mam na sobie biustonosz no name, który w ciemno kupiła mi mama ;-)

      Usuń