poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Sukienka x 2, czyli black & red!

W ostatnim czasie przeprosiłam się z sukienkami, szpilkami i całą tą resztą! ;-)

Teraz częściej zakładam coś elegantszego, ale czuję, że nie potrwa to długo... tęsknię już za moimi szortami i kolorowymi, sportowymi butami, więc zapewne następnym razem zobaczymy się już bardziej "po mojemu" :)

A tymczasem mam na dziś dwa zestawy z sukienkami w kombinacji black & red!

Nigdy bym nie pomyślała, że przy moim wzroście zdecyduję się na sukienkę midi, ale, jako że kobieta zmienną jest, to zaryzykowałam i spróbowałam :)




Sukienkawww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Szpilkiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Biżuteria - Apart

W drugim zestawie pierwsze skrzypce gra luźna, czerwona sukienka. No i nie da się ukryć, że kapelusz z wielkim rondem również (potraktujcie go tak trochę z przymrużeniem oka ;-))
Do tego dołożyłam wysokie sandały i trochę biżuterii, która, jak dla mnie, robi zawsze największą robotę.





Sukienka - H&M (kupiona w SH ;-))
Szpilkiwww.czasnabuty.pl/?affiliate=justynna
Kapelusz - Reserved
Bżuteria - www.oasap.com, Primark

W następnym poście, zgodnie z obietnicą, napiszę co nieco o kolorowych kosmetykach, które obecnie goszczą w mojej letniej kosmetyczce :)

34 komentarze:

  1. Nie pasuje Ci ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydaje, że niestety nieładnie w nim wyglądasz. Ale cała reszta super ;)

      Usuń
  2. Kiedyś pisalas ze latem nie używasz samoopalacza,ze to naturalna opalenizna a tu nogi masz ciemno brązowe a dlonie i ręce białe.moze to efekt zdjecia.a jak to opalenizna to jak to robisz ze tak dlugo nie blednie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też jest - nie widzę sensu stosowania samoopalacza, gdy jest piękne słońce. Dłonie i twarz bardzo słabo mi się opalają, zawsze są jaśniejsze od reszty. Co do tego, że nie blednę - mocno nawilżam ciało i korzystam ze słońca, kiedy tylko jest i kiedy mam na to czas ;-)

      Usuń
    2. mi się wydaje, że ręce się wydają bledsze bo pokazałaś je od tej wewnętrznej strony. Zawsze sa tam jaśniejsze niż reszta.
      Na ostatniej fotce widać, że nie ma takiej różnicy między nogami a ręką

      Usuń
  3. Czerwona trochę jak koszula nocna ;) absolutnie nie w moim stylu śle ładnie podkreśla opaleniznę. Za to czarna mega! Seksownie w niej wyglądasz. Figurę to ty masz ze ho ho

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz figurę Dziewczyno ! Zazdroszcze ;) a czarna sukienka jest piękna! W niej Ci ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna sukienka jest obledna. sukienka midi bardzo Ci pasuje :)


    Zapraszam do mnie squeakislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kosztowala ta sukienka w SH? Jest piekna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, w nastepnym poscie napisz koniecznie o kosmetykach ktorych uzywasz do pielegnacji twarzy, podkladach ktorych uzywasz i jaki polecasz puder :)) mozna liczyc na taki post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kosmetykach do pielęgnacji już pisałam, przejrzyj proszę starsze posty (z tym, że obecnie nie używam już kwasów ani rollera, bo przy słońcu jest to wykluczone). O kosmetykach kolorowych też już wspominałam, ale wiadomo, że co chwilę coś się zmienia, coś dokupię, wypróbuję coś nowego.. więc w następnym poście będzie moja obecna kolorówka :)

      Usuń
  8. Justynko, Ty masz tak rewelacyjna figure, ze co bys nie zalozyla to i tak bedziesz wygladala przepieknie! :))

    Te szpilki sa wygodne? Bo sa bardzo ladne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to te sandały, chociaż sporo wyższe, są wygodniejsze od tych bordowych, bo mają platformę :)

      Usuń
  9. Podobają mi się szpilki z pierwszego zestawu :) Ile czasu zajmuje Ci zrobienie makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, ile mam na niego czasu :) bo jeśli się spieszę, to i w 10 minut jestem gotowa. Natomiast jeśli mam sporo czasu, to schodzi mi około pół godziny :)

      Usuń
  10. Czy moge wiedziec co uzywasz do wlosow ze sa tak dobrze wyprostowane i tak pieknie sie blyszcza?

    Bede Ci wdzieczna za odpowiedz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z natury proste włosy, więc wystarczy mi dwa razy przeciągnąć prostownicą, żeby mieć takie "druty" ;) jeśli chodzi o kosmetyki, to obecnie używam maski do włosów Botox z Kallos, spray Tresemme, serum po słońcu z Kiko i olej arganowy na końcówki (oczywiście nie wszystko na raz, bo przy moich cienkich włosach to po takiej mieszance miałabym już je całkiem oklapnięte ;))

      Usuń
    2. O właśnie chce kupić maskę z kallosa. Mogłabyś jakąś polecić? Mam normalne wlosy.

      Usuń
    3. Ja używam Botox, Crema al Latte i Algae, wszystkie trzy bardzo lubię :) ale wiadomo, że nie każdym włosom podejdzie to samo.

      Usuń
  11. sukienka czerwona fajna, ale nie jest za duza na ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bym jej nie kupiła, gdybym uważała, że jest za duża.. ;-)

      Usuń
  12. Wygladasz bardzo powaznie. To chyba te miny dodaja Ci lat, w ogole sie nie usmiechasz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bo nie cierpię szczerzenia się do aparatu ;-)

      Usuń
  13. W jaki sposób nakładasz samoopalacz na dłonie? Nie odcinają się od reszty, nie ma smug, piękna opalenizna. U mnie zawsze to wygląda źle - albo białe albo "brudne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest to naturalna, słoneczna opalenizna ;-)

      Usuń
  14. Masz długie rzęsy z natury czy jest to raczej zasługa odżywek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to i to: z natury mam dość długie a dodatkowo stosuję odżywkę Long 4 Lashes

      Usuń
  15. Kiedy nowy post? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby był jeszcze dzisiaj :)

      Usuń
  16. o jej <3 zakochałam się w tej czarnej, muszę ją mieć ! mogłabyś podać link do tego cudeńka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.shein.com/Black-Spaghetti-Strap-Cut-Cut-Dress-p-214076-cat-1727.html proszę :)

      Usuń
  17. Piękna ta czarna sukienka. Serioo: ))

    OdpowiedzUsuń