poniedziałek, 14 września 2015

3 w 1 - wakacyjne wspomnienia, militarne barwy, zimowy klimat!

Witam Was po raz pierwszy we wrześniu!

Jak ten czas szybko leci... minął już prawie tydzień, odkąd wróciłam z wczasów. W Bułgarii byłam po raz pierwszy i przyznam szczerze, że jestem zachwycona. W hotelu panowała świetna atmosfera, obsługa była bardzo sympatyczna (z niektórymi osobami do teraz mam kontakt :)), a jedzenie różnorodne i smaczne (o drinkach nie wspominając! ;)). Również bułgarska plaża mnie zauroczyła - gorące, czyste morze i delikatny piasek - czego chcieć więcej? Udało nam się też trafić na idealną pogodę, co było kluczowym czynnikiem udanego wyjazdu. Niestety to błogie lenistwo szybko dobiegło końca, bo przecież na wakacjach tydzień leci dużo szybciej niż podczas życia codziennego..
Jednak wspomnienia i zdjęcia pozostają na długo :)









Jednak czas wrócić na ziemię, a skąpe bikini zamienić na długie spodnie i marynarkę - bo tak właśnie wygląda dzisiejsza (a raczej wczorajsza, niedzielna, czyli obiadowo-zakupowo-"kościołowa" ;-)) stylizacja. Militarna zieleń to obecnie mój ulubiony kolor, w który najczęściej zaopatruję teraz swoją jesienną garderobę. I dominuje ona również w poniższej stylizacji, w towarzystwie bieli i szarości. 







Marynarka - Mohito
Spodnie - Bershka
Koszulka - Zara
Torba - H&M
Zegarek - Armani
Breloczek - www.aliexpress.com

Początek postu był typowo letni, natomiast koniec wpisu będzie w zimowym klimacie - żeby nie było tu zbyt monotonnie ;-) 

Wszystkie sklepy (zarówno te stacjonarne jak i internetowe) szykują już kolekcje zimowe. Ja, po raz kolejny, miałam przyjemność uczestniczyć w takich właśnie przygotowaniach. Pokażę Wam więc kilka moich propozycji na zimowe zestawy, w których dominują mocne, energetyczne kolory! :)

(wszystkie kurtki są/będą w sprzedaży na Allegro, u użytkownika 'topubrania_pl' http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=76033&order=td&us_id=11310887)






Na dzisiaj to już wszystko.
Następnym razem podzielę się z Wami moimi kolejnymi, jesiennymi nowościami!

21 komentarzy:

  1. Dawno kupowałas te spodnie z bershka?? Około ile kosztują? Szukam właśnie takich, są super :-) ps świetny Look 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiosenna kolekcja, kupiłam je w kwietniu i zapłaciłam 100 zł, a później widziałam, że były przecenione na 60 :)

      Usuń
  2. Jaki rozmiar limonkowej kurtki masz na sobie? Na allegro są dostępne od rozmiaru M :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja mam właśnie M na sobie, bo dopiero od tego rozmiaru są dostępne, ale są malutkie jak na M (a normalnie noszę XS) :)
      (szczególnie w porównaniu z poprzednią partią podobnych kurtek, gdzie S była dużo większa niż z tych M)

      Usuń
  3. Podobają mi się te asymetryczne kurteczki, szczególnie ta różowa :) Ciepłe są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to takie typowe, zimowe puchówki :)

      Usuń
  4. Czyli jak nosze rozmiar M to powinnam zamowic L ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to M będzie zdecydowanie za małe, ale popatrz dokładnie na wymiary :)

      Usuń
  5. Cudna fotorelacja, ta biała góra od stroju jest genialna. Co do stylizacji , jest przepiękna. Lubię takie klimaty, a te wszystkie propozycje zimowe umieściłabym w swojej szafie, właśnie jestem na tropie poszukiwania idealnej kurtki na zimę ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skad takie piękne okulary ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, te ubrania po prostu idealnie na Tobie leżą! A co do Bułgarii, to ja nie byłam taka zachwycona, szczególnie porównując ją do Chorwacji czy Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Chorwacji nie byłam, ale we Włoszech tak (nad Adriatykiem) i plaża w Słonecznym Brzegu (szczególnie pod względem morza) bardziej mi się spodobała :)

      Usuń
  8. Która kurtka lepiej leży ta limonkowa czy oliwkowa którą jeszcze miałaś na stronie allegro? Bo mi się osobiście wydaje że ta limonkowa jest lepiej uszyta. Pytam bo jestem aktualnie na kupnie takiej? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyte są tak samo dobrze, różnią się rozmiarówką - oliwkowa (bardziej zielona) w rozmiarze S jest większa od limonkowej w rozmiarze M

      Usuń
  9. Kochana, ja tak trochę z innej beczki .:)
    Przeszukałam dużo Twoich postów ale nie mogę znaleźć niestety.. a wiem,że już o tym pisałaś ..

    Gdzie jest ten bazarek w Warszawie gdzie zawsze kupujesz ubranka ? ;>

    Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest on na ul. Bakalarskiej :) ostatnim razem, gdy byłam w Warszawie, pojechałam też na Marywilską - wybór większy, ale i ceny wyższe

      Usuń
  10. Kochana, czy na jakieś Twoje hasło mamy zniżkę do topubrania_pl ?? :D pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gdzie kupiłaś te śliczne brązowe buciki ?:) Czy są wygodne? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń