środa, 16 września 2015

Frędzle, dziury i futerko oraz jesienne nowości!

Wiele razy wspominałam już na blogu, jak bardzo kocham lato. Byłabym najszczęśliwsza, gdyby wysokie temperatury i słońce towarzyszyły mi przez większość roku. Jednak jesień też ma swoje uroki! Gdy mamy do czynienia z tzw. polską, złotą jesienią, to odejście lata nie jest takie złe. Przyjemnie jest wybrać się na długi spacer, wśród kolorowych liści, kasztanów i żołędzi (szczególnie lubię jesienne spacery do pobliskiego parku, w towarzystwie mojego kochanego dziadzia!) a wieczory spędzać z lampką wina przy kominku..
Lubię też jesienne zakupy, bo naprawdę jest w czym wybierać. Swetry, kardigany, botki.. tak, to zdecydowanie kolejny przyjemny aspekt jesieni! ;-)


Kompletowanie garderoby zaczynam przede wszystkim od butów, do których mam dużą słabość. Tym razem skusiłam się na botki: na co dzień wybrałam szare, zamszowe, natomiast na większe wyjścia postawiłam na czarne szpilki z frędzlami.

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Zaopatrzyłam się również w nowe sukienki. Pierwsza z nich jest czarna, obcisła, ze złotymi guzikami - typowa, elegancka 'mała czarna'. Druga to luźna sukienka z falbanką, którą oczami wyobraźni widzę w połączeniu ramoneską, zakolanówkami i oficerkami.

www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

 www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy


Jak powszechnie wiadomo, swetry rządzą w sezonie jesienno-zimowym. Tym razem klasyczne, krótkie modele zostały zastąpione długimi kardiganami. Odkąd pojawiły się one w ofercie wielu butików,  zwróciły moją uwagę. Jednak, ze względu na mój niski wzrost, długo zwlekałam z kupnem. Po obejrzeniu wielu inspiracji postanowiłam zaryzykować i skusić się na swój pierwszy, dłuuuuugi kardigan. W dzisiejszej stylizacji zestawiłam go z moimi ulubionymi, jeansowymi szortami oraz z botkami z frędzlami. Futrzany brelok to ostatnio mój ulubiony dodatek, nie tylko do torebki.







Kardigan -  www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Szorty - Bershka
Koszulka - Zara
Botki - www.pantofelek24.pl
Breloczek - www.aliexpress.com
Zegarek - Armani

Na koniec mam dla Was informację!


W związku z dużym zainteresowaniem i wieloma pytaniami o kurtki ze sklepu Topubrania:

https://www.facebook.com/topubraniapl-412901502140773/timeline/
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=76033&order=td&us_id=11310887

Wynegocjowałam rabat dla moich czytelników! :)

Jeśli chcecie otrzymać 15% zniżki, wystarczy, że składając zamówienie, zamiast tradycyjnie klikać na Allegro "kup teraz", napiszecie maila na adres topubrania@interia.pl i składając zamówienie drogą mailową, podacie hasło "od Justyny"!
Miłych zakupów życzę, a ja już wybrałam swój model kurtki, w której będę stawiać czoła zimie! ;-)

34 komentarze:

  1. Świetne te botki z frędzlami! A w zestawie prezentujesz się zjawiskowo, świetny kardigan, zdecydowanie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Trochę się bałam, czy taki kurdupel nie będzie się o niego potykał, ale na szczęście nie jest aż taki długi!

      Usuń
  2. Łooo ta czarna sukienka jest genialna, brakuje jej tylko takich pagonów na ramionach i bosko. Taki militarny styl mi sie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka z vubu to sukienka czy ta tunika, która mozna nosic jako sukienkę ? Pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest jako tunika ale tam nad falbankami, w pasie, jest gumka, dzięki której można regulować długość :) więc dla mnie jest to zdecydowanie sukienka

      Usuń
    2. Kurcze, bo jest identyczna ale figuruje jako sukienka i nie wiem co mam zrobić.. ;/

      Usuń
  4. a ile masz wzrostu? bo też chcialam zamówić tą sukienke z vubu ale boje się czy nie będzie za krótka? i który rozmiar masz :) z góry dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe 158 cm ;-) ona ma regulowaną długość, bo jest luźna i w pasie ma gumkę, więc tą falbankę można trochę obniżać lub podwyższać. Ja mam rozmiar uniwersalny, bo jak zamawiałam, to nie było jeszcze w ofercie tych z rozmiarami, pojawiły się kilka dni później :) moja to jest ta http://www.vubu.pl/product-pol-64026-Szara-tunika-z-falbanka.html

      Usuń
  5. Super jak zawsze:) Zaciekawiłaś mnie tym kardiganem szarym. Ja też jestem malutka i chudziutka i omijałam zawsze szerokim łukiem takie swetry, ale ten nieźle się prezentuje. Widziałam na stronie, że jest to rozmiar uniwersalny . Nie spada Ci z ramion np. i jak z jakością ? Jest prześwitujący? Ciepły? Nigdy nie zamawiałam z tej strony dlatego proszę doradź coś:) Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spada mi, jest dość wąski w ramionach. Nie jest za ciepły, bo to nie gruby sweter a raczej narzutka, w typie cienkiego swetra :) Na moich zdjęciach widać z bliska materiał - nie jest prześwitujący. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  6. Justynko a Ty którą wybrałaś kurtkę na zimę? pozdrawiam twoja czytelniczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asymetryczną, limonkową :) zastanawiałam się też nad różową, ale mam już jedną zimową kurtkę w kolorze mocnego różu, więc limonka wygrała :)

      Usuń
    2. Tą limonkową co jest na ostatnim zdjęciu? A powiedz mi jakie one są szerokie bardzo? jaki na ciebie rozmiar jest dobry?

      Usuń
    3. Tak. Poczytaj proszę komentarze pod wcześniejszym postem, tam pisałam na temat rozmiarówki :)

      Usuń
  7. Piękne kolczyki, gdzie można je zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te od sióstr Mannei http://sinbymannei.com/pl :)

      Usuń
  8. Nie wiem czy juz pisalas o serum przyspieszajacym wzrost rzes 4 long lashes. Byc moze ja przeoczylam ten watek 😊 chociaz widzialam ze go używasz...
    Wlasnie zakupilam ten produkt i jestem ciekawa twojej opini.
    Czy jestes z niego zadowolona czy efekty sa BARDZO widoczne i czy dlugo sie utrzymuja? Itp.? Z gory dziekuje za odpowiedz...
    Pozdrawiam...😊
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że widoczność efektów to bardzo indywidualna sprawa. Każdy ma inne rzęsy i inaczej reaguje na takie preparaty. Ja z natury mam dość długie rzęsy, ale po tym serum urosły mi jeszcze dłuższe (znajomi często pytają, czy mam sztuczne, a to chyba najlepszy dowód skuteczności L4L :)). Ale nie ma co się oszukiwać - efekty są, dopóki serum stosujesz. Gdy przestaniesz, rzęsy wrócą do swojego pierwotnego stanu, bo L4L stosuje się zewnętrznie, na istniejące już rzęsy, więc nie jest możliwa trwała zmiana natury rzęs i wywarcie wpływu na te, które wyrosną w przyszłości ;-)

      Usuń
  9. widac ze uzywasz saoopalacza a wszystkim wciskasz ze niby taka opalona jestes,nie mowie ze samoopalacz jest zly ale po co te sciemy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że robisz sobie jaja? ;-) to, że Ciebie słońce "nie łapie" nie oznacza, że innych też i że nawet w lecie muszą się smarować, żeby mieć ciemniejszą skórę.
      PS. Po czym, wg Ciebie ekspercie, widać że używam w lecie samoopalacz? Chętnie się dowiem :)

      Usuń
    2. widac na zdjeciu na nadgarstku ze zlotym listkiem:D na insta:) reka az pmaranczowa,ale ok,kto co lubi:) pozdrawiam wielka modelke :)

      Usuń
    3. Poczytaj najpierw o takim pojęciu jak "filtry na zdjęciu" a później bierz się za ekspercką ocenę ;-)
      PS. Uwielbiam, gdy ktoś ma o mnie większą wiedzę niż ja sama!

      Usuń
    4. współczuje wielkimi LITERAMI :) widać że ludzie w ogóle nie czytają postów tylko przeglądają zdjęcia i wypatrują mankamentów u Ciebie, jakiś plam :) lato mieliśmy w tym roku wyjątkowo bardzo gorące, miałaś wakacje, urlop w Bułgarii całkiem niedawno, czasem stosujesz fakebake a ludzie będą wymyślać Bóg wie co : )

      Usuń
  10. Justynko a może zrobiłabyś post na temat perfum jakie lubisz albo polecasz :) chetnie sie dowiem jak pachnie taka elegancka kobietka jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest to temat bardzo zwięzły, więc nie byłoby o czym robić posta! :) Na co dzień używam Calvin Klein IN2U, a w torebce zawsze mam małą buteleczkę Zara Black. Lubię słodkie zapachy, podoba mi się też Versace Bright Crystal (czasem podkradam mamie :)) i Miss Dior Cherie.

      Usuń
  11. Podoba mi się twój gust, ale widac ze nie jestes pewna siebie tak do konca bo na 95% zdjec masz okulary i wogle sie nie usmiechasz! Musisz to koniecznie zmienic, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego to już ludzie nie wymyślą, ze zdjęć próbują czytać w osobowości! Ten blog mnie z dnia na dzień coraz bardziej zaskakuje! Mam okulary, bo robię zdjęcia, gdy świeci słońce - więc wolę mieć na nosie okulary niż zmrużone oczy! A na zdjęciach nie uśmiecham się (albo inaczej - robię to niezbyt często), bo nie lubię szczerzenia się do aparatu, wiele razy to już podkreślałam ;-)

      Usuń
    2. Ok wporzadku ale jak robisz selfie do lustra to na wiekszosci tez masz okulary :)

      Usuń
    3. Ja bym powiedziała, że tak na połowie mniej więcej :P

      Usuń
  12. Justyna ile czekałaś na przesyłkę z aliexpress?

    OdpowiedzUsuń