sobota, 19 września 2015

Mała szara i (prawie) nic więcej!

Dzisiejszy post będzie bardzo zwięzły!

Generalnie, to pojawiam się tutaj dzisiaj, aby Wam donieść, że w Terranova są teraz świetne sukienki! Dawno już nie byłam w żadnym sklepie, dlatego dwa dni temu wybrałam się na mały spacer po galerii. Jakież było moje zdziwienie, gdy w takim niepozornym miejscu jak Terranova znalazłam idealne sukienki na jesień, za, uwaga, 25 zł! (powiem Wam więcej - zakupy robiłam razem z koleżanką i jako, że obowiązuje tam teraz promocja 3 w cenie 2, to sukienki wyniosły nas 17 zł za sztukę!).


Zgodnie z prognozami pogody, od jutra ma nastąpić znaczne ochłodzenie, więc jest to ostatnia okazja, aby wystąpić w tej sukience solo. Ale to nie problem - następnym razem planuję ją zestawić z kozakami za kolano i z długim płaszczem lub swetrem. Dzisiaj natomiast postawiłam na totalny minimalizm i oszczędność w dodatkach.









Sukienka  - Terranova
Torebka - bazarek
Okulary - kupione w Bułgarii
Zegarek - www.edibazzar.pl

Miłego weekendu Wam życzę! 

38 komentarzy:

  1. Bardzo nie ładnie się układa na figurze ta sukienka a jesteś idealna jeśli chodzi o kształty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, że dla mnie układa się ona idealnie! :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą Justyna. Sukienka układa się na Tobie IDEALNIE! A te anonimowe zazdrośnice.... Masakra.... Dzięki za info o sukience. Jutro biegnę ją kupić:)))

      Usuń
    3. Nikomu nic. Nie zazdroszczę, mówię jak ha to widzę i tyle. Pozdrawiam i również jestem fanka Justyny ale tym razem jestem na nie . Proste

      Usuń
  2. Jesteś ideałem kobiety pod względów figury! Czy ta sukienka nie jest cienka? Taka na lato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest normalna, bawełniana. Do czarnych rajstop na jesień będzie w sam raz :)

      Usuń
  3. Beznadziejna sukienka, widziałam ją 5 zł bym nie zapłaciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, aby ktokolwiek kazał Ci to robić ;-)

      Usuń
  4. Co robisz że masz tak cudowna figurę ?????? ja próbuje schudnąć bezskutecznie, proszę doradzi cos.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Co robisz masz tak cudowna figurę?????? Ja próbuje schudnąć bezskutecznie, proszę doradz cos ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli miałabym taką figurkę to na pewno bym ją założyła!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie uklada sie ta sukienka :) lubie jak ktos dzieli sie wlasnie takimi okazjami :) jutro lece po nia do sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Grrr dziś byłam w terranovie i nie było ich już :( aaa takie ładne <3 zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :) Podobają mi się szpilki, przydałyby mi się takie czarne, klasyczne, bez żadnych udziwnień. Zauważyłam, że w większości robisz zakupy przez Internet, ale zdradź proszę, jakie są Twoje ulubione sieciówki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzac na zdjecia myslalam ze jestes ladna dziewczyna, ale po obejrzeniu teledysku bardzo sie rozczarowalam. Twoja siostra jest sliczna, spontaniczna i taka naturalna. Ty natomist SZTUCZNA, zbyt wytapetowana i ta konska szczeka..i ten nos, ktory na zdjeciach jest lepszy.. Teraz widzac ze nawet najlepsza stylizacja nie uczyni z Ciebie pieknej naturalnej kobiety. ALE SIOSTRA SLICZNA!!!!

      Usuń
    2. Anonim 1: Myślę, że Zara, Bershka, H&M, Mohito i Reserved, w nich najczęściej robię zakupy :)
      Anonim 2: Cóż, no to chyba muszę skasować bloga, FB i IG, wyrzucić aparat do kosza i zamknąć się w sobie...
      PS. Wiem, że moja siostra jest śliczna, ale nie każdy może taki być :)

      Usuń
    3. Anonimowy (szkoda, że anonimowy)...możne i Justyny siostra jest faktycznie śliczna to nie ulega wątpliwości...ale jest przy tym normalna, przeciętna i tak tradycyjnie ładna. A Justyna jest ładna taka inna, nie klasyczna i plastyczna i nie widzę w niej nic sztucznego! Bardzo dobrze, że nie poddała się żadnej operacji plastycznej. Bo ile dziewczyn własnie identyfikuje się z nią, wiedząc, że nie są idealne ale również piękne. Oglądam jej bloga i cieszę się, że nie jest klasyczną pięknością ale pokazuje jak można byc piękną!!! Gratuluję Justynko piękno każdy widzi inaczej i 95% kobiet zazdrości Ci właśnie wyglądu a 100% umiejętności wydobycia piękna z siebie!!!

      Usuń
    4. Niestety ale ja tez się zawiodłam.... Oglądam bloga Justyny juz kilka lat, jeszcze na pingerze i zawsze myslałam ze jest taka śliczna. Niestety odkąd zobaczyłam ten teledysk rozczarowałam się . Do zdjęć prawie zawsze miała ciemne okulary i smutną twarz, na teledysku już nie dało się ukryć prawdziwych rysów twarzy... Poza tym faktycznie strasznie duzo makijażu i sztuczność... Jej siostra jest sliczna, ale ma taką pospolita twarz. Justyna jest zupełnie inna. Dziwna twarz, fakt zaburzone proporcje twarzy nos i szczeka ale i tak uważam że jest ładna. Na swój sposób jest ładna. I bardzo lubię jej bloga. Myślę że wiele osób ma podobnie. Rozczarowało sie jej prawdziwym wizerunkiem z teledysku ale i tak ją lubimy i będziemy chętnie wracać na jej bloga:)))

      Usuń
    5. A ja uwazam identycznie jak anonim. Tez to zauwazylam ze jednak Justyna tak wyglada sztucznie, na buzce tynk a siostra sliczna i naturalna. Jak zobaczylam tą stylizacje i tą w czerwonej sukience + kapelusz to niestety Justyna wygląda jak Pani przed 40-stką.

      Usuń
    6. Po pierwsze, to siostra jest ode mnie 5 lat młodsza, więc dziwne, żeby wyglądają poważniej ode mnie. Po drugie, i najważniejsze - kto dał Wam prawo do oceny innych!? To jest blog o modzie, a nie wybory Miss! Tutaj ocenie podlegają stylizacje.. co innego jest napisać komuś, że ma fatalne buty lub kiepską sukienkę, a co innego wytykać wady urody.. bo jakim prawem? Ja nigdy nie napisałabym komuś, że ma np. zbyt odstające uszy czy krzywe zęby... Po trzecie - widział ktoś kiedyś w teledysku kobietę bez makijażu? Na co dzień maluję się dużo delikatniej, czasem w ogóle nie mam makijażu - zresztą wspomniałam już tutaj o tym. Po czwarte - kamera potrafi bardzo przekłamać, szczególnie, gdy jest zwolniona. Wtedy obraz jest zaburzony. inny niż normalnie. Zdjęć nie retuszuję (jedyna moja ingerencja w zdjęcia to rozjaśnienie czy wyostrzenie), bo nie potrafię - dupa ze mnie a nie informatyk czy grafik, nie potrafię niczego powiększyć lub pomniejszyć ;-) na Instagramie mam mnóstwo zdjęć z bliska, mnóstwo selfie, pokazujących "faktyczny stan rzeczy" ;-)
      Pozdrawiam wszystkie Anonimy i radzę poświęcić trochę więcej uwagi samym sobie... Współczuję osobom, które życie spędzają na dowartościowywaniu się kosztem innych ;-) ja wolę wolny czas poświęcić rodzinie i najbliższym... :)

      Usuń
    7. Na litość boską ! Czy osoby piszące te komentarze wychowały się w Zoo ? Jak można być tak bezczelnym i krytykować coś na co Justyna zupełnie nie ma wpływu ?! Po drugiej stronie ekranu siedzą chyba same Miss World, bez wad mam wrażenie.Justynko podziwiam Cię za styl i urodę ( figura boska :)) oraz za opanowanie z jakim reagujesz na te zawistne komentarze. Trzymaj tak dalej,bo jesteś dla mnie ogromną inspiracją i miło się na Ciebie patrzy :) Pozdrawiam Karolina

      Usuń
  10. Czy uważasz, że w każdym rozmiarze można ładnie wyglądać? Zazdroszczę Ci figury, ja mam 170 i ważę ok 60 kg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ważę mniej, ok, ale za to mam dużo mniej cm wzrostu, więc nie ma żadnego porównania! :) co do tego, czy uważam, że można wyglądać w każdym rozmiarze ładnie.. To akurat pojęcie względne dla mnie. Bo i kobieta w rozmiarze 36 i kobieta w rozmiarze 42 mogą mieć ładną buzię, być zadbane itd. ale już ciało w rozmiarze 44+ nie wygląda moim zdaniem ładnie.

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) sukienka fajna moim zdaniem leży dobrze, ktoś chyba zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz idealną figurę!! Jakie masz wymiary jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wzrost 158 cm, biust ok 85 cm, talia 60 cm, biodra 88 cm - mniej więcej takie

      Usuń
  13. Justynko czy te bordowe szpileczki z czasnabuty są wygodne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bordowe akurat średnio :( mam identyczne różowe i są bardzo wygodne, natomiast bordowe czasem obcierają.

      Usuń
  14. Ile jesteś starsza od siostry? 4, 5 lat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko jak Ty to robisz że zawsze wyglądasz tak idealnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zdecydowanie nie wyglądam idealnie :)

      Usuń
  16. Matko wpadłam tu przypadkowo i podziwiam :)
    Możesz mi powiedzieć ile cm masz w biodrach i w udach? :P
    Bo mogę mieć podobne, ale kiedy JA założe jasne spodnie wyglądam okropnie, a Ty ZJAWISKOWO.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biodrach 90 cm, w udach 44 cm - coś koło tego :)

      Usuń
  17. To oczywiste ze na zdjęciach chcemy wygladac korzystniej niż na żywo i wybieramy najładniejsze nasze zdjęcia. Trzeba być bezczelnym i zakompleksionym żeby napisać komuś ze ma "konska twarz"..Chciałabym zobaczyć wasze zdjęcia. :) kobiety pewne siebie i znające swoją wartość nie obrażają innych kobiet w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile ważysz - jeśli można spytać ?

    OdpowiedzUsuń