poniedziałek, 28 września 2015

Motyw moro w dwóch odsłonach!

No i stało się - coroczne, jesienne przeziębienie dopadło również mnie! Wielka paczka chusteczek, kubek herbaty z miodem, cytryną i sokiem malinowym, a do tego ciepły koc - to moi obecni, wierni towarzysze! A jeszcze wczoraj nic nie zapowiadało uziemienia w łóżku...

Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - mam teraz sporo czasu na odpisanie na wiadomości, na nadrobienie internetowych zaległości no i na dodanie posta, w którym królować będzie moro!

Kiedyś motyw moro kojarzył mi się z obciachem, teraz chętnie po niego sięgam. Oczywiście w odpowiednich, umiarkowanych ilościach, bo nie chcę przecież sprawiać wrażenia, jakbym właśnie wybierała się na poligon ;-)

Dzisiaj przygotowałam dwie stylizacje, w których pojawiają się te same spodnie.
Pierwsza jest luźna, z długim, szarym swetrem i płaskimi butami - na takie właśnie połączenia stawiam na co dzień. Natomiast nowością na blogu są u mnie okulary korekcyjne, ponieważ, ze względu na wygodę, zawsze noszę soczewki kontaktowe. Okulary zakładam jedynie w domu, żeby oczy miały okazję odpocząć.








Sweter - bazarek
Spodnie - Zara
Koszulka - Cubus
Buty - www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Torebka - Kazar
Breloczki - www.aliexpress.com
Okulary - www.aleokulary.com
Zegarek - Emporio Armani

Moja druga propozycja to rurki w barwach militarnych, w towarzystwie czarnej marynarki i szpilek. Dla mnie jest to bardziej wersja weekendowa, na większe wyjście.





Marynarka - Mohito
Spodnie - Zara
Koszulka - Zara
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Torba - H&M
Breloczki - www.aliexpress.com
Zegarek - Emporio Armani

Pogodnego tygodnia wszystkim życzę!

25 komentarzy:

  1. Obie stylizacje świetne <3 i super kolorek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje;) możesz napisać jaki masz model okularów nie mogę ich znaleźć na stronie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od trzech lat, sama już nie pamiętam jaki to model :(

      Usuń
  3. pamiętasz może cenę tej szarej torby z drugiej stylizacji? Jest piękna :) kupiłaś ją dawno czy jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest bardziej zielona (taka militarna zieleń), ale było dość ciemno jak robiłam zdjęcia, więc wyszła tu jak szara. Cena regularna to 150 zł, ale mi udało się ją kupić po przecenie za 60 zł :)

      Usuń
  4. Dawno kupowałas te spodnie? Wiesz może czy są jeszcze dostępne? Są świetnie, z reszta stylizacje obie- również :-) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w lipcu, ale były na wyprzedaży, więc już ich nie ma :(

      Usuń
  5. Pij rano przegotowana wode z miodem i z cytryna, a zobaczysz jak szybko wyzdrowiejesz :))

    PS. Swietne zestawy :)) wygodne sa takie dlugie kardigany? Bo szczerze mowiac jeszcze nigdy takiego nie mialam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak, nic "nie lata" z przodu i nie przeszkadza :)

      Usuń
  6. Justynko świetnie wyglądasz, dla mnie jesteś mega laska i masz świetny gust. Nie myślałaś żeby zrobić wyprzedaż szafy w jakimś poście? Na pewno znajdą się jakieś fajne ciuszki w których już nie chodzisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja nie lubię się bawić w sprzedaż internetową, dlatego raz na jakiś czas jestem ze swoimi ubraniami na giełdzie (w Rzeszowie) :)

      Usuń
  7. cudowna ta stylizacja w spodniach moro, żałuję że ich nie kupiłam jak były w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pójdziemy w Warszawie na zakupy to poszukamy innych! :*

      Usuń
  8. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :) Świetnie wyglądasz :) Jakie są Twoje ulubione aspekty jesieni( jeśli w ogóle takie są)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Pewnie, że są, staram się znaleźć dobre aspekty w każdej porze roku :) przede wszystkim to popołudnia i wieczory spędzane przy kominku - uwielbiam ten klimat, jaki daje w domu płonący ogień! Lubię też spacery do parku, wśród liści i kasztanów. Lubię też kompletowanie jesiennej garderoby - bo co z tego, że w szafie jest sto par swetrów, jak co roku przyda się jeszcze kolejny i kolejny... ;-) no i od jesieni jest już niedaleko do grudnia i świątecznej atmosfery! :)

      Usuń
  9. Świetne te spodnie!! Coraz bardziej podoba mi się motyw moro ;) właśnie zamówiłam legginsy na siłownię w tym klimacie ;)

    Pieknie wygladasz, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym sie na codzien zajmujesz, pracujesz??? :)
    Superanckie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie studiuję i dorabiam sobie ;-) wcześniej pracowałam między innymi w call center, jako hostessa i opiekun na półkolonii ;-)

      Usuń
  11. Wiem ze juz to pisalas na blogu ze na codzien nie nosisz takich mocnych makijazy ale tutaj w tym poscie okropnir widac na czole w okolicach wlosow bardzo duzo podkladu i nie ladnie rozprowadzonu bronzer, jakies takie plamy, ale zauwazylem tylko w tym poscie cos takiego :) wrzuc kiedys taka stylizacje przy ktorej nie bedzie makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy linii włosów mam mnóstwo tzw. baby hair, które na zdjęciach, gdy mam związane włosy, wyglądają koszmarnie :( oprócz tego w okolicach skroni nakładam ciemniejszy korektor: konturowanie - tu jaśniej, tam ciemniej.. Na blogu jest mnóstwo stylizacji, w których nie mam na sobie podkładu :)

      Usuń
  12. świetnie wszystko komponujesz:) genialnie wyglądasz- jak zawsze :) też chciałabym mieć pomysł na siebie...
    Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedz mi jak zrobić taki podniesiony kucyk? Też mam takie długie włosy i gdy je zwiąże to ten kucyk sobie tak wisi a u Ciebie wygląda jak na jakimś wypełniaczu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Związuję włosy, trzymając głowę w dół, a później lekko je przy gumce podtapirowuję. Ale efekt nie utrzymuje się zbyt długo, mam z natury cienkie, liche włosy :(

      Usuń
  14. Mogłabyś podać link na aliexpress do tych bryloczków ? Ewentualnie sprzedawce. Z gory bardzo dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZHIZ Department store - to nazwa sprzedawcy :)

      Usuń