czwartek, 22 października 2015

Black&grey czyli golf, rozkloszowana spódnica i kozaki overknee!

Dzisiejszy post w całości poświęcony jest stylizacji, w której występują jedynie dwa kolory: czerń i szarość :)

Spódnic nie noszę zbyt często, ale jeśli już zakładam jakąś, to jest to albo maxi albo rozkloszowana. Dzisiaj pierwsze skrzypce gra właśnie ten drugi fason - mocno rozkloszowana, sztywna, szara spódnica z grubego materiału. Jako, że jestem niską osobą, to ciężko było mi znaleźć dla siebie odpowiedni model, który nie sięgałby mi do kolan, dlatego też zdecydowałam się na uszycie spódnicy na wymiar. I to był strzał w dziesiątkę! Od zeszłego roku jest to moja ulubiona 'kiecka', którą łączę zarówno z gładką bluzką, białą koszulą, lub, tak jak w dzisiejszym zestawie - z czarnym golfem (w sezonie jesienno-zimowym uwielbiam nosić golfy!).
Do tej pory miałam problem z dobraniem odpowiedniej kurtki lub płaszcza, które pasowałyby do tej spódnicy, bo wszystkie po prostu brzydko sterczały na dole. Jednak odkąd mam moją nową, czarną, idealnie dopasowaną kurtkę ze złotymi zatrzaskami, to jest już po kłopocie! :)
Buty, które występują w dzisiejszym poście, to kozaki za kolano - moim zdaniem są one nie tylko efektowne, ale przede wszystkim również bardzo stabilne i wygodne! :)












Kurtka - www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/
Spódnica - no name (szyta na wymiar)
Golf - Cubus
Kozaki http://born2be.pl/products/search/kozaki&utm_medium=baner&utm_campaign=blog?utm_source=blog1018
Pompon - www.aliexpress.com
Okulary - kupione w Bułgarii

Kolejna porcja moich jesienno-zimowych zakupów już w następnym poście! :)

22 komentarze:

  1. Rewelka,wspaniale.fajnie by bylo jak keszczeznalazlabys kiedys kurteczke krociutka,ktora by byla do miejscagdzie zaczyna sie pas spodnicy ale w tej kurtce tez super,i jakis wisior by sie przydal do golfu,cos swiecacego:-) ale i tak super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu jest problem, bo spódnica ma pas tak wysoko, że to byłoby raczej bolerko niż kurtka! :D a ja jestem takim dziwolągiem, że (prawie) nigdy nie noszę nic na szyi, bo po prostu nie lubię :)

      Usuń
  2. Ja tez nje lubie nic na szyi a u kogos zawsze podziwiam,tak tylko napisalam o tym wisiorku:-) spodnica wspaniala,swietnie skrojona i pasujedo wszystkiego kolorystycznke,do koszuli czarnk czerwonej w krate i nawet do Twojej nowej bluzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u kogoś też mi się podobają świecidełka na szyi! :) tylko mi się wydaje, że mnie kurdupla po prostu optycznie skracają (nie wiem, może to tylko taka moja paranoja? ;)) i mi nie pasują :)

      Usuń
  3. Ja tez kurdupel o rozmiarze xs:-)male jest piekne.na zdjeciach wychodzisz jak bys miala z 170:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś napisać jaki to dokładnie jest model tych kozaków? Wygodne są? Bo widzę, że są dość wysokie a mnie w kazdych stopa boli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model nazywa się "Blenda" :) a co do tego, czy są wygodne - czasem warto przeczytać post (który zresztą jest bardzo krótki), bo zazwyczaj odpowiedź jest w nim zawarta ;-) (wspomniałam o tym, że moim zdaniem są one wygodne i stabilne)

      Usuń
    2. Przeczytałam posta tylko źle ujęłam pytanie. Chodziło mi o to czy da radę w nich wytrzymać przez cały dzień ;)
      Pięknie jak zawsze wygladasz! Pewnie wszyscy faceci za Tobą się oglądają ;)

      Usuń
    3. Ostatnio miałam je na sobie od godz. 12 do ok. 18 i dość dużo chodziłam i spokojnie dałam radę :)

      Usuń
  5. Stylizacja swietna! Zawsze byłam wrogiem kozaków za kolano bo, tez jestem niska (153;/ cm) ale u Ciebie wygląda to super, chyba zacznę się rozglądać za tego typu butami; ) Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejne posty; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Styl, szyk i elegancja. To co kocham. Uwielbima Pani bloga. Jest Pani moją inspiracją. Dziękuję za wstawianie linków do podanych ubrań. Dzięki temu mam pare nowości w swojej szafie ;-)
    Mam jeszcze pytańie czy ta kurtka jest jesienna czy bardziej zimowa?
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, tylko nie pani - Justyna jestem! ;-)
      Ta kurteczka jest w sam raz na obecną pogodę i sprawdzi się tak do zerowej temperatury (na mrozy się nie nadaje) :)

      Usuń
  8. Justynko w poście w sukience, kozakach za kolano i płaszczu masz na sobie płaszcz z allegro. Na Tobie on ma kolor zupełnie inny niż na aukcji na Allegro. Chcę go kupić ale nie wiem jaki kolor jest bliższy prawdzie. Bo wiadomo zależy to od aparatu itp. Na żywo ten płaszcz jasno szary jest koloru takiego jak u Ciebie na blogu czy jak na Tobie na aukcji? Proszę pomóż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz ma taki kolor jak na zdjęciach z Allegro (mój aparat przekłamuje kolory na zewnątrz, szczególnie szary właśnie) :)

      Usuń
  9. Witam , jaka jest długość ? tych czarnych wysokich kozaków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz :) Ja kiedyś nie lubiłam szarego koloru a od zeszłego roku wręcz przeciwnie- bardzo mi się podoba. A jak powrót na studia, ciężko się przyzwyczaić po wakacjach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na magisterkę zdecydowałam się pójść zaocznie i dopiero za niecałe dwa tygodnie zaczynam zajęcia :)

      Usuń
    2. W takim razie powodzenia :) Dobrze masz, ja też studiuję zaocznie(choć jeszcze na licencjacie) i zaczynałam w ostatni weekend września, za 3 tygodnie mam już sesję połówkową ;)

      Usuń
  11. Piękny post, mam pytanie które to dokładnie kozaki lub jak się nazywały, bo wchodząc na link wyskakuje cała strona i trudno mi rozróżnić które to, a widzę, że dobrze przylegają do nogi :) BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA POMOC POZDRAWIAM ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale ten model jest już od dawna niedostępny :(

      Usuń