poniedziałek, 19 października 2015

Bluza, kołnierzyk i szpilki? Czemu nie!

Ostatni weekend (niestety, niecały - dokładniej to pół soboty i całą niedzielę) spędziłam w Krakowie.
Jak się okazało, w tak krótkim czasie można zrobić wiele rzeczy - zdążyłam zaliczyć parapetówkę, potańczyć w klubie, odwiedzić rodzinkę, pospacerować po rynku i zjeść pyszny deser (co akurat u mnie jest rzadkością) ;-)


Póki jeszcze słońce przebija się przez chmury, staram się korzystać i wyciągać z szafy kolorowe ubrania. Dziś pokażę Wam mój pomysł na szarą bluzę z naszywkami. Gdy tylko ją zobaczyłam, pomyślałam, że spróbuję trochę z nią pokombinować i niekoniecznie przeznaczyć ją tylko do sportowych zestawów. Pod spód założyłam białą koszulę z kołnierzykiem, natomiast resztę zestawu stanowią zwykłe, jeansowe rurki, czerwone szpilki i mała, szara torebeczka.







Bluza - Mohito
Koszula - F&F
Jeansy - Bershka
Szpilki - no name
Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Bransoletka - www.maybeme.pl

Do zobaczenia następnym razem! :)

18 komentarzy:

  1. Cudownie to wygląda. Uwielbiam połączenie elegancji ze sportem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie świetne - zresztą jak każda stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawienie świetne - zresztą jak każda stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealna! Spodnie z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, kiedy pokazałaś bluzę na Instagramie nie spodobała mi się, ale tym zestawem mnie do niej przekonałaś :) Makaroniki wyglądają pysznie, bardzo żałuję, że będąc w Paryżu nie udało mi się ich spróbować. Które z polskich miast najbardziej Ci się podoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaroniki możesz kupić w Lidlu (są w zamrażarce) ale wiadomo, że nie są tak dobre jak te z cukierni :)
      Nie byłam w zbyt wielu miastach w Polsce (np. chciałabym odwiedzić Wrocław, do którego wybieram się od kilku dobrych lat ;)), żebym miała taką dużą wiedzę na ich temat, ale póki co najbardziej podoba mi się Warszawa :)

      Usuń
    2. Ja jestem zakochana w Zakopanem, wracam tam co rok i cały rok tęsknie, super klimat, ludzie i obyczaje. A spanie w domu w którym pachnie drewnem jest bezcenne :)

      Usuń
    3. Ja również lubię Zakopane, byłam tam jakieś 3 razy, ale moja ulubiona górska miejscowość to Ortisei we Włoszech :)

      Usuń
  6. Zdradzisz gdzie dokladnie w krakowie mozna sie wybrac na taki deser? Mieszkam tu, a nigdy nie moge znalezc nic dobrego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w La Petite France, to taka mała francuska knajpka na ul. Św. Tomasza :)

      Usuń
  7. Jak zwykle super wyglądasz:) Uwielbiam Twój styl. Justynko proszę napisz mi jak jeździsz do Warszawy to na jaki bazarek ? Jeden to Marsywilska a ten drugi? Na tym co napisałam byłam, ale ceny mocno przesadzone. A jak z tym drugim?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi jest na ul. Bakalarskiej - są tam niższe ceny niż na Marywilskiej, ale też trochę mniejszy wybór :)

      Usuń
  8. Hej Justynko . Kupiłam dzisiaj w terranovie szare rurki , kolor stalowy . Nie takie jasne szare tylko takie ciemniejsze jednolite . Doradz proszę co można do nich założyć żeby fajnie wyglądać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to taki fason i kolor, że praktycznie wszystko będzie przy nich fajnie wyglądać! :) ja bym założyła np. jakąś koszulę z kopertowym dekoltem (kiedyś u siebie takie body pokazywałam), zwykłą białą koszulę z wstążką przewiązaną przy kołnierzyku, sweterek typu oversize lub długi karigan albo po prostu zwykły golf (szczególnie dobrze sprawdza się przy głębiej wykrojonych kurtkach czy płaszczach) :)

      Usuń
  9. Tak pamiętam Twoja stylizacje z bluzka z czarną wstążka przy szyi .a jaki kolor golfa? Ja założyłam do tych szarych spodni biały sweterek . Wydaje mi się ze spoko te dwa kolory w połączeniu ze sobą wyglądają

    OdpowiedzUsuń