czwartek, 1 października 2015

Czy to pan, czy pani? ;-)

W ostatnim czasie pogoda płata niezłe figle - jednego dnia po wyjściu z domu wita mnie straszny chłód i bez ciepłej kurtki ani rusz, a drugiego dnia grzeje piękne słońce.

Korzystając z tego, że grube swetry mogą jeszcze chwilę poczekać, przygotowałam dzisiaj biało-czarny zestaw, trochę przypominający dress code poważnego pana z biura ;-)
Białą koszulę z wycięciem zestawiłam z luźnymi, skórzanymi spodniami. Dla urozmaicenia przewiązałam na szyi czarną wstążkę a zamiast wypastowanych półbucików założyłam czarne, błyszczące szpilki ;-)







Koszula - www.ragazzashop.pl
Spodnie - www.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36432854
Szpilkiwww.czasnabuty.pl
Wstążka - pasmanteria
Okulary - kupione w Bułgarii


Chociaż chciałabym, żeby polska, złota jesień trwała jak najdłużej (a później do razu poproszę świąteczną atmosferę i mnóstwo śniegu ;-)), to jedną nogą przeniosłam się dzisiaj w zimowy klimat...

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=11310887



Następnym razem pokażę Wam moje nowości - w drodze do mnie są trzy pary butów - w tym sezonie (podobnie jak w poprzednim) stawiam na kozaki za kolano i, dla kontrastu, na wygodne traperki. Do zobaczenia! :)

27 komentarzy:

  1. Każdy wpis to pierdzielenie o pogodzie , nie masz nic ciekawszego do powiedzenia? nie rozumiem też czemu ten zestaw określasz, że jest męski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż własnego bloga i pierdziel na nim o czym chcesz, na moim to ja decyduję o zawartości a o sytuacji politycznej czy uchodźcach nie zamierzam tu rozważać ;-)

      Usuń
    2. proponuję anonimie przestać obserwować bloga jeśli cię on nie interesuje i denerwuje
      albo założyć swojego, zobaczymy o czym ty będziesz pisać

      Justyna przede wszystkim w swoim blogu pokazuje czytelnikom swoje stylizacje, często opisuje recenzje kosmetyków i dzieli się z nami nowościami w jej szafie :) to jaka aura pogodowa panuje na dworze to jest tak malutka wzmianka w tekście że w życiu nie pomyślałabym że komuś może to przeszkadzać..

      Usuń
  2. o bardzo fajny ten plaszczyk na ostatnim zdjeciu , ale czy jest rozmiar mniejszy, bo ja jestem tak samo drobniutka jak ty i na ciebie ewidentnie jest za duzy ten plaszczyk aczkolwiek bardzo ladnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest tylko jeden rozmiar niestety :)

      Usuń
  3. Spodnie tego typu strasznie skracają sylwetkę...już nawet szpilki nie pomogą. Osoby niskie powinny ich unikać, bo nie wygląda to korzystnie. To samo tyczy się kozaków za kolano! Będąc blogerka powinnaś wiedzieć o takich podstawowych zasadach, to ze jest coś modne nie znaczy, że wyglądamy w tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku cały sezon przechodziłam w kozakach za kolano i czułam się w nich świetnie, w tym również nie zamierzam z nich rezygnować ;-) nie noszę na siłę tego, co jest modne - noszę to, w czym dobrze się czuję
      PS. Nie mam mani optycznego wydłużania nóg, więc nie zamierzam niczego unikać ;-)

      Usuń
    2. to w takim razie może drogi anonimie podasz nam linka do swojego bloga, z miłą chęcią poznam te podstawowe zasady :)
      też jestem niską osobą i nie zamierzam rezygnować z kozaków za kolano :)

      zadziwia mnie albo nawet i martwi coraz bardziej Polaków mentalność, zazdrość, uszczypliwość..
      chciałabym widzieć kto się kryje za anonimami, jak wy wyglądacie i czy wy w ogóle macie jakiekolwiek pojęcie co się dzieje w świecie mody, na rynku mody i czy wy jesteście tacy idealni że często oceniacie Justyny wygląd a nie stylizacje, poznałam Justynę osobiście, jest niesamowitą i bardzo ładną osobą, żeby każdy był tak uprzejmy, zadbany może i świat byłby lepszy

      przepraszam Cię Justyna ale musiałam z siebie parę słów wydusić, jeszcze to czepianie się "nie rozumiem też czemu ten zestaw określasz, że jest męski" gołym okiem widać uśmieszek z wielkim przymrużeniem oka co do tytułu postu.

      Usuń
    3. Sliczny zestaw... Bardzo do ciebie pasuja takie zestawy typu "Pani Dyrektor" takie poważne dodaja ci uroku... :)

      PS. do Oli:
      Dziwi cie fakt ze Polacy sa coraz bardziej zazdrosni itp. ? Justyna zakladajac blog napewno liczyla sie z tym ze bedzie otrzymywac komentarze zlosliwe przez ktore bedzie przemawiac zazdrosc itd. Ale jej to nie obchodzi i jak widac swietnie sobie radzi sama z taka opinia i sama potrafi sie odgryźć wiec "adwokata Oli" nie potrzebuje.
      Zalatuje tutaj lizustwem na kilometr... :D

      Usuń
    4. akurat z Justyną znamy się osobiście, nie mam potrzeby pochlebiać komuś i podlizywać się specjalnie : ) pozdrawiam :>

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz :) To prawda, jest chłodno, ale jednak jesień jest w tym roku piękna, bo kolorowa i słoneczna :) Super, że pokażesz nowe buty, ja właśnie chciałabym Cię prosić o radę. Jakie buty wybrać na okres przechodni między jesienią i zimą, kiedy temperatura nie jest jeszcze minusowa, ale jest chłodno( powiedzmy 10 stopni)? Chciałabym coś na płaskiej podeszwie, żeby nadawało się na codzienną bieganinę i żeby pasowało do spodni i spódnicy. Co myślisz o czymś takim? http://ccc.eu/pl/woman/catalog/cat-6605/349432
    A może coś innego? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beznadziejne, wybierz inne

      Usuń
    2. Anonimowy, Ty jesteś Justyna? Bo z tego co ja tu widzę, to dziewczyna mnie pytała o radę.
      Buciki, które wysłałaś, będą w sam raz do spodni, jednak myślę, że przy spódnicy mogą się nie sprawdzić i skrócą optycznie nogę. Ja z butami do sukienki czy spódnicy zawsze mam problem, raczej rezygnuję z takich cichobiegów do kostek, a wybieram sznurowane workery z szeroką cholewką lub po prostu kozaki :)

      Usuń
  5. Olga sapinska naucz sie ze nie kazdy lubi to co np justyna i nie kazdy zestawi ciuchy tak samo nie kazdy bedzie tez slodzil po to opinia publoczna zeby kto chce komentowal i jak chce niestety ludzie lubia hejtowac trzeba sie przezwyczaic albo zablokowac dodawanie kom. :) co do zestawu bardzo mi sie podoba alurat w moj gust elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim będziesz mnie pouczać proponuję nauczyć się czytania ze zrozumieniem, przeanalizuj co napisałam "(...) czy wy jesteście tacy idealni że często oceniacie Justyny wygląd a nie STYLIZACJE"
      oczywiście zgadzam się może komuś się coś nie podobać, nie koniecznie w naszym guście ale to się ocenia/ krytykuje STYLIZACJE a nie samą Justynę "Justyna tak wyglada sztucznie" "Justyna wygląda jak Pani przed 40-stką." " ta konska szczeka..i ten nos, ktory na zdjeciach jest lepszy."

      Usuń
  6. Sapińska jesteś adwokatem Justyny? Sama wygladasz jak chodzaca tandeta więc popracuj lepiej nad sobą a nie wypowiadaj się za kogoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że tam, gdzie zaczyna się anonimowość, kończy się jednocześnie kultura. "Sapińska" Ciebie nie ocenia, bo siedzisz za monitorem i dodajesz komentarze jako "cicho-ciemny" to jakim prawem Ty oceniasz ją?

      Usuń
  7. ech, jestes drobna, niewysoka, bardzo szczupla a cyc jest ;] zdradz mi dlaczego??? i jak to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam jest.. za wiele to go nie ma ;-) wygląd dekoltu to kwestia dobrego biustonosza :)

      Usuń
    2. kochana jaki masz rozmiar biustonosza 70 A? bo na zdjęciach wyglądają że masz a osoby bardzo szczupłe zazwyczaj mają takie A/B

      Usuń
    3. To ze jest sie szczuplym to nie znaczy ze trzeba miec maly biust, bo znam osobiscie dziewczyne ktora jest bardzo szczupla a ugina sie pod ciezarem swoich naturalnych piersi :)

      Usuń
    4. Biust to sama tkanka tłuszczowa, ja jak chudnę to od razu "gubię" biust ;-)

      Usuń
  8. A?? Przeciez to malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń