czwartek, 8 października 2015

Jesienne nowości i mała czarna w małej czarnej! ;-)

Dzisiejszy wpis zacznę od pokazania kolejnej porcji moich jesiennych nowości.


Podstawą każdej stylizacji są dla mnie buty. To zdecydowanie moja ulubiona część garderoby!

Już w zeszłym roku skusiłam się na kozaki za kolano. Sprawdziły się świetnie i towarzyszyły mi przez wszystkie chłodne miesiące, dlatego nie mogłam poprzestać tylko na dwóch parach. Skusiłam się na kolejne czarne kozaki na szpilce oraz na szare na słupku. Obydwie pary są dobrze wyprofilowane, stabilne i wygodne!







Wiadomo, że nie w samych obcasach człowiek chodzi ;-) na co dzień wybieram płaskie buty. Poprzedniej zimy po raz pierwszy miałam na nogach traperki. Na początku podchodziłam do nich nieco sceptycznie - bo mało kobiece, bo niezgrabne.. Wygoda, komfort i ciepło zwyciężyły i tak o to w tym sezonie jestem bogatsza o kolejną parę, tym razem z różowym dodatkiem.




W kwestii torebek stawiam na skrajności - albo noszę wielką torbę, albo wybieram malutkie torebeczki do przewieszenia przez ramię.




Uwielbiam słodkie zapachy. Szczególnie w sezonie jesienno-zimowym mam słabość do słodkich, trochę cięższych, orientalnych perfum. Perfumy Zara lubię za cenę, intensywność i wydajność.


Jeśli chodzi o nowości, to póki co jest to już wszystko :)

Druga część postu to tradycyjnie zestaw. Pierwsze skojarzenie, jakie nasunęło mi się na myśl, to "mała czarna w małej czarnej" ;-) 
Obcisłą sukienkę ze złotymi guzikami połączyłam z kozakami za kolano (wiem, że jestem niewysoka, ale wbrew pozorom w takim modelu czuję się bardzo dobrze ;)). Niestety, w samej sukience nie można już paradować po ulicy, bo grozi to zamarznięciem ;-) dlatego na wierzch narzuciłam szary płaszcz typu waterfall.






Zegarek - www.edibazzar.pl

Trzymajcie się ciepło! :)

31 komentarzy:

  1. witam serdecznie
    stylizacja mega, naprawdę bardzo mi się podoba jak wszystkie z resztą...
    mam pytanie odnośnie sukienki, jakbyś mogła powiedzieć coś na temat zamawiania w tym sklepie... przybliżony koszt wysyłki, w jakim czasie realizowane jest zamówienie itp... jak to po prostu wygląda w realu
    za odpowiedź dziękuję z góry
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest na stronie napisane :) koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia (na stronie jest tabelka i dobrze jest to rozpisane) a czas oczekiwania to około 2 tygodnie :) (raz nawet po 7 dniach miałam już paczkę)

      Usuń
  2. kiedy Ty masz czas chodzić w tych wszystkich swoich rzeczach ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odbierz tego zle ale zapytam wprost, czy dostajesz pieniadze za prowadzenie tego bloga? :)
    PS. super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz mega :) Świetne nowości, też mam ochotę na zakup jakiś dłuższych kozaków w tym roku. A propos torebek, jakie wybierasz na uczelnię? Duże, bardziej na sportowo, elegancko, czy może plecak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj na uczelnię noszę te duże torby z H&M (zieloną, czarną lub różową) lub małą typu ta moja listonoszka z Kazar a zeszyty i jedzenie wrzucam do torby-worka z Adidasa (mam kilka takich materiałowych) :)

      Usuń
  5. Pięknie, jak zwykle:). Mam pytanie odnośnie ceny pachnideł z Zary, jak ona wygląda?? Z góry dzięki za odp., pozdrawiam! Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to 30 ml kosztuje 30 zł a 100 ml kosztuje 40 zł :)

      Usuń
  6. Widziałam ten płaszcz na Tobie na Allegro, zanim jeszcze nie zrobiłaś wpisu na blogu i zastanawiam się nad jego kupnem. Jednak na aukcji jest napisane że to rozmiar L/M. Ja nosze XS tak jak Ty i jestem niska(158) i czy on nie jest na Ciebie za wielki? I jak z materiałem? Ciepły? Nadaje się na jesień czy to tylko taka narzutka? Wiele razy kupiłam ciuchy z Twojego polecenia i się nie zawiodłam, dlatego doradź i teraz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana to będzie na Ciebie na pewno za duży :( płaszcz jest super, materiał jest dobry i na jesień jest w sam raz, ale bez poprawek (zmniejszenia) dla takich małych kobiet jak my się nie obejdzie.

      Usuń
    2. Wielka szkoda:( Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  7. Witam :) mam pytanko odnosnie tej sukienki moglabys podeslac link wlasnie do niej bo nie mam zbytnio czasu szukac jej na stronce maja mega wybor :) ale szukalam wlasnie takiej ;) swietny zestaw mega mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest podany pod zdjeciem...

      Usuń
    2. http://www.shein.com/Black-Long-Sleeve-Deep-V-Neck-Bodycon-Dress-p-226497-cat-1727.html bezpośredni link do sukienki :)

      Usuń
    3. Bardzo dziekuje :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Jak to jest ze jedne blogerki modowe maja za to kase tak jak Kasia Tusk czy Mercedes a inne za to kasy nie maja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) czy perfumy są trwałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z youtuberek testowala je i ponoc nie sa trwale

      Usuń
    2. A wlasnie nie zastanawialas sie nad zalozeniem kanalu modowo kosmetycznego na yt?

      Usuń
    3. Za 30 czy 40 zł nie ma co cudów wymagać ;-) to moje drugie perfumy Zara (mam jeszcze Black) i może i są średnio trwałe (chociaż dobrze trzymają się na ubraniach, lepiej, niż na skórze), ale zapach jest bardzo intensywny i są wydajne :)

      Usuń
    4. Ja to jestem takim dziwolągiem, że nie lubię filmików ;-) nie przepadam za ich oglądaniem (wolę czytać) a co dopiero jakbym miała sama je kręcić :)

      Usuń
  10. Chcę te kozaki - są idealne, dokładnie takie, jakich poszukuję już od zeszłego roku. Czy one są jeszcze dostępne? bo gdy wchodzę w link, to się nie wyświetlają. I czy mogłabyś podesłać strony lub nazwy sklepów, w których mogę dostać podobne? Chodzi mi głównie o ten zaokrąglony kształt przodu, dopasowanie cholewki do nogi i taki obcas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są te moje http://born2be.pl/czarne-kozaki-blenda :) teraz tego typu kozaki są już chyba w ofercie każdego sklepu, ja ładne widziałam na stukstuk.pl, renee.pl, deez24.pl, booci.pl i na Zalando :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo kochana za odpowiedź i życzę dalszych udanych łowów zakupowych:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Te perfumy z Zary, które są na zdjęciu to jest zestaw?? bo widzę na opakowaniu 2x100, chyba że jest to stare pudełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz są w zestawach dwie perfumy 100 ml za 60 zł (a tak to są za 40 zł/szt). Ja kupiłam z mamą na spółkę i mama ma Fruity a ja tą Oriental :)

      Usuń
  12. Ok dzięki. A jaki zapach ma fruity? Wiem że ciężko tak określić zapach ale jakie są wg Ciebie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy te szare kozaki są dopasowane od góry ? :)

    OdpowiedzUsuń