poniedziałek, 26 października 2015

Kozaki za kolano i obszerny sweter + nowości!

Dzisiejszy post zacznę od pokazania tego, co w ostatnim czasie pojawiło się w mojej szafie :)


Uwielbiam nosić okulary przeciwsłoneczne, mam je zawsze przy sobie (nigdy nie wiadomo, kiedy podczas jazdy samochodem wyjdzie słońce i trzeba będzie się bronić przed oślepiającymi promieniami ;-)). Tym razem jednak skusiłam się na okulary, które są mniej funkcjonalne (tak, to zerówki), za to od czasu do czasu będą pełnić funkcję ozdobną ;-)

(wyraziste oprawki lubię w połączeniu z wyrazistym kolorem szminki - Mua, odcień Shade 1)



W obecnym sezonie uwielbiam barwy i klimat militarny. Mam już kilka ubrań z motywem moro, a od teraz również torebkę. Jest to duża kopertówka, którą można nosić przewieszoną przez ramię, jak listonoszkę.


Odkąd dorosłam i trochę zmądrzałam, przeprosiłam się z czapkami ;-) teraz już nie wyobrażam sobie zimy bez nakrycia głowy (a moje zatoki są mi bardzo wdzięczne!). Najczęściej zakładam czapki-skarpetki (lub jak ktoś woli - smerfetki, krasnalki itp), ale pomyślałam, że pasowałoby je czymś urozmaicić. No i udało mi się znaleźć zieloną czapkę ze złotą blaszką - dokładniej taką, jakiej szukałam! :)



Jestem wielką fanką koszul w kratę! Są uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. Tym razem zdecydowałam się na flanelową, czerwono-czarną koszulę w stylu drwala ;-)




Sznurowania podbijają oferty sklepów i stylizacje blogerek. Całkiem niedawno skusiłam się na woskowane spodnie ze sznurowaniem, a teraz postawiłam na szare, obcisłe body.



Jako alternatywę dla czarnej, klasycznej ramoneski, wybrałam kurtkę w beżowym odcieniu (w rzeczywistości jej kolor jest mniej ciepły), ze złotymi zamkami.





Kozaki za kolano podbijają moje serce już drugi sezon. Tym razem nie ograniczam się tylko do kozaków na obcasie - na co dzień zdecydowałam się na czarne, płaskie, zamszowe kozaki z długą cholewką.




Kozaki 'overknees' pojawiają się również w mojej dzisiejszej, minimalistycznej stylizacji. Pomimo obcasa są one bardzo wygodne i naprawdę komfortowo się w nich chodzi! Założyłam do nich ciepły, obszerny sweter z dużym golfem (z powodzeniem przy obecnej pogodzie zastępuje on kurtkę). Jako, że sweter ma po bokach rozcięcia, a ja nie chciałabym świecić nagimi udami, to pod spodem mam na sobie obcisłą, gładką sukienkę ;-)).






Kozaki - www.stukstuk.pl
Breloczek - www.aliexpress.com
Okulary - kupione w Bułgarii

Na dzisiaj to już wszystko, do zobaczenia! :)

32 komentarze:

  1. lubię twój styl ale czasem kupujesz takie "bazarkowe" rzeczy jak np ten sweterek z sznurkiem :) ogólnie to tylko on mi się nie podobał a tak to wszystko świetne szczególnie koszula w krate :) mam nadzieje że Cię nie uraziła bo naprawdę nie chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweterek jest super. I do tego bardzo mocny w tym sezonie. I świetnie leży. Za to kompletnie nie podoba mi sie torebka. Nie mój styl. Koszula tez mnie nie przekonała. Ale czy wszystko musi się wszystkim podobać ? Oczywiste że nie 😊
      stylizacja ze swetrem bardzo seksi :)

      Usuń
    2. Oczywiście! Ile ludzi, tyle opinii! :)

      Usuń
  2. wyjatkowo mi sie nie podoba, kozaki brzydko sie marszcza a do takiego swetra przydaly by sie jakies grube rajstorpy/ czy leginsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdecydowanie wystarczyły cienkie rajstopy, natomiast nie znoszę połączenia leginsów ze swetrem ;-)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Ja gdy w liceum zaczęłam nosić okulary nie mogłam się do nich przyzwyczaić i przez pierwszy rok pomijając szkołę i dom zawsze lądowały w etui. A teraz tak lubię swoją twarz z okularami( wydaje mi się, że dodają indywidualności), że nie wyobrażam sobie ich nie nosić. A Ty nosiłaś kiedyś okulary korekcyjne na co dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do połowy gimnazjum nosiłam tylko okulary :) ale od tamtej pory na co dzień wybieram soczewki, bo są wygodniejsze, natomiast rano i wieczorem zamieniam je na okulary, żeby oczy odpoczęły :)

      Usuń
  4. Suuuper! :) poposze wiecej stylizacji z tymi szarymi kozakami bo ja tez mam takie i zastanawiam sie do czego nosic :) tez czaje sie na jakis dluzszy sukienko-swetr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie najcześciej zaopatrujesz sie w bieliznę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej w sieciówkach, np. H&M lub Cubus :)

      Usuń
  6. Mogłabyś pokazać jak na nodze prezentują się te czarne kozaki z renee? Też chcę je kupić ale boję się, że mogą mi odostawać.
    Proszę napisz czy rozmiarówka podana przez sklep zgadza się z rzeczywistym rozmiarem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo pojawi się w nich zestaw :) mi nie odstają, bardzo dobrze się w nich czuję :) zamówiłam swój rozmiar (36), ale gdybym sugerowała się tym, co jest podane na stronie, to powinnam zamówić 37 (A wtedy byłyby na pewno za duże na mnie), dlatego lepiej brać swój rozmiar :)

      Usuń
  7. Podaj proszę nazwę okularów zerówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadia :) http://zalozto.com/okulary-zerowki/274-okulary-zerowki-nadia-czarne.html

      Usuń
    2. Kochana ale te Twoje wyglądają zupełnie inaczej niz na zdjęciu. Twoje są kwadratowe a te na ich stronie takie okrągłe jakby zupełnie inne. To na pewno są te? Ty wiesz najlepiej :) a pokażesz je na buzi proszę.

      Usuń
    3. Kiedyś pokażę ;-) tak, to na pewno ten model :)

      Usuń
  8. Do czego Justynko pasuje ko aktów sweterek ?z jakimi spodniami fajnie będzie wyglądał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz to z jakimiś szarymi/grafitowymi albo z czarnymi ze skórki :)

      Usuń
  9. Miało być kobaltowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko kiedy pokażesz stylizacje w tej koszuli w kratę czarno czerwona ?nie mam w swojej szafie jeszcze koszuli w kratę i planuje sobie taką zakupić śle przyznam że nie wiem z czym by się ona mogła fajnie prezentować .czekam na inspiracje i jakiś pomysł . Pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo na pewno będzie na blogu, ale ciężko mi powiedzieć, kiedy dokładnie :)

      Usuń
  11. Jaki kolor kraty wg ciebie jest jeszcze dobrym pomysłem żeby móc wykorzystać w różnych stylizacjach?oprócz czerwono czarnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem fanką kraty czerwono-granatowej, czerwono-granatowo-białej i biało-czarnej :)

      Usuń
  12. Weszłam na ta stronę na której ty kupiłaś ta koszule w kratę ale na tej modelce ona nie za fajnie wygląda i nie jestem przekonana , dlatego czekam na twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam na ta stronę na której ty kupiłaś ta koszule w kratę ale na tej modelce ona nie za fajnie wygląda i nie jestem przekonana , dlatego czekam na twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty Justynko ta koszule będziesz nosić na wierzch czy do środka spodni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jeszcze się nad tym nie zastanawiałam, muszę zobaczyć, jak lepiej wygląda :) a najbardziej to tego typu koszule lubię nosić przewiązane na biodrach!

      Usuń
  15. Miałaś kiedyś Justynko taka sytuacje ze Cie kiedyś ktoś na ulicy zaczepil,bo rozpoznał Cię z tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dlugo czekasz na dostawe z She in i ile placisz za przesylke. z gory dzieki za info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj czas oczekiwania to około 2 tygodnie a koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia (na stronie sklepu jest to rozpisane)

      Usuń