czwartek, 15 października 2015

Mały, kolorowy dresiarz i nowości!

Ostatni post zaczęłam kulinarnym akcentem, a dziś dla odmiany zacznę go od pokazania, co nowego w ostatnim czasie pojawiło się w mojej szafie :)


Zamszowe trampki, tzw cichobiegi z frędzlami, wybrałam jako alternatywę dla workerów. Są w sam raz na obecną pogodę (wyłączają oczywiście deszczowe dni).



Podczas wędrówki po galerii moją uwagę przykuła szara bluza, na której dużo się dzieje ;-) mam już na nią kilka pomysłów!

Mohito, 129,99 zł


W końcu udało mi się znaleźć idealną kurtkę na jesień! W każdej, którą widziałam, czegoś mi brakowało.. a to za zwykła, a to przydałby się jakiś kontrastujący akcent, najlepiej w postaci złotego zamka lub guzików. No i nareszcie trafiłam na taką kurtkę, której poszukiwałam - ze złotymi zatrzaskami i ściągaczem.





Znalazłam też świetnie skrojone (w końcu jedne, które nie są za długie na mnie!), dopasowane, woskowane spodnie z ozdobnym sznurowaniem.




Ubrania ubraniami, ale o pielęgnacji też nie można zapominać. Wspominałam kiedyś na blogu, że do oczyszczania twarzy stosuję elektryczne szczoteczki, które raz na jakiś czas pojawiają się w Biedronce. Tym razem kupiłam soniczną szczoteczkę oraz wymienne wkłady do niej(tego właśnie brakowało mi w poprzednich modelach).

Biedronka,
szczoteczka - 50 zł
wkłady - 30 zł


Przyznam szczerze, że zastanawiałam się, czy dzisiejsza stylizacja w ogóle nadaje się do publikacji. Bo ani ona jakaś inspirująca, ani zbyt twórcza. Ale, gdy robi się chłodniej, to właśnie w takim wydaniu można mnie najczęściej zobaczyć!
Lubię czasem zrzucić szpilki i zamienić się w małego dresiarza ;-) wybieram wtedy wygodne spodnie dresowe (lub leginsy), sportowe buty i kolorową kurtkę puchówkę.





Kurtka - Mango
Spodnie - Bershka
Koszulka - H&M
Torebka - Adidas
Buty - Nike (model Air Max Thea)
Zegarek - Emporio Armani

To wszystko na dziś! :)

39 komentarzy:

  1. Masz moze torebki z czasnabuty??? Jesli tak, to jakie one sa jakosciowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę nic powiedzieć na ten temat, bo z Czasnabuty nie mam żadnej torebki

      Usuń
  2. Jak sie wystylizujesz to ladna jestes,a w teledysku disco polo masakra,gdyby zdjac z Ciebie makijaz,ubrania i zrobic zwykla dziewczyne to bys nie wyrozniala sie z tlumu.masz streeta i duze zęby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kolejna Miss na moim blogu, cóż za zaszczyt, witam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Haha brawo Justynka! Trzeba mieć dystans do siebie ;) stylizacja bardzo mi się podoba wszystko na plus. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zwyklaki sa najlepsze, na luzie i wygodne :) super buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz styl :) Lubię zamszowe buty, też wybrałam botki-cichobiegi na jesień z tego tworzywa. Czy są jakieś sławne kobiety(aktorki, piosenkarki, modelki itp.), których styl Ci się podoba i się nim inspirujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hmm.. podoba mi się styl Natalii Siwiec (tak, wiem, akurat ona budzi skrajne emocje ;-)) czy Joanny Przetakiewicz, ale dużo bardziej inspirujące są dla mnie "zwykłe" dziewczyny, które obserwuję na Instagramie :)

      Usuń
  5. rzeczywiście jest bardzo wystylizowana włos w kok, dres i adidasy : )

    już nie wiem ile miałam podejść do tej bluzy z Mohito :) mi się bardzo podobała czarna sukienka właśnie też w pomadki itd : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wystylizowana byłam jak się spotkałyśmy i do tego w jakiej świetnej kondycji zdrowotnej, haha! :D
      Ja kupiłam bluzę a moja mama czarną sukienkę w pomadki i serducha :)

      Usuń
    2. nie no sukienka z vubu super <3 <3
      no troszkę kondycja nie ta hihi

      Usuń
  6. Spodnie fajne tylko ja juz kupilam dwie pary woskowanych i schodzą po praniu i częstym noszeniu:( są fajne ale nie praktyczne:( moze tylko moje tak maja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z Zary i z HM mają ok 2 lata i nic się nie dzieje z nimi : )

      Usuń
    2. O tak ja też mam spodnie woskowane z Zary już jakieś 3 lata i to woskowanie dalej się trzyma, nic nie zeszło :) jedynie trochę się jakby porysowały

      Usuń
  7. Stylizacja jest okej. Niby nic, ale na luzie tez trzeba wyglądać dobrze.
    Jedyne, co mnie razu to białe skarpetki ale ja mam lekkie zboczenie na tym punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam te spodnie. Strasznie się to rozciagaja po kilku godzinach noszenia. Wiszą na tyłku i udach:( po praniu wszystko wraca do normy, parę godzin noszenia i znów to samo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty . czekam z niecierpliwością na fotki na których zaprezentujesz z czym łączyć takie buciki; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj miałam je na sobie z podartymi jeansami, czarnym golfem i tą czarną kurtką z tego postu :)

      Usuń
  10. A ja się nie zgadzam ze te białe skarpetki źle wyglądają .jest wporzadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiem, jakie skarpetki powinny być założone do czerwonych butów (nigdy się nawet nad tym nie zastanawiałam)? Jakoś nie wyobrażam sobie spogląć w dół i widzieć się w czerwonych skarpetkach :D

      Usuń
  11. W teledysku disco polo ?to Ty Justynko jesteś tez piosenkarka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd... ja wyję jak wilk do księżyca! Szczególnie podczas jazdy samochodem... :D

      Usuń
  12. Mój Boże jak można komuś napisać ze ma duże zeby? To naprawdę trzeba mieć tupet . nie wierzę że osoba która to napisała jest idealna i cudownie piękna nikt nie jest idealny .Zastanów się jak ty byś się poczuł /poczuła jak by ktoś tak tobie wytykal mankamenty urody , wierzę w karmę . to do ciebie wróci . JUSTYNKO jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyna jest nie tylko atrakcyjna ale jeszcze uzdolniona , bo nie każdy ma takie poczucie stylu . Co z czym laczyc ,brawo . bardzo mi się podobają stylizacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogła byś założyć sobie firmę która zajmuje się doradzaniem, coś w rodzaju osobistej stylistki , pewnie miała byś wiele chętnych .ja mam tak często ze idę do galerii ,jest tona ubrań a ja nie wiem co wybrać co z czym połączyć , coś kupie a i tak nie jestem w pełni zadowolona , z Toba zakupy były by prostsze a i na pewno owocne. bo masz po prostu o tym pojęcie . ciekawe czy juz o tym myślałas,żeby zarabiać na tym bo naprawdę jesteś w tym dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło, że tak uważasz! :) ale ja nie czuję się na siłach na takie przedsięwzięcie.. doradzanie mamie podczas wspólnych zakupów to duża mniejsza odpowiedzialność niż robienie tego zawodowo! :)
      PS. Skąd jesteś?

      Usuń
  15. A rozumiem ; )jestem z Katowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami bywam w Krakowie, więc jak będziesz w pobliżu, to zapraszam na wspólne zakupy :)

      Usuń
  16. Oj ale do Krakowa to mam kawałek drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszytko pieknie, ladnie, tylko nie moge zrozumiec jak dziewczyna, ktora moim zdaniem ma naprawde swietny gust moze miec zamilowanie do tych tandetnych zlotych zamkow i dodatkow? Jak widze kurtki z takimi zlotymi zamkami i dodatkami od razu kojarzy mi sie z jakas tanizna z bazaru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pod uwagę, że to, co dla Ciebie jest tandentne, nie musi być takie (i w tym, moim przypadku nie jest) dla kogoś innego ;-)

      Usuń
    2. Justynka jest właśnie żywym dowodem na to,że nie wydając wielkich pieniędzy można wyglądać świetnie :) a złote elementy w twoich stylizacjach w moim odczuciu są świetne :)

      Usuń
  18. są takie w biedronce? fajnie, że o tym napisałaś :*
    buty śliczne ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Może nie jesteś ideałem ale masz piękna figurę i poczucie stylu, zazdroszczę ze ubrania tak pięknie na Tobie lezą, na mnie nawet piękne ubrania lezą jak na wieszaku

    OdpowiedzUsuń
  20. https://www.facebook.com/profile.php?id=100009425433440&pnref=story - ktoś perfidnie się podszywa

    OdpowiedzUsuń