wtorek, 17 listopada 2015

Biale podarciuchy i ciepły, szary sweter oraz nowości!

Uwielbiam dostawać prezenty! Ale uwielbiam również je dawać... już teraz planuję, co kupię najbliższym na Gwiazdkę - szukam, zapisuję, podpytuję... ;-)

Ale póki co to ja dostałam przemiły prezent od firmy Barwa - zestaw świetnie zapakowanych kosmetyków o pięknym, różanym zapachu... nic, tylko się myć i smarować! ;-)

www.sklep.barwa.com.pl/




A zimowe mrozy mi nie straszne, bo zaopatrzyłam się w ciepły zestaw do zadań specjalnych! ;-)


Nareszcie znalazłam odpowiedni sweter z dużym golfem! Większość tych wszystkich swetrów przypomina bardziej worki a określenie 'one size' to w rzeczywistości naprawdę 'big, big size'...

www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts


A przez śnieg (o ile w ogóle się pojawi..) kroczyć będę w śmiesznych, ciepłych, futrzanych śniegowcach! :)

www.czasnabuty.pl



Dzisiejsza stylizacja to z kolei pożegnanie z moimi białymi podarciuchami... nie lubię widoku białych (lub ogólnie jasnych) spodni w połączeniu z deszczem, pluchą i szarością... (nie mówiąc już o ich czystości), dlatego korzystając z ostatnich słonecznych dni (póki co najbliższe prognozy pogody nie są zbyt optymistyczne) zestawiłam je z ciepłym, szarym, plecionym swetrem. Dodatki również dobrałam w tym samym kolorze - czyli postawiłam na płaskie, wygodne szare botki i małą torebkę.






Sweterwww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Spodnie - Pull&Bear
Botkihttp://www.shein.com/Grey-Chunky-Heel-Zipper-Casual-Boots-p-228751-cat-1748.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Zegarek - www.edibazzar.pl
Breloczek - www.aliexpress.com

To już wszystko na dzisiaj - do zobaczenia za niedługo! :)

15 komentarzy:

  1. UWIELBIAM TWÓJ STYL!! :)
    Każda Twoja stylizacja bardzo mi się podoba i czerpie z nich inspiracje :)
    Zazdroszczę wyczucia stylu!
    Serdecznie pozdrawiam, Karina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo w końcu oddałaś zegarek chłopakowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tych rzeczy, po prostu do tej stylizacji mi nie pasował ;-)

      Usuń
  3. cudowny prezent !

    jeszcze 2 tygodnie ? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje :) Zawsze sceptycznie podchodziłam do noszenia białych spodni w te chłodniejsze pory roku, ale w tym zestawieniu w połączeniu z plecionym, typowo zimowym swetrem i wybranymi przez Ciebie dodatkami wyglądają naprawdę rewelacyjnie :) A prezent super, bardzo ładnie zapakowany, zapach wydaje się być piękny, to na pewno bardzo miłe dostać taki podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyna co musiałaś zrobić żeby dostać z te firmy prezent ?stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, po prostu dostałam wiadomość z chęcią wysłania do mnie kilku kosmetyków. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Witam. Mam pytanie, czy kupowane przez Panią buty na stronie czasnabuty.pl mają normalny zapach? Jakiś czas temu kupiłam tam botki i masakrycznie śmierdzą "chińszczyzną".. przez to bardzo zraziłam się zakupami na tej stronie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się to zdarza - w końcu są to chińskie buty, których cena nie jest wysoka, więc nie ma co oczekiwać cudów ;-) jednak częściej nie śmierdzą, niż śmierdzą ;-)

      Usuń
  7. nie lubię za bardzo swetrów z golfem - ten natomiast jest całkiem całkiem.
    zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś Justyna wiadomość ?na Emila ?ja też bym chciala

    OdpowiedzUsuń
  9. czesc,mam pytanie jaki rozmiar masz tych botkow szarych i dlugosc wkladki???prosze o odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar 36 a długość wkładki to ok 23-23,5 cm :)

      Usuń
    2. dziekuje:)

      Usuń