piątek, 20 listopada 2015

Jeden sweter - dwa wcielenia!

Dzisiaj zacznę od małego przekazu do Panów...


Dbajcie o swoje kobiety! Małe, drobne gesty i prezenty bez okazji cieszą bardziej niż te duże, dawane tylko od święta! Ja co miesiąc dostaję nowy numer mojej ulubionej gazety (mój facet szybciej niż ja wie, kiedy pojawia się on w kioskach ;-)) i bukiet kwiatów, ot tak, po prostu. Za każdym razem jest mi tak samo miło... 

No ale przejdźmy do sedna tego postu - a jest nim (a raczej są) dwie stylizacje. I chociaż do jednej założyłam szpilki a do drugiej płaskie, sportowe buty, to łączy je jeden znaczący element - duży, ciepły, kremowy sweter z golfem (w zimie takie swetry są dla mnie niezastąpione!).



Sweterwww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Spodnie - www.shein.com/Black-Slim-Cut-Out-Pant-p-198375-cat-1740.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Buty - Adidas (model Superstar)
Bransoletka - Mohito
Zegarek - www.edibazzar.pl





Sweter - www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Spodnie - www.shein.com/Black-PU-Leather-Slim-Pant-p-233830-cat-1740.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Szpilki - www,czasnabuty.pl
Okulary - przywiezione z Bułgarii

Udanego weekendu wszystkim życzę a w przyszłym tygodniu przybywam tutaj z kilkoma nowościami! ;-)

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci. Ja prezenty od swojego faceta dostaje na urodziny, ewentualnie święta, mimo, że nie raz dawałam mu do zrozumienia co i jak. Stylizacje jak zwykle swietne. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda takie prezenty cieszą najbardziej :-) jaki masz rozmiar spodni tych z dziurami? One się ciągną czy nie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten sweter, chociaż ja preferuję raczej dłuuugie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki do butow masakra,mogly by byc bardziej delikatne i mniej rzucajace sie w oczy.to nie zgryzliwosc .pozostale wszystko piekniutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ja nie mam tu skarpetek ;-)

      Usuń
    2. Ale o jakie skarpetki Ci chodzi?

      Usuń
    3. Que ? : D ja nie widzę żadnych skarpetek xd

      wybieram zestaw nr 1 : ) ! buty podobne mam, spodnie mam golf też :) dzięki za pomysł na stylizację <3

      tydzień ? <3

      Usuń
    4. Za niedługo dojdzie do tego, że będę miała gołą głowę a dostanę komentarz, że nie pasuje mi ta czapka :D

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Twój sweter wygląda bardzo zachęcająco, w tamtym roku kupiłam jeden, jednak w trochę innym klimacie a w tym chyba postawię właśnie na jakiś typowo ,,ciepluchny" model ;) A chłopaka zazdroszczę, to cudowne, że dba o Ciebie i okazuje miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak często farbujesz włoski, bo wiem ze naturalny kolorek to blond (sama mam ciemne farbowane, a naturalny to ciemny blond) może jakiś krótki wpis o pielęgnacji ciemnych włosów(jak Ty o nie dbasz) chętnie popatrzę i wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się na siłach do przygotowania takiego postu, bo sama wciąż szukam dla siebie odpowiedniej pielęgnacji :( a odrosty farbuję co miesiąc, natomiast całość tak raz na trzy farbowania

      Usuń
  7. A może krótki post na temat pielęgnacji włosów ciemnych Twój sposób jak to robisz ze są zdrowe i długie i jak często farbujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrosty farbuję raz na miesiąc, a całość tak mniej więcej co 3 farbowania :) włosy same z siebie szybko mi rosną, podcinam je też regularnie, więc nie są zniszczone, ale są z natury bardzo cienkie :(

      Usuń
  8. o co chodzilo na instagramie (spina miedzy Tobą a Angeliką pod jej zdjęciem)? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ze skórzanymi spodniami meeeeega! kochana możesz mi napisać ile masz wzrostu, bo chciałam kupić sobie te skórzane spodnie i jaki masz rozmiar?? z góry Ci dziękuje za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem szczerze, że myślałam że masz minimum 170:) cudowna figura!
      masz może fanpage na fb bo z chęcią bym Cie polubiła? :)
      pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Każdy zawsze mówi, że na zdjęciach wyglądam na wyższą :)
      Mam (totallysexy), ale tam nie jestem taka aktywna jak na Instagramie (justyna.cz) :)

      Usuń
  10. dzięki już Cie polubiłam:) na instagramie też Cie dodam jak tylko go założe!:D
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń