piątek, 13 listopada 2015

Jesień nie musi być nudna czyli limonkowo-neonowo oraz kilka słów o moich ulubionych zapachach!

Jakiś czas temu na blogu padła propozycja, żebym podzieliła się z Wami moimi ulubionymi olejkami i woskami. Jako, że nie wyobrażam sobie jesiennego czy zimowego wieczoru bez pięknego zapachu unoszącego się w domu, to z chęcią to zrobię! 

Osobiście uwielbiam słodkie, cięższe zapachy, typu wanilia, miód czy cynamon.


Pomarańczowy i lawendowy to moje pierwsze olejki, które dostałam, i od których zaczęła się moja przygoda z kominkiem ;-) 
Olejek o zapachu pikantnego jabłka kupiłam w zeszłym roku w Kauflandzie (na stoisku z dodatkami do domu). Jest to idealny, świąteczny zapach (podczas pieczenia pierniczków czy ubierania choinki pachnie wręcz magicznie!). Kokos i forest znalazłam w Home&You - są bardzo intensywne a olejek o zapachu forest w niczym nie przypomina klimatu lasu - jest słodki i bardzo zmysłowy. Cynamon pochodzi z Rossmana (w Rossmanie kupuję też olejek waniliowy, ale właśnie mi się skończył, dlatego brakuje go wśród poniższej ekipy). Ten malutki, okrągły olejek o nazwie Wish Upon a Star przypomina mi zapachem perfumy. W zeszłym roku kupiłam tylko dwie buteleczki i bardzo żałuję, że nie wzięłam więcej, bo nigdzie już nie mogę do dostać.


Jeśli chodzi o woski, to stawiam na Yankee Candle a moimi faworytami są Honey Glow, Pain au Raisin oraz Soft Blanket. Bardzo intensywne i bardzo słodkie! 


Zapalając dowolny wosk czy olejek, niewielkim kosztem można stworzyć w domu miły, przytulny klimat! 

Powyższe zapachy wprowadzają mnie w jesienno-zimowy nastrój, jednak moja dzisiejsza stylizacja kolorystycznie kojarzy się bardziej z wiosną! :) 

Szczerze mówiąc sądziłam, że z jaskrawymi, limonkowymi butami rozstanę się wraz z końcem lata. Jednak doszłam do wniosku, że to, że mamy już jesień wcale nie oznacza, że trzeba nosić jedynie czarne czy szare ubrania! Dzisiaj poszłam nawet o krok więcej - założyłam do niech również kurtkę w kolorze intensywnej limonki. Pogoda pozwoliła również na to, żebym po raz kolejny wyciągnęła z szafy dziurawe jeansy (których, jak wiecie, jestem wielką fanką!).





Kurtka - http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=td&us_id=11310887
Jeansy - Bershka
Buty - Nike (model Air Max Thea)
Koszulka - Zara
Torebka - Kazar
Zegarek - Emporio Armani

No i wiecie dziewczyny...  grunt to dobre dopasowanie! ;-) również w kwestii mody...


Do zobaczenia za niedługo! :)


24 komentarze:

  1. Wiem, że to prywatne pytanie, ale może zechcesz odpowiedzieć :)
    Jesteś już 6 lat ze swoim facetem, nie myśleliście o zaręczynach ?
    co do zestawu, jak zwykle świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię to obchodzi kiedy się zaręcza albo wezmą ślub? Mogą byc 15 lat razem i tego nie robić! Jak ja nie znoszę tej presji, ze zaręczyny, ze ślub bo juz ten wiek, ten staż. Niech każdy żyje po swojemu! Nie każdy od razu musi poświęcać młodość na pieluchy i dom, można tworzyć fajny związek bez formalności i guzik komuś do tego!!
      Ludzie patrzcie się na siebie! Każdy ma prawo podejmować własne wybory!

      Usuń
    2. Ogarnij się, zapytałam grzecznie, i w dodatku pytanie nie było do Ciebie, wiec zamknij swoje 4 litery i wyjdź stąd :)

      Usuń
    3. SPOKÓJ!
      Jestem już dużą dziewczynką (przynajmniej mentalnie) i sama potrafię odpowiadać na zadane mi pytania, dziewczyny! :)
      Co do zaręczyn - ten temat mamy już dobrze przedyskutowany. Za 2 lata kończę studia i myślimy o przeprowadzce, a to oznacza nowe życie, mieszkanie, szukanie pracy itd. Jestem perfekcjonistką i u mnie wszystko musi być na 'tip top', dlatego zaręczyny i ślub będą wtedy, gdy będziemy mieli stabilną sytuację - wspólne mieszkanie itd :)

      Usuń
    4. Mam identyczne zdanie tak, jak Ty, mam 21 lat, jestem ze swoim facetem od 15 roku życia i myślimy dokładnie jak wy :)
      Dziękuję za odpowiedź, Justynko i życzę powodzenia !

      Usuń
    5. (nie)dziękuję i wzajemnie! ;-)

      Usuń
  2. Hej, mam pytanko :) Co sadzisz p bazarze w RZE czynnym tylko niedziele? Odwiedzasz? Fajne są tam ubrania? Polecasz pojechac? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok i są tam dość niskie ceny, ale byłam tam na Dołowej tylko raz, więc ciężko jest mi coś więcej powiedzieć :)

      Usuń
  3. hej :) mam pytanie, ostatnio zakupiłam woski, po czym uświadomiłam sobie, że nie mam kominka... mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś swój ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam rok temu w galerii, na stoisku z dodatkami do domu (ale niestety jest już ono zamknięte)

      Usuń
    2. Ja swój kupiłam w rossmanie 😊

      Usuń
  4. Jak widzę takie torebki to aż mnie skręca ;/ co kobiety w niej widzą, zwłaszcza te młode ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to lepiej tu już nie wchodź, bo ja noszę ją bardzo często a nie chciałabym, żeby po odwiedzinach mojej strony ktoś ucierpiał i został skręcony ;-)

      Usuń
    2. Przecież ta torebka jest piękna!! :))

      Usuń
    3. Justyna jesteś zajebista :)
      Twoj komentarz jest the best :)
      Oj to ktoś się skręcił :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz :) i pieknie musi pachniec w Twoim domku :D Pozdrawiam,czytelniczka Twójego bloga od początku z pingera :) Lili ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobilabys post na temat robienia paznokci hybrydowych ? Zawsze masz je idealnie zrobione :) tez chce tak robic hybrydy :D
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już pojawił się taki post na blogu (przeszukaj starsze wpisy) ale mogę go zrobić ponownie :) przy okazji pokażę, o jakie kolory powiększyła się moja skromna kolekcja od tamtej pory :)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Ja co prawda jeśli chodzi o okrycia wierzchnie to wolę stonowane kolory, które są bardziej uniwersalne, ale przyjemnie się patrzy na takie energetyczne barwy :) Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna kominka i wosków( bo atakują z każdej strony i ciekawość mnie zżera), ale jakoś ta transakcja nie może dojść do skutku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj koniecznie i nawet się już dłużej nie zastanawiaj! :) to nieduży wydatek (kominek kosztuje zazwyczaj do 20-25 zł a woski są po 6-8 zł) a klimat jaki tworzą jest bezcenny :)

      Usuń
  8. Podgrzewacz na czekoladę gdzie kupiony? 😍💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. to jest kominek do wosków a nie do czekolady (bo chyba o niego chodzi? :)) a powyżej w komentarzach pisałam, gdzie go kupiłam :)

      Usuń
  9. Podgrzewacz gdzie kupiony? 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki Kazar są zajebiste sama takową posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń