poniedziałek, 9 listopada 2015

Jesienna stylizacja i trochę kratki!

Po wakacyjnej przerwie znowu czuję, co to znaczy być studentką! Ostatni weekend w całości spędziłam na uczelni (11 godzin dziennie to chyba spory wynik ? ;-)). Zdecydowałam, że na studia magisterskie wybiorę się zaocznie, ponieważ nie chcę poświęcić tych dwóch najbliższych lat tylko na studiowanie (ale kierunek pozostał ten sam - jestem wierna ekonomii, chociaż z natury jestem typem humanisty - wolę gadać i kombinować niż liczyć ;-)).

Dzisiaj dla odmiany mam chwilę na siebie (i dla bloga oczywiście). Siedzę w baaaaardzo "kuszącym", różowym szlafroku ;-) w kominku pali się ogień a w powietrzu unosi się słodki zapach wosku - dzisiaj jest to Soft Blanket firmy Yankee Candle. Ostatnio jedna z Was zaproponowała, żebym zrobiła post o moich ulubionych zapachach. Jest to świetny pomysł! Dlatego w następnym poście pojawią się moje ulubione woski i olejki, które każdego jesiennego i zimowego wieczoru unoszą się w moim domu (ostrzegam, będzie baaaardzo słodko! :)).

Jeśli chodzi o nowości, to w ostatnim czasie nie mam ich zbyt wiele. To, co pokażę Wam dzisiaj, to przede wszystkim krata. Bardzo lubię ten motyw (pod warunkiem, że w stylizacji pojawia się on tylko w jednym elemencie).

\
Uwielbiam stawiać na dodatki, więc skusiłam się na kolejny duży, ciepły, szeroki szal w kolorową kratę (do zwykłych, codziennych stylizacji z jeansami taki szal jest niezastąpiony!)

http://www.shein.com/Red-Plaid-Fringe-Vintage-Scarve-p-234008-cat-1872.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Drugą (i ostatnią) rzeczą jest sukienka, przypominająca długą koszulę, z kołnierzykiem i z paskiem w talii

http://www.shein.com/Red-Long-Sleeve-Plaid-Dress-p-234786-cat-1727.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Natomiast jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację, to niej również pojawi się krata. Ciepły, kolorowy i naprawdę duży szal stanowi dodatek, ale myślę, że również główny punkt zestawu. Jako bazę dobrałam czarne, woskowane spodnie ze sznurowaniem (wbrew pozorom i moim obawom nie popękały ani nie starło się z nich woskowanie, a noszę je często :)). Odkąd w zeszłym roku kupiłam białe, kopertowe body, zastępują mi one klasyczną koszulę, Płaszcz natomiast zastąpiłam długim, ciepłym kardiganem a mała torebeczka, którą przewiesiłam przez ramię, komponuje się kolorystycznie z szalem,








Kardiganwww.romwe.com/Open-Front-Pockets-Grey-Cardigan-p-128988-cat-732.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Bodywww.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Spodnie -  www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233
Szal www.romwe.com/Patchwork-Plaid-Frayed-Scarf-p-128287-cat-693.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Torebkawww.romwe.com/Wine-Red-Twist-Lock-Metallic-Embellished-Chain-Shoulder-Bag-p-129075-cat-692.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Butywww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

29 komentarzy:

  1. Oj chodzi za mna taka kratowana sukienko koszula! Pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz gdzieś pracujesz, skoro studiujesz zaocznie? Super stylizacja, w końcu zdjełaś okularki hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję zaocznie od dwóch dni, od dawna pracuję dorywczo... ;-)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Szal bardzo mi się podoba, dzięki temu, że jest taki kolorowy będzie pasował do wielu zestawów. Noo 11 godzin to zdecydowanie dużo, powodzenia :) Ja teraz w soboty mam 12 godzin a w niedzielę 6, ale za to tak intensywne, że na jedno wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, nie obraz się ale strasznie Ci brzydko w tym koku... Wyglądasz jak szczurek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi w nim wygodnie i nieźle się z nim czuję, myszko ;-)

      Usuń
    2. Justynko, dobrze ze chociaz Ty odebralas moj komentarz jako zart i widac, ze masz dystans do siebie :)) nie mialam nic zlosliwego na mysli, bo to ze jestes sliczna to wie kazda Twoja czytelniczka :))

      Usuń
    3. Żart ?nie wiem jak można żartować z tego ze ktoś ma twarz szczura . ani to śmieszne ani zabawne a Justynę na pewno przez to zrobiło się przykro i jej to nie rozbawiło . rzeczywiście masz poczucie humoru. . .

      Usuń
    4. Oj dziewczyny, gdybym ja się tak przejmowała każdym komentarzem, to już dawno bym zwariowała! :)

      Usuń
  5. To studiowalas dziennie październik i przenioslas sie w listopadzie na zaoczne? 11godz to mega duzo ;p ja wole dzienne, zwlaszcza ze mam dwa dni wolne w tyg bo to 3 rok i mniej zajec :) ladny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, od listopada dopiero zaczęłam drugi stopień, licenjat też robiłam dziennie i na trzecim roku też właśnie miałam mniej zajęć niż na dwóch pierwszych :)

      Usuń
  6. Ale ci ktoś chamsko napisał Szczurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie zauważyłam! Nie lubię, gdy ktoś przeżywa komentarze bardziej niż ja - bo ja gdybym miała z tym problem, to nie publikowałabym tego komentarza :)

      Usuń
    2. Ja to napisalam do Justyny, nie do Ciebie :))

      Usuń
    3. No napisałaś do Justyny i co z tego ? Ja też mam do tego dostęp i przeczytałam , bo to jest blog a nie prywatna dyskusja , czyż nie ?

      Usuń
  7. A ja uważam, że jest elegancko, stosownie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędzam 12 godzin na studiach, od 8 do 20 i szczerze mówiąc strasznie to może wymęczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w sobotę też miałam w planie 12 godzin, ale pierwsze było szkolenie, które już kiedyś odbyłam, więc nieco sobie ten czas skróciłam :)

      Usuń
  9. Ta koszula to body, wow, fajne ;) szkoda tylko że jak ja trafię juz na jakiekolwiek body to nie pasuje na mnie bo jestem wysoka, baaardzo szczupła i z małym biustem :/ a te szaliki są super, mieszkam w UK i tu od kilku już miesięcy są hitem tak samo jak kocyki w kratkę. Trzymaj się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam komentarze . Nazwanie kogoś Szczurek to lekka przesada , zgadzam się z poprzednikiem . stylizacja bardzo mi się podoba , czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słuchaj Kochana, bardzo ładnie Ci w koku, elegancko i z klasą. A najważniejsze, żebyś sama się w nim dobrze czuła :) a jak szczurek wygląda pewnie osoba, która to naisała... mała szara bezbronna myszka, która pociesza się krytykowaniem innych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak zwykle rewelacyjna, bardzo podobają mi się Twoje brwi, mi niestety choćbym się bardzo starala nie udaje się osiągnąc takiego efektu. Jestem ciekawa co sądzisz o pernamentnych brwiach?

    OdpowiedzUsuń
  13. oj sama przygarnęłabym taką kraciastą sukienkę :)
    no ! w końcu bez okularków <3

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie jak Szczurek wygląda osoba która to napisała hihi . nic się nie martw Justynko wcale nie wyglądasz jak Szczurek , przyglądam się i w ogóle nie widzę podobieństwa . wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończcie już :/

      Usuń
    2. Ja tez uważam ze ona nie wygląda jak szczur, bez przesady . a poza tym to po co skupiać się na urodzie zamiast na tym jaki strój prezentuje

      Usuń
  15. Smutne, ale wygladasz jak dobrze zrobiona czterdziestka

    OdpowiedzUsuń