wtorek, 3 listopada 2015

Koszula w kratę i dziurawe jeansy oraz kilka jesiennych nowości.

Na początek dzisiejszego postu mam kilka typowo jesiennych nowości...



Wspominałam już wiele razy, że ze mnie to jest taka mała dresiara ;-) gdy mam luźniejszy dzień, to zakładam właśnie albo dresy, albo leginsy. Postanowiłam jednak urozmaicić trochę te moje dresowe stylówki i skusiłam się na spodnie z eko skórki o luźniejszym fasonie typu baggy, zachowując przy tym luz i wygodę :)

www.rohoshop.pl


W sezonie jesiennym uwielbiam otulać się kardiganami, dlatego zaopatrzyłam się w kolejny model. Jest długi, ciepły i ma kieszenie (jest to dla mnie dużym plusem, bo nie znoszę tego uczucia, gdy z przyzwyczajenia chcę włożyć ręce do kieszeni, a ich tam nie ma! ;-))

www.romwe.com/Open-Front-Pockets-Grey-Cardigan-p-128988-cat-732.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Sukienka, którą również ostatnio nabyłam, jest w moim ostatnio ulubionym kolorze, ma prążkowany materiał i nietuzinkowy fason - to wystarczyło, żebym chciała mieć ją w swojej szafie!:)

www.romwe.com/Army-Green-Long-Sleeve-Cut-Out-Bodycon-Dress-p-128314-cat-726.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


W tym sezonie nie mogłam odmówić sobie dużego, ciepłego, kolorowego szalika! Dzięki temu, że jest na nim miks kolorów, będzie pasował do wielu stylizacji,

www.romwe.com/Patchwork-Plaid-Frayed-Scarf-p-128287-cat-693.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


A do szalika dobrałam małą torebeczkę na złotym łańcuszku. Ostatnio coraz częściej duże torby zamieniam na takie właśnie wygodne, mniejsze torebki, które mogę przewiesić przez ramię i mieć dwie ręce wolne ;-)

www.romwe.com/Wine-Red-Twist-Lock-Metallic-Embellished-Chain-Shoulder-Bag-p-129075-cat-692.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna


Pamiętam, że jakiś czas temu ktoś w komentarzach zarzucił mi, że (cytuję) "ciągle tylko pierdzielę o pogodzie, jakbym nie miała nic ciekawszego do powiedzenia". Zgodzę się z tym stwierdzeniem - często na blogu wspominam o pogodzie, ale to dlatego, że determinuje ona dużą część naszego życia! Nie wiem jak Wy, ale ja, gdy otwieram oczy i widzę za oknem piękne słońce, to wstaję z łóżka z dużo większym zapałem i radością, niż gdy zaraz po przebudzeniu ukazuje mi się deszcz i szaruga. I tak właśnie jest w ostatnim czasie - druga połowa października i początek listopada są naprawdę piękne! Mamy do czynienia z tą słynną, polską, złotą jesienią a te wszystkie zimowe, grube kurtki, czapki i rękawiczki mogą sobie jeszcze poczekać w szafie (na pewno przyjdzie jeszcze na nie pora :)). Korzystając z tej okazji postanowiłam nie rezygnować w moich ulubionych, dziurawych jeansów (niestety moi dziadkowie nie podzielają mojej miłości do nich ;-)) i nosić je, dopóki temperatura na to pozwoli! Zestawiłam je z idealnie skrojoną (nareszcie!), czarną kurtką, białą koszulką i butami w typie traperków. Czarno-czerwona koszula w kratę, przewiązana na biodrach, pełni funkcję dekoracyjną - i właśnie w ten sposób najbardziej lubię nosić takie koszule! :)






Koszulka - H&M
Koszula - www.missmis.pl
Traperki - www.czasnabuty.pl
Okulary - Rayban

Do zobaczenia za niedługo! :)

12 komentarzy:

  1. Zaglądam dość często na Twojego bloga i za każdym razem jestem zachwycona Twoimi stylizacjami! :) Uwielbiam Twój styl :) a jesienne nowości są jak najbardziej w moim guście. Najbardziej urzekła mnie torebka oraz szal :) super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary sweter, szal i torebka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest boski :D te spodnie mi się podobają i u Ciebie to mega wygląda ale i tak mi się kojarzą z workiem hehe bez urazy jak coś bo ogólnie są świetne i nawet bym kupiła ale na mnie źle leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw pierwsza klasa <3 Ja już raczej zaopatruję się w zimowe nowości, kupiłam kurtkę a teraz poluję na kozaki. Powiedz mi, jak radzić sobie z hejtem na blogu? Sama też prowadzę, ale boję się przenieść na Blogspota, bo mam wrażenie, że zderzenie z krytyką( tą chamską) będzie ponad moje siły.
    Fanka Bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na Fb albo na maila to sobie porozmawiamy, nie będziemy im tu zdradzać naszych taktyk ;-))

      Usuń
  5. Jak ja Cię uwielbiam! uwielbiam Twoje stylizacje!<3
    Jestem mężatką mam 3 letniego synka nie pracuję;D a mimo to potrafię dobrać tak ubrania żeby choć trochę były podobne do twoich:) I uwielbiam to że nie trzeba wydawać kupę kasy na taki cichy dzięki tobie!! I nie znoszę tych wszystkich hejtow!!! Jestem przykladem że mozna się tutaj fajnie wzorować i nie trzeba miec zaraz milionow jak to co nie ktore anonimki twierdza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem Twoja wielka fanka i wzoru je się na Twoich stylizacjach . Jesteś super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie dla takich osób i dla takich słów uważam, że warto prowadzić tego bloga! :)

      Usuń
  7. Ja tez Cię bardzo lubię bo jesteś normalna i pokazujesz ciuchy z innych sklepów a nie tylko z SheIn itp. jak niektóre dziewczyny, które zresztą miały te ciuchy zasponsorowane.... Dużo kupiłam z tych ciuchów które prezentujesz na blogu. Dziękuję Ci za to i nadal to rób, nie przejmując się hejterami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń