czwartek, 5 listopada 2015

Stylizacja codzienna i dresy trochę inaczej...

W dzisiejszym poście nie będzie nowości, nie będzie nim również refleksji ani żadnego przepisu.. główną i jedyną rolę zagra po prostu stylizacja :)

Jestem kobietą i uwielbiam się stroić, zakładać eleganckie, kobiece sukienki oraz niebotycznie wysokie szpilki. Ale nie oszukujmy się - tak nie da się chodzić na co dzień! Gdy wiem, że czeka mnie aktywny dzień, to stawiam przede wszystkim na wygodę. Zajęcia na uczelni, mnóstwo spraw do załatwienia, długa jazda samochodem.. póki jestem młoda i mogę sobie na to pozwolić, wskakuję w jeansy lub dresy, zakładam płaskie buty a włosy związuję w byle jakiego koka. Paradoksalnie, czuję się w takim wydaniu całkiem dobrze i kobieco.

W poniższej stylizacji standardowe dresy zastąpiłam luźnymi spodniami z eko skórki (bo dresy nie zawsze muszą oznaczać bezkształtne, porozciągane, bawełniane portki ;-)). Na górę założyłam czarną koszulkę z kontrastującym, białym numerem (leżała w mojej szafie przez długi czas, zanim postanowiłam zrobić wyjątek i zastąpić nią moje ulubione, gładkie koszulki typu basic) oraz zieloną kurtkę z futerkiem. Żeby nie było, że czerwone buty są z kosmosu, to powiedzmy, że są dobrane pod kolor paznokci ;-)

(hybryda Semilac, 039 Sexy Red)









Kurtka - Bershka
Spodnie - www.rohoshop.pl
Koszulkawww.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Torebka - Kazar
Buty - Nike (model Air Max Thea)
Breloczki - www.aliexpress.com
Zegarek - Emporio Armani
Bransoletki:
- kolorowa - www.maybeme.pl
- niebieska - no name

Miłego wieczoru! :)

25 komentarzy:

  1. Mogę zadać Ci pytanie? Dlaczego do każdej stylizjacji, czy to dresy, czy sukienka zakładasz ciemne okulary?
    ps. Super kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, gdy świeci słońce to noszę okulary - obojętnie, czy mam na sobie sukienkę czy dresy. Akurat wczoraj, gdy robiłam zdjęcia to mocno świeciło, więc miałam dwa wyjścia: albo mieć okulary albo przymrużone oczy ;-))

      Usuń
  2. Justynko niestety spodnie są tandetnie, ale co kto lubi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym uważała, że takie są, to bym ich nie założyła, dlatego dokładnie - co kto lubi ;-)

      Usuń
    2. Jestem tandeciarą, bo te dresy mnie zachwycają (*_*)

      Małpeczka ^_~

      Usuń
    3. spodnie okropne:/

      Usuń
    4. Uważam całkowicie inaczej ;-)

      Usuń
  3. Jak spisują się spodnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je dopiero raz na sobie, więc ciężko mi powiedzieć coś więcej :)

      Usuń
  4. Idealna pora na sportowy a zarazem ciepły look ;) mam pytanie jak czyścisz swoje Air Max'y, bo obawiam się troszkę ich wizyty w pralce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje czyszczę szczoteczką, płynem do mycia naczyń i wodą ale mój facet zawsze wrzuca swoje do pralki i nic się im nie dzieje :)

      Usuń
  5. Spodnie sa swietne! Wystarczy wejsc na strone roho i obejrzec kilka stylizacji nie tylko sportowych i wygladaja mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest moc:-)pazurki swieżynki widać.pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mam pytanko z innej beczki😉 mieszkasz w domu i dojezdzadz na studia, czy wynajmujesz cos w miescie ktorym studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. A mam pytanko z innej beczki😉 mieszkasz w domu i dojezdzadz na studia, czy wynajmujesz cos w miescie ktorym studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pierwsze dwa lata wynajmowałam, na trzecim roku miałam już mniej zajęć więc dojeżdżałam a teraz na magisterkę poszłam zaocznie, więc również dojeżdżam (w ten weekend czeka mnie po 12 godzin dziennie na uczelni, brrr...) :)

      Usuń
  9. Oooo to życzę powodzenia, ja też właśnie zaczęłam magisterkę , ale nie ma dużo zajęć i łączę praca+uczelnia. W niedzielę 12 h w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz :) Bardzo lubię czytać różne ciekawostki, które czasem nam serwujesz, ale przyznaję bez bicia, że stylizacje to zawsze to, na co czekam najbardziej. Lubisz jeździć samochodem? Nie miewasz obaw itp.? Pytam, bo sama mam prawo jazdy od dwóch lat, ale nie jeżdżę, bo każda przejażdżka wiąże się u mnie ze stresem stulecia. I zawsze ciekawi mnie jak to jest u innych :)
    Fanka Bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prawo jazdy od 4 lat, ale po zdaniu egzaminu przez długi czas też nie jeździłam, bo miałam właśnie jakiś głupi lęk przed samodzielną jazdą (a podczas kursu uwielbiałam jeździć!). Ale teraz mam swój samochód i bardzo lubię jeździć :)

      Usuń
  11. Justynko jesteś przekonującą reklamą hybrydek Semilac :-*

    Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... trzeba to chyba powiedzieć firmie Semilac, haha! :D

      Usuń
  12. Moglabys sie wypowiedziec cos wiecej na temat ulubionych zapachow, jakis swieczek woskow yc itp na blogu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! To bardzo dobry pomysł, w następnym poście chętnie je pokażę! :)

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twojego stylu i tego że Twój wygląd jest zawsze dopracowany w każdym detalu.Mam pytanie czy mogłabyś napisać jak pielęgnujesz swoje włosy, jakich kosmetyków używasz i co sprawia, że Twoja karnacja jest zawsze ciemna w każdej porze roku? Być może był już o tym post i mi umknął, ale byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w kwestii włosów nie czuję się na siłach, żeby się wypowiadać- moje są słabe, cienkie (mój naturalny kolor to typowy, nijaki blond) i ciągle szukam dla nich czegoś odpowiedniego. Co do karnacji (której naturalnie nie mam najlbleszej)- w lecie się po prostu opalam, a gdy już jest chłodniej to stosuję samoopalacz Fakebake :)

      Usuń